Flettfrid Skrevet 6. januar 2021 #221 Del Skrevet 6. januar 2021 Hun gjemmer magen godt for tiden, mye bruk av vide jakker av forskjellige varianter 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 6. januar 2021 #222 Del Skrevet 6. januar 2021 2 minutter siden, Flettfrid said: Hun gjemmer magen godt for tiden, mye bruk av vide jakker av forskjellige varianter 🙈 Tror ikke det forholdet hadde overlevd 3 så tette barn 😅🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 7. januar 2021 #223 Del Skrevet 7. januar 2021 Flettfrid skrev (16 timer siden): Hun gjemmer magen godt for tiden, mye bruk av vide jakker av forskjellige varianter 🙈 Tror også hun er gravid🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. januar 2021 #224 Del Skrevet 7. januar 2021 Gresshoppa skrev (7 timer siden): Tror også hun er gravid🙈 Isåfall er de folka der dummere enn jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 7. januar 2021 #225 Del Skrevet 7. januar 2021 BethD skrev (5 timer siden): Isåfall er de folka der dummere enn jeg trodde Er du overrasket..?🙈 Jeg hadde trua i starten, men det gikk ganske fort over😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. januar 2021 #226 Del Skrevet 8. januar 2021 Hvorfor tror dere hun er gravid? Trodde de hadde hatt det tøft? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 8. januar 2021 #227 Del Skrevet 8. januar 2021 Gresshoppa skrev (16 timer siden): Er du overrasket..?🙈 Jeg hadde trua i starten, men det gikk ganske fort over😅 Nja, jeg burde jo ikke være det men jeg trodde at folk som var misfornøyde i livet og syns de har for mange barn allerede kanskje ikke ville fortsatt å reprodusere men.... 🤷🏻♀️ Huff. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 14. januar 2021 #228 Del Skrevet 14. januar 2021 23k for blå dunjakke.... 🙌🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 14. januar 2021 #229 Del Skrevet 14. januar 2021 Er det bare jeg som ser en babybump på yoga-videoen?🙈🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 14. januar 2021 #230 Del Skrevet 14. januar 2021 Gresshoppa skrev (28 minutter siden): Er det bare jeg som ser en babybump på yoga-videoen?🙈🙈 Kan se sånn ut ja😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 14. januar 2021 #231 Del Skrevet 14. januar 2021 Gresshoppa skrev (1 time siden): Er det bare jeg som ser en babybump på yoga-videoen?🙈🙈 Ser den ja, ikke sikkert hun er så langt på vei. Magen kommer gjerne fortere for hvert svangerskap.😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 15. januar 2021 #232 Del Skrevet 15. januar 2021 Flettfrid skrev (8 timer siden): Ser den ja, ikke sikkert hun er så langt på vei. Magen kommer gjerne fortere for hvert svangerskap.😊 Måtte gå sjekke og det er tydelig baby kul der hvis ikke så har hun spist for mye i jula🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 15. januar 2021 #233 Del Skrevet 15. januar 2021 Hun ser gravid ut på den videoen ja. Hun er så slank, så hun har vel ganske flat mage til vanlig tipper jeg. Er ikke barna hennes ganske små? Blir tre tette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 15. januar 2021 #234 Del Skrevet 15. januar 2021 Kanskje hun har delte magemuskele etter svangerskapene. Da kan man også få slik mage. men uansett så er det helt opp til de hvor mange barn de vil ha og streng tatt ikke noe vi har noe med 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 15. januar 2021 #235 Del Skrevet 15. januar 2021 Flettfrid skrev (11 timer siden): Ser den ja, ikke sikkert hun er så langt på vei. Magen kommer gjerne fortere for hvert svangerskap.😊 Har vært gravid noen ganger selv, så magen kommer bare tidligere og tidligere for hver gang🙈 Tipper hun ikke er mer enn 12 uker hvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 15. januar 2021 #236 Del Skrevet 15. januar 2021 Så på instagrammen hennes nå.. usikker altså, men er det en babymage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 15. januar 2021 #237 Del Skrevet 15. januar 2021 Tenker at vi skal være forsiktig med å konkludere med baby mage. Det kan være annet også. Og OM det så skulle være forteller de det nok når de selv er klare😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. januar 2021 #238 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Jeg tror ikke Nikoline er gravid nå. De siste ukene har jo Sebastian kun lagt ut videoer på Instagram der han forteller om hvor tøft livet er med små barn er selv om han er glad i de, og hvor tøft det siste året har vært for han (og han og Nikoline) Endret 15. januar 2021 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 15. januar 2021 #239 Del Skrevet 15. januar 2021 Trodde det var derfor Seb var deppa og det var litt skjærings, hun var blitt gravid og han mente det var for tidlig .... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. januar 2021 #240 Del Skrevet 15. januar 2021 Nå har han stengt instaprofilen sin 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå