Gå til innhold

Livmortappen lavt plassert, 5 dager til forventa mensen. Er toget gått


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest at når man er gravid så er livmortappen høyt oppe.. 

Min er langt nede da det gjør vondt å ha samleie, det er sånn det pleier å være før mensen og etterpå. 

Denne syklusen brukte jeg eggløsningstester og vi koste oss hele mnd.. 

Kan jeg fortsatt være gravid? Jeg måtte jo kjenne og den er lav, hard og lukket.

Tenkte å teste til helja :)

Anonymkode: 934a4...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener det ikke er bevist at man kan stole på f.eks utflod eller livmortapp for å predikere sannsynlighet for graviditet i fasen mellom EL og forventet mens. Men du kan jo tenke deg at livmortappen åpner seg/flytter seg opp to ganger ila en syklus. 1 ifm eggløsning, hvor den blir høy, åpen og myk for å kunne slippe ut fertil utflod samt slippe inn sperm, og 2. den blir høy og åpner seg for å slippe ut mens. Tenker det er et godt tegn om den er lav og lukket jeg :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vestalinn skrev:

Mener det ikke er bevist at man kan stole på f.eks utflod eller livmortapp for å predikere sannsynlighet for graviditet i fasen mellom EL og forventet mens. Men du kan jo tenke deg at livmortappen åpner seg/flytter seg opp to ganger ila en syklus. 1 ifm eggløsning, hvor den blir høy, åpen og myk for å kunne slippe ut fertil utflod samt slippe inn sperm, og 2. den blir høy og åpner seg for å slippe ut mens. Tenker det er et godt tegn om den er lav og lukket jeg :) 

Å så bra❤️

Prøvde å lese litt om det og den kunne visst være både høy og lav. Krysser fingrene for at det er et godt tegn at den er såpass lav som den er nå da🙈 

Men er det ikke da større sjangse for abort når han «bånner» meg? Man skal jo egentlig ikke tafse på rappen 🙄

Anonymkode: 934a4...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...