Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Så trist. Har vært så imponert over alt de har fått til. Barn, flytting, oppussing, jobb, reiser, opplevelser, etc.

Men kanskje ingen klarer alt allikevel😔

Å skulle gjøre alt offentlig er sikkert ekstra tøft. 
Ønsker de lykke til videre, dette livet er ikke lett❤️‍🩹

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (40 minutter siden):

Hun er ikke bedre hun! 

Jøss vet ikke hvem hun er, men da er det jo dobbel krise.🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det livet de to har levd passer ikke med 4 små barn som trenger masse foreldretid! De er to egoistiske foreldre som elsker masse egentid! Håper de roer ned og bruker mer tid på ungene nå framover! 

• Liker 21
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror i utgangspunktet ikke at noen av dem har vært klare mentalt for barn, i hvert fall ikke fire stk. det gjenspeiler seg litt i det begge gjør og sier, dessverre.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok kanskje en realitycheck som måtte til. Men det har vært så mye spøkt om, at det er vanskelig å ikke ta det som noe annet et et slags stunt for å høste sympati.

Men å bruke svart bakgrunn, det er et sterkt virkemiddel. Så får håpe begge tenker at barna kommer først for en stund. Kjenner ikke inngående til privatlivet, men antall turer på rød løper, sier meg at de er ganske desperate etter å holde seg relevant. Håper begge har nære venner som støtter ❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist da, og så 4 små barn som nå må flytte mellom to hjem nå.

Jeg trodde det gikk bra siden de har kjøpt hytte og nytt hus, men oppussing kan ta knekken på mange forhold, men ikke sikkert det er grunnen da.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (3 timer siden):

Det var vel ingen suprise? Kjenner ikke fyren,men har undret meg over hvordan han med kone og 4 (!) små barn lever et partyliv som han gjør? Jeg trodde først han var homofil, singel og hvertfall  barnløs. Der tok  jeg feil, han hadde 4 små barn. Fikk ikke det helt til å stemne med det partylivet han lever,tenkte den kona blir nok snart lei. Jeg hadde aldri orket små barn, og et liv med en mann som er mye borte  samt  fester på den måten. 

Ikke vet jeg,men det må jo være en av grunnene til bruddet??

Har ikke de både aupair og barnepassere?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (47 minutter siden):

Har ikke de både aupair og barnepassere?

De hadde aupair ja. Men virket som om hun gjorde mest husarbeid og de tok seg av barna 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er snapen til Nicoline? Jeg fulgte henne før, men tror hun datt ut fra følge listen min og nå finner jeg henne ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (7 minutter siden):

Hva er snapen til Nicoline? Jeg fulgte henne før, men tror hun datt ut fra følge listen min og nå finner jeg henne ikke 

Nikoninni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 33 her.

HVEM i alle dager gidder å være ilag med en som oppfører seg så femi som han gjør?
Minimalt med kvinner ønsker en så femi fyr som han der, uansett om man har all penger i verden, hus og barn etc.

Fruen min er helt enig
Hva faen 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ta vare på 4 små er jo slitsomt. Med det livet de levde så går det ikke i lengden. Trist for barna, men kanskje de omrokkerer på prioritetene sine nå og barna får det bedre. De lever ikke en typisk småbarnsliv, og det er jo helt greit. Barna får være med på artige ting uansett og ser ut som de har det bra, men kanskje nå får mer kvalitetstid med begge hver for seg. Og det er jo et stort pluss! Heier at de får et godt samarbeid og ting går smooth for alle. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maverick22 skrev (13 minutter siden):

Mann 33 her.

HVEM i alle dager gidder å være ilag med en som oppfører seg så femi som han gjør?
Minimalt med kvinner ønsker en så femi fyr som han der, uansett om man har all penger i verden, hus og barn etc.

Fruen min er helt enig
Hva faen 

Er jo noen kvinner som liker det da. Åpenbart. Men jeg er enig med deg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selvsagt helt ok å ikke leve et A4 liv, både med og uten barn, samtidig vet jeg som både barnehagelærer og mamma at små barn liker hverdager best. De liker å være hjemme med foreldre og søsken, dra i barnehagen, leke med leker der, være trygge i rytmen dagen og de ansatte gir. Gøy med byturer, hytteturer, reiser innimellom men for småbarn er hjemme og malestund i bhg viktigere enn shopping og nissefest. 

Selv var jeg 35 år og hadde jobbet som ped.leder i 12 år før jeg ble mamma selv og jeg har også blitt overrasket over hvor altoppslukende det er og jeg har «bare» to tette. Det er ikke for alle å bli trener på allidretten eller engasjere seg i velforeningen, men man blir innkalt til utviklingssamtaler og foreldremøter i barnehagen, barna blir etterhvert bedt i bursdager og andre arrangementer de vil delta på. Så livet blir mer A4 med små barn uavhengig av livsstil og yrker tenker jeg. 

Og 4 barn i barnehagealder krever godt samarbeid og raushet mellom foreldre, mye skal ordnes, smått og stort og man må ha oversikt også selv om man får hjelp av andre, familie og innleid hjelp. 

Håper de får samarbeidet til å fungere, barna står i sentrum og faller til ro med at småbarnslivet er oppvask av matbokser, tørking av parkdresser, pasta bolognese og laks til middag og ro i huset etter kl. 19.30. De har i alle fall økonomi til å klare seg godt er mitt inntrykk, en bekymring mindre i en tøff situasjon. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (44 minutter siden):

Er jo noen kvinner som liker det da. Åpenbart. Men jeg er enig med deg. 

Jeg er også enig. Men ulik smak på folk. De fleste kvinner liker nok mer maskuline da😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det så er det jo Sebastian som har pengene. Men Nikoline har vel tjent litt på si med alt annet hun har holdt på med. Uff, forstår ikke hvorfor ikke de bare kunne holdt ut og samarbeidet. Veldig trist for barna å måtte flytte annenhver uke. Hvordan skal Nikoline klare seg selv? Og lykke til med å finne ny partner med 4 barn på slep. Stakkar 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
maverick22 skrev (1 time siden):

Mann 33 her.

Fruen min er helt enig
Hva faen 

Så bra at det ikke er du eller fruen din som skal være sammen med Sebastian da. Pleier du alltid å fortelle mennesker at du ikke vil være sammen med dem, eller sier du bare slike sosialt tilbakestående ting mot menn du synes er feminine? 

• Liker 22
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hivju skrev (54 minutter siden):

Slik jeg har forstått det så er det jo Sebastian som har pengene. Men Nikoline har vel tjent litt på si med alt annet hun har holdt på med. Uff, forstår ikke hvorfor ikke de bare kunne holdt ut og samarbeidet. Veldig trist for barna å måtte flytte annenhver uke. Hvordan skal Nikoline klare seg selv? Og lykke til med å finne ny partner med 4 barn på slep. Stakkar 

Hvem har sagt at barna skal flytte hver uke? Hvilken ordning de etterhvert får, vet vi strengt tatt ingenting om.  Nicoline skal nok fint klare seg selv, hun jobber jo, bare snap drar vel inn en del. Dette går nok fint, og partnere er vel ikke det første de tenker på nå.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hivju skrev (1 time siden):

Tror nok hun klarer seg meget fint. Hva er dette for en neandertalerholdning? 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...