AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #21 Del Skrevet 22. februar 2020 På 21.1.2020 den 16.06, AnonymBruker skrev: Det som er tilgjengelig. Foretrekker pocket. De er lettere, og tar mindre plass i veska -bruker en god del timer på fly hver uke, så er hovedsakelig her jeg leser Men om det er en forfatter/bok jeg liker veldig godt som ikke har kommet i pocket ennå så kjøper jeg innbundet. Kvitter meg uansett med boka når den er lest. Har ikke en eneste bok hjemme. Anonymkode: d0d4a...67d Hvorfor bruker du ikke heller biblioteket hvis du ikke tar vare på bøkene du kjøper? Anonymkode: 91b05...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #22 Del Skrevet 24. februar 2020 Pocket, de er billigere og jeg gir de alltid bort etterpå. Anonymkode: c5e35...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 24. februar 2020 #23 Del Skrevet 24. februar 2020 Foretrekker innbundet, men på ferie foretrekker jeg pocket eller Kindle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå