Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

LinnKatrine skrev (På 26.1.2021 den 15.41):

Den «tøffe perioden» startet før Nikoline ble gravid. Så det er nok mer et forsøk på å redde forholdet, det å få en til. Håper det går den veien de håper:) 

Vet vi dette? Har de sagt noe om hvor langt hun er på vei?

Jeg og håper det går bra med de fremover😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

acna skrev (13 timer siden):

Vet vi dette? Har de sagt noe om hvor langt hun er på vei?

Jeg og håper det går bra med de fremover😊

Hun ser da ut til å være ca 5 mnd på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (14 timer siden):

Hun ser da ut til å være ca 5 mnd på vei?

Ikke greit å spekulere i dette! Tenk om noen skulle sagt til deg at det så ut som du var langt på vei og ikke var det... Troll!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie1987 skrev (4 timer siden):

Ikke greit å spekulere i dette! Tenk om noen skulle sagt til deg at det så ut som du var langt på vei og ikke var det... Troll!!

Altså, det er vel ikke spekulasjon og spørre om hun er rundt fem måneder på vei...?! Troll selv!!

00ED43E6-CEC0-477B-B61C-55464FF48E08.png

Endret av *Prøver igjen*
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie1987 skrev (5 timer siden):

Slapp av!

Jeg mente overhodet ikke noe stygt med det jeg skrev. 

Er det så stygt å lure på hvor langt på vei gravide er da?

Det gjør folk hele tiden, både mannen i gata og kjendiser.

Endret av Tough cookie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pålur skrev (46 minutter siden):

Termin er i April...så det er jo enkel matte!

Shit! Så tre barn på bare litt over tre år. Det er jo sykt. Jeg og mannen har et sterkt forhold Og var sammen lenge før vi fikk barn, men ikke faen om vi hadde taklet tre tette 😂 Har en ettåring og en toåring og det holder i massemassemassevis enn så lenge 😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 time siden):

Termin er i April...så det er jo enkel matte!

Hvordan vet du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemy100 skrev (4 timer siden):

Shit! Så tre barn på bare litt over tre år. Det er jo sykt. Jeg og mannen har et sterkt forhold Og var sammen lenge før vi fikk barn, men ikke faen om vi hadde taklet tre tette 😂 Har en ettåring og en toåring og det holder i massemassemassevis enn så lenge 😅

3 barn på 3 år? Det er vel ikke mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
Lin11 skrev (49 minutter siden):

Eldstemann ble tre år nå i januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 er født januar 2018

20mnd mellom ca

2 er født september 2019

19mnd mellom ca

3 termin april 2021 (etter hva jeg hsr lest her inne)

går fint det. Jeg har 16 mnd mellom mine to og mener det er perfekt mellomrom. Men hadde ikke kjørt på med en tredje... enkelt og greit tilfelle jeg skulle ende opp alene med disse barna så er to overkommelig men tre på en person er for min del for mye... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at dere kunne skrevet dette direkte på instagramprofilen til de det gjelder om det er såpass viktig for dere. Ikke sitt her og klag på andre som anonym! DET er smålig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundemamma97 skrev (20 timer siden):

Jeg synes at dere kunne skrevet dette direkte på instagramprofilen til de det gjelder om det er såpass viktig for dere. Ikke sitt her og klag på andre som anonym! DET er smålig.

Om det plager deg at folk diskuterer på forum, så trenger du ikke være her selv:) 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariiihøna skrev (På 2.2.2021 den 23.23):

Om det plager deg at folk diskuterer på forum, så trenger du ikke være her selv:) 

Det er lov å diskutere uten å henge ut folk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundemamma97 skrev (12 timer siden):

Det er lov å diskutere uten å henge ut folk.

Er man en offentlig person så må man tåle diskusjon ang sin person. Ferdig snakka. Trenger ikke denne moral prekenen hver 9 side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 4.2.2021 den 14.23):

Er man en offentlig person så må man tåle diskusjon ang sin person. Ferdig snakka. Trenger ikke denne moral prekenen hver 9 side. 

Helt enig! Velger man offentligheten og enorm eksponering av barn og familieliv, må man tåle såppas. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lin11 skrev (På 30.1.2021 den 0.52):

Hvorfor ikke? Fysiologisk sett så går det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hørt på podden, og jeg skjønner virkelig at de har en litt humoristisk måte å kommunisere på og at Seb setter ting på spissen, likevel oppfatter jeg at han snakker stygt til Nikoline - antagelig ubevisst. Det er MYE drittslenging om at hun er så vanskelig, hormonell, syk i hodet osv. Han snakker veldig lite om egne feil, det nevnes riktignok litt i forbifarten før han fokuserer på hennes feil igjen. Skal sies at hun høres litt vanskelig ut, men det kan helt sikkert skyldes graviditeten. 

Mye urasjonell oppførsel stammer jo gjerne i at man er usikker. Nikoline sier også at hun er usikker og utrygg etter den kneika de var gjennom. Hun blir jo ikke noe tryggere når han sier konsekvent "hvis" vi kommer oss gjennom dette" og "det er ikke sikkert vi er sammen resten av livet"... Han må jo gjerne tenke og føle dette, men er det klokt og si dette flere ganger når dama er gravid og sårbar? Nei. De sier jo at de har trøbbel med kommunikasjon, og de burde virkelig ta tak i nyansene og semantikken i det som blir sagt. Når man hører ting mange nok ganger, begynner man faktisk å tro på det til slutt. 

Sånn rent bortsett fra dette, er podden på linje med Iselin Guttormsens. Vulgær og barnslig. Innholdet og måten å snakke på vil sikkert imponere de yngre og de som er oppvokst langs bibelbeltet kanskje, men for en typisk ung, urban voksen i segmentet 25 - 35, blir dette bare veldig umodent, vulgært og platt. DAVID - grip inn. 

Endret av Unika
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Unika skrev (1 time siden):

Hørt på podden, og jeg skjønner virkelig at de har en litt humoristisk måte å kommunisere på og at Seb setter ting på spissen, likevel oppfatter jeg at han snakker stygt til Nikoline - antagelig ubevisst. Det er MYE drittslenging om at hun er så vanskelig, hormonell, syk i hodet osv. Han snakker veldig lite om egne feil, det nevnes riktignok litt i forbifarten før han fokuserer på hennes feil igjen. Skal sies at hun høres litt vanskelig ut, men det kan helt sikkert skyldes graviditeten. 

Mye urasjonell oppførsel stammer jo gjerne i at man er usikker. Nikoline sier også at hun er usikker og utrygg etter den kneika de var gjennom. Hun blir jo ikke noe tryggere når han sier konsekvent "hvis" vi kommer oss gjennom dette" og "det er ikke sikkert vi er sammen resten av livet"... Han må jo gjerne tenke og føle dette, men er det klokt og si dette flere ganger når dama er gravid og sårbar? Nei. De sier jo at de har trøbbel med kommunikasjon, og de burde virkelig ta tak i nyansene og semantikken i det som blir sagt. Når man hører ting mange nok ganger, begynner man faktisk å tro på det til slutt. 

Sånn rent bortsett fra dette, er podden på linje med Iselin Guttormsens. Vulgær og barnslig. Innholdet og måten å snakke på vil sikkert imponere de yngre og de som er oppvokst langs bibelbeltet kanskje, men for en typisk ung, urban voksen i segmentet 25 - 35, blir dette bare veldig umodent, vulgært og platt. DAVID - grip inn. 

De to der er på randen... krise at de har blitt gravide igjen..

Forøvrig har han snakket sånn til henne på some siden jeg oppdaget dem. Lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (4 timer siden):

Enig! Orker bare å høre noen minutter. Det var slitsomt og tilgjort å høre på, og jeg vet ikke helt om jeg synes det er greit å dele at graviditeten var såpass uønsket fra hans side. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...