AnonymBruker Skrevet 13. juli #201 Skrevet 13. juli Gifflar smaker ikke godt! Anonymkode: f6e4e...c0b 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli #203 Skrevet 14. juli EvaLena skrev (På 25.1.2020 den 13.47): Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land. Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette. Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam. Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere. Kanskje du bare skal flytte til USA? Anonymkode: 9f8a3...619 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #204 Skrevet 14. juli Jeg synes barn og hunder er slitsomme og ekle Anonymkode: 9f8a3...619 1 1
Snok1 Skrevet 15. juli #205 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 4.25): Hvert år på jobben så er det info-møter om ramadan. Vi skal lære om hva ramadan er og hvorfor vi bør lære om ramadan. Det er folk på nyhetene hos både NRK og TV2 som snakker om det. På neste års møte tar jeg med meg bacon snacks eller bacon som jeg har stekt hjemme. Hvorfor skal jeg måtte lære og ta hensyn til noe jeg ikke bryr meg om? Jeg er ikke kristen, men det er da ikke lærdom om Kristendom i Moskeer heller.. Så hvorfor skal jeg bry meg? Anonymkode: fa795...7ec Du bryr deg jo. For min del: Jeg ville ikke gått på et møte som ikke er relevant for jobben. Jeg er like positiv/nøytral til ramadan som til påske, og trenger ingen informasjon om påske på jobb.
Snok1 Skrevet 15. juli #206 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere. Det er temmelig radikalt å være for dødsstraff på barn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #207 Skrevet 15. juli Snapchat er for idioter og ungdommer. Anonymkode: 65395...bc3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #208 Skrevet 15. juli Snok1 skrev (9 minutter siden): Det er temmelig radikalt å være for dødsstraff på barn. Tror du skjønte at det var skrivefeil, gjorde du ikke? Anonymkode: 65395...bc3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #209 Skrevet 15. juli Snok1 skrev (16 minutter siden): Det er temmelig radikalt å være for dødsstraff på barn. Tråden heter jo upopulære meninger 😂 Anonymkode: b6ba9...cd9 1
Snok1 Skrevet 15. juli #210 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror du skjønte at det var skrivefeil, gjorde du ikke? Anonymkode: 65395...bc3 Det er en type skrivefeil man gjerne unngår, og derfor vil jeg bistå ved å peke på feilen. Det er en del av mine altruistiske tjenester overfor allmennheten. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #211 Skrevet 15. juli Snok1 skrev (24 minutter siden): Det er en type skrivefeil man gjerne unngår, og derfor vil jeg bistå ved å peke på feilen. Det er en del av mine altruistiske tjenester overfor allmennheten. Ser bare patetisk ut å drive på slik. Men men. You do you! Anonymkode: 65395...bc3
Maleficenta Skrevet 15. juli #212 Skrevet 15. juli Jeg mener at de fleste mobbere bare er ufordragelige og onde av natur 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #213 Skrevet 16. juli Akkurat nå er vel en av de mest upopulære meninger at jeg vil gjerne ha 15 grader maks fra nå og ut sommeren. Anonymkode: 33934...88e 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #214 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Akkurat nå er vel en av de mest upopulære meninger at jeg vil gjerne ha 15 grader maks fra nå og ut sommeren. Anonymkode: 33934...88e Hehe samme her. Men kanskje opp til 20 er greit, og helst overskyet 😅 En upopulær mening er at jeg hater å spise ute! Er utrolig plagsomt.. Anonymkode: 19ee8...da4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #215 Skrevet 16. juli Syns de som ikke tror på klimakrisen er naive og dumme. De blir på linje med Trump-supportere. Og når det er så mange av dem, både i vårt og andre land så kommer verden snart til å bli et ulevelig sted. Synes derfor også det er egoistisk og dumt å sette barn til verden nå som klimaet går til helvete. Anbefaler alle å lese boken 2070 av Bjørn Samset, der det står enkelt forklart hva som skjer om kloden ikke begrenser utslipp. Men det som er problemet er at de som ikke tror på det kommer aldri til å lese den boka. Ignorance is bliss. Klimakvartetten av Maja Lunde gir også et godt bilde på hva som kommer til å skje. Bra den skal filmatiseres sånn at den når ut til et større publikum. Anonymkode: 33e87...82f
Perelandra Skrevet 16. juli #217 Skrevet 16. juli Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette, samt hatefullt innhold. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #218 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 18.39): Kanskje du bare skal flytte til USA? Anonymkode: 9f8a3...619 Hvorfor skal hen det? En løsning er også å stemme frem de partier som fører denne politikken. Anonymkode: 1a274...7b9
AnonymBruker Skrevet 16. juli #219 Skrevet 16. juli Maleficenta skrev (På 15.7.2025 den 14.36): Jeg mener at de fleste mobbere bare er ufordragelige og onde av natur Det er ikke en upopulær mening. Anonymkode: 0d261...e67
Al Bundy Skrevet 16. juli #220 Skrevet 16. juli M Mads skrev (På 11.6.2021 den 0.16): Min upopulære mening er at kvinner som bruker bind er ekstremt sexy! Lyden av borrelås: Kvinnelig sersjant som bytter bind etter en uke i felt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå