AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #21 Skrevet 26. januar 2020 Tror man skal bli mer bekymret om det kommer til u-land som ikke har samme standard på helsevesenet og hygiene, da tenker jeg man kan se en spredning som er vanskelig å holde i sjakk. Anonymkode: 3a8a2...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #22 Skrevet 26. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror man skal bli mer bekymret om det kommer til u-land som ikke har samme standard på helsevesenet og hygiene, da tenker jeg man kan se en spredning som er vanskelig å holde i sjakk. Anonymkode: 3a8a2...5f9 Da er spredningen uansett veldig lokal. Disse folkene fra slike steder er ikke kjent for å reise så mye. Anonymkode: 81e4b...1fd
anonym ss Skrevet 26. januar 2020 #23 Skrevet 26. januar 2020 2 hours ago, Warrior said: Synes de bør nekte folk i Kina å reise til Europa og nekte folk i Europa å reise til Kina. Kanskje Norge kan unngå det hvis folk kan gi faen å reise til land som har viruset? Er vel ikke så sabla lett å ikke reise når familien har brukt 50 tusen på reise til asia midt i utbryddet, er jo ikke akkurat som om flyskelskapene og reiseforskringen dekker avbrutt reise?? da må man bare dra og ta med seg smitte hjem, desverre. Lettere å si noe sånt enn å sette det i praksis
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #24 Skrevet 26. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er spredningen uansett veldig lokal. Disse folkene fra slike steder er ikke kjent for å reise så mye. Anonymkode: 81e4b...1fd Da tror jeg du tar litt enkelt på det, selvfølgelig er det mye trafikk ut og inn av landene der også og kanskje mer «ukontrollert» en vestlige land, til lands og til vanns bla. Ikke bare fly. Man ønsker da ikke en epidemi uansett hvor man bor. Anonymkode: 3a8a2...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #25 Skrevet 26. januar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg du tar litt enkelt på det, selvfølgelig er det mye trafikk ut og inn av landene der også og kanskje mer «ukontrollert» en vestlige land, til lands og til vanns bla. Ikke bare fly. Man ønsker da ikke en epidemi uansett hvor man bor. Anonymkode: 3a8a2...5f9 Jeg har ikke sagt et ord om hvorvidt man ønsker en epidemi der man bor. Anonymkode: 81e4b...1fd
Gjest Warrior Skrevet 26. januar 2020 #26 Skrevet 26. januar 2020 2 timer siden, anonym ss skrev: Er vel ikke så sabla lett å ikke reise når familien har brukt 50 tusen på reise til asia midt i utbryddet, er jo ikke akkurat som om flyskelskapene og reiseforskringen dekker avbrutt reise?? da må man bare dra og ta med seg smitte hjem, desverre. Lettere å si noe sånt enn å sette det i praksis Hva faen skal folk i Asia å gjøre i det hele tatt? Da får de holde seg der. Sånne folk som kun tenker på seg selv😡😡
likestilling Skrevet 26. januar 2020 #27 Skrevet 26. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er spredningen uansett veldig lokal. Disse folkene fra slike steder er ikke kjent for å reise så mye. Anonymkode: 81e4b...1fd Spredningen er allerede på pandemi-nivå. Det er bekreftet 5 tilfeller i USA, et utall i Canada, Brasil, Frankrike, Australia, Thailand, Japan, Hong-Kong, UK, Israel, pluss sterk mistanke en haug andre plasser. Myndighetene i Kina lyver etter alt å dømme så det renner om dette også, det er laaangt flere som er smittet og døde enn de innrømmer, dersom noe av informasjonen fra lokale er riktig. Det er fullt av videoer med folk som bare ramler om uten forvarsel og sykehus hvor det ligger døde i gangene. Ja, jeg synes dette er veldig skremmende for å være ærlig. Jeg har aldri blitt skremt av lignende før (ebola, SARS, fugleinfluensa etc.)
Gjest Optimo Skrevet 26. januar 2020 #28 Skrevet 26. januar 2020 Altså, det er en influensa. Det er ikke svartedauden. Går bra.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #29 Skrevet 26. januar 2020 15 minutter siden, likestilling skrev: Spredningen er allerede på pandemi-nivå. Det er bekreftet 5 tilfeller i USA, et utall i Canada, Brasil, Frankrike, Australia, Thailand, Japan, Hong-Kong, UK, Israel, pluss sterk mistanke en haug andre plasser. Myndighetene i Kina lyver etter alt å dømme så det renner om dette også, det er laaangt flere som er smittet og døde enn de innrømmer, dersom noe av informasjonen fra lokale er riktig. Det er fullt av videoer med folk som bare ramler om uten forvarsel og sykehus hvor det ligger døde i gangene. Ja, jeg synes dette er veldig skremmende for å være ærlig. Jeg har aldri blitt skremt av lignende før (ebola, SARS, fugleinfluensa etc.) Det blir skremmende når en ser ubekreftede galskapsvideoer på tuben:-) Anonymkode: 81e4b...1fd 2
likestilling Skrevet 26. januar 2020 #30 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, Guile skrev: Altså, det er en influensa. Det er ikke svartedauden. Går bra. Jada, de har sikkert puttet en hel by i karantene og sperret alle veier, stoppet all transport etc. på grunn av vanlig influensa.... og det er jo ikke noe spesielt med at folk dør som fluer og at alle går rundt i full hazmat.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #31 Skrevet 26. januar 2020 Jeg tenker det bare er et tidsspørsmål før det kommer til Norge. Jeg er ikke bekymret for meg selv (da jeg fint tåler influensa), men er litt bekymret for babyen på 5 måneder som er med og henter og leverer eldre søsken i barnehagen hver dag. Anonymkode: f5761...259
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #32 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, likestilling skrev: Jada, de har sikkert puttet en hel by i karantene og sperret alle veier, stoppet all transport etc. på grunn av vanlig influensa.... og det er jo ikke noe spesielt med at folk dør som fluer og at alle går rundt i full hazmat. Sverige nå: Sydsvenskan melder at to personer i Malmö sjekkes for coronavirus-smitte. De forventer å få svar på prøvene mandag. I 14-tiden i morgen er det i Norge:-) Anonymkode: 81e4b...1fd
Gjest Optimo Skrevet 26. januar 2020 #33 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, likestilling skrev: Jada, de har sikkert puttet en hel by i karantene og sperret alle veier, stoppet all transport etc. på grunn av vanlig influensa.... og det er jo ikke noe spesielt med at folk dør som fluer og at alle går rundt i full hazmat. "dør som fluer", hvor har du det fra? Noen crazy videoer på youtube som du har null mulighet til å bedømme om er ekte eller ikke? Ta deg en chill pill.
likestilling Skrevet 26. januar 2020 #34 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir skremmende når en ser ubekreftede galskapsvideoer på tuben:-) Anonymkode: 81e4b...1fd Det blir skremmende når man setter seg inn i det. Hva tror du alle disse videoene viser? Tror du de har sperret av hele byen (og andre byer) og stoppet alt bare for moro skyld? Tror du alle disse legene og helsearbeiderne bare tøyser?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #35 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, likestilling skrev: Det blir skremmende når man setter seg inn i det. Hva tror du alle disse videoene viser? Tror du de har sperret av hele byen (og andre byer) og stoppet alt bare for moro skyld? Tror du alle disse legene og helsearbeiderne bare tøyser? Jeg sier jo at det er her i morgen i 14-tiden. Så tar det av:-) Anonymkode: 81e4b...1fd 1
likestilling Skrevet 26. januar 2020 #36 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, Guile skrev: "dør som fluer", hvor har du det fra? Noen crazy videoer på youtube som du har null mulighet til å bedømme om er ekte eller ikke? Ta deg en chill pill. Ja, alt er sikkert bare skuespill... Det er haugevis av kilder som sier det samme. Hele byen er stengt, alle veier sperret etc. Man kan i alle fall ikke stole på myndighetene i Kina, som lenge hevdet at det var 5 døde etter Tianjin-ekplosjonen. Jaja, den som lever får se, men ja, dette er skummelt. Jeg har aldri sett lignende...
Gjest Optimo Skrevet 26. januar 2020 #37 Skrevet 26. januar 2020 3 minutter siden, likestilling skrev: Når man setter seg inn i det Beklager å ødelegge moroa, men du kan ikke "sette deg inn i" helsespørsmål på youtube. Det er sånn antivaksere holder på. Ikke vær sånn.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #38 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, likestilling skrev: Ja, alt er sikkert bare skuespill... Det er haugevis av kilder som sier det samme. Hele byen er stengt, alle veier sperret etc. Man kan i alle fall ikke stole på myndighetene i Kina, som lenge hevdet at det var 5 døde etter Tianjin-ekplosjonen. Jaja, den som lever får se, men ja, dette er skummelt. Jeg har aldri sett lignende... Her tar man av:-). Kunne ikke gitt mer blaffen i hele viruset:-) Anonymkode: 81e4b...1fd
likestilling Skrevet 26. januar 2020 #39 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, Guile skrev: Beklager å ødelegge moroa, men du kan ikke "sette deg inn i" helsespørsmål på youtube. Det er sånn antivaksere holder på. Ikke vær sånn. Takk for korreksjonen, ekspert. Du har sikkert rett, det er bare et gigantisk skuespill og en dårlig spøk hvor alle deltar...
Gjest Optimo Skrevet 26. januar 2020 #40 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, likestilling skrev: Takk for korreksjonen, ekspert. Du har sikkert rett, det er bare et gigantisk skuespill og en dårlig spøk hvor alle deltar... Tviler ikke på at folk blir dårlige (influensa suger bigtime), men det er ikke første trinn i utryddelsen av menneskeheten vi ser. Selv om noen laster opp filmer på youtube.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå