Gå til innhold

Venninne som inviterer kun sine venner, og skal være midtpunkt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som ofte arrangerer jentekvelder o.l 

nå vil hun at alle sammen skal dra på et stand up show og ut å spise først.. hun har lagt til 37 venner i gruppen på fb. (KUN hennes venner, kollegaer, kusiner, svigerinne osv.) hadde drt vært hjemme hos henne hadde jeg skjønt at det var hun som bestemte gjestelisten, men dette er et show som er ute på byen. Jeg spurte om jeg kunne legge til en venninne av meg.. svaret var nei.. hun ville kun invitere «hennes» venner.. når hun legger til nesten 40 personer som kun er «hennes» så blir jo hun mer midtpunkt enn at det blir hyggelig for alle.. 

hva tenker dere? Jeg synes det er sært 

Anonymkode: 965fe...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En slik flokk hadde jeg ikke giddet å delta i.

Ikke bruk hodet ditt på dette du.

Anonymkode: 7bc4d...2f9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun inviterer bestemmer hun gjestelisten, hvis du inviterer bestemmer du gjestelisten. Jeg har en kompis som henger sammen med mange sære folk vi andre ikke liker og som ofte ødelegger stemningen, og han får nei om han vil ha med noen, faktisk sier vi ofte på forhånd at han ikke får invitere folk. 

Anonymkode: 70aaf...2d8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt ok at den som inviterer bestemmer gjestelisten.
 

Vil du heller dra med venninnen din takker du bare nei og avtaler en annen dato med venninnen din istedet ☺️

Anonymkode: c98ab...3f4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg arrangerer jentekveld - uansett hva vi skal - inviterer jeg jo mine venner, jeg driver ikke et allmenn eventbyrå hvor alle kan melde seg på. Du vil bare ta med deg én til - men hva om 20 til av de inviterte ville det samme? Synes du ikke det høres så hyggelig ut, står det deg helt fritt å takke nei.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. hvis vi er en jentegjeng på 5-6 stykker som skal ut å spise og på show blir det noe annet.. men når hun legger til 40 personer på en liste som kun er hennes venner - gang på gang.. og vi andre kjenner ikke hverandre noe særlig.. da sykes jeg det blir litt drøyt. Da blir det ikke en venninne kveld, men hennes venner kveld 

Anonymkode: 965fe...e01

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun inviterer, planlegger, og vil ha sine venner rundt seg. 

Tenk deg om - 

Om alle 40 skulle hatt med 1-2 personer hadde det blitt 80-120 personer. Og ikke nok billetter til de hun opprinnelig har invitert. 

Det fungerer bare ikke. 

Anonymkode: 98c37...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke midtpunkt med så mange mennesker.

Og hva er det for en merkelig greie?

Er dere 14?

Er det viktig at man er den som blir sett mest på? Lider dere under for lite oppmerksomhet i livet?

 

Anonymkode: 2a38f...8ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres hyggelig ut å ha en slik venninne som arrangerer sånt jeg :) og med mange er det umulig å bli midtpunkt uansett

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, cathrineline skrev:

Synes det høres hyggelig ut å ha en slik venninne som arrangerer sånt jeg :) og med mange er det umulig å bli midtpunkt uansett

Joda, veldig hyggelig det.. men når vi skal ut på et show synes jeg det er innafor at alle skal kose seg og gå sammen med de en liker. En person kan ikke sette lists på 40 personer.. og 40 av sine.. gang på gang.. 

Anonymkode: 965fe...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, veldig hyggelig det.. men når vi skal ut på et show synes jeg det er innafor at alle skal kose seg og gå sammen med de en liker. En person kan ikke sette lists på 40 personer.. og 40 av sine.. gang på gang.. 

Anonymkode: 965fe...e01

Takk nei og dra med dine egne venner da vel.. skjønner ikke problemet...

Anonymkode: 65c88...94e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ho som inviterer! Sjølvsagt inviterer jo SINE venner! Syns du kan takke nei om du syns det vert for sært, og ta ein tur med dine eigne venner. Du er jo rekna blant vennane til denne dama, så eg går ut frå at du kjenner nokon av dei andre. Og uansett blir du kjent med dei. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, veldig hyggelig det.. men når vi skal ut på et show synes jeg det er innafor at alle skal kose seg og gå sammen med de en liker. En person kan ikke sette lists på 40 personer.. og 40 av sine.. gang på gang.. 

Anonymkode: 965fe...e01

Du liker vel venninnen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, veldig hyggelig det.. men når vi skal ut på et show synes jeg det er innafor at alle skal kose seg og gå sammen med de en liker. En person kan ikke sette lists på 40 personer.. og 40 av sine.. gang på gang.. 

Anonymkode: 965fe...e01

Jau. Ho kan, og ho inviterer dei ho vil. 

Endret av Fjaselina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The Kitten skrev:

Du liker vel venninnen din...

Nei, tydeligvis ikkje🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig å invitere 40 stk på show.. Hadde jeg aldri orket å dra på.

Anonymkode: a4ff7...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor dette skal være så rart. Når man vil finne på noe med venner så tar man jo utgangspunkt i hvem man er venner med. Ergo inviterer hun sine venner.

"Da blir det hennes venners kveld", ja selvfølgelig. Skulle dere være noen andres venner sin kveld? 

Anonymkode: 247dd...403

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Daria skrev:

Hvis jeg arrangerer jentekveld - uansett hva vi skal - inviterer jeg jo mine venner, jeg driver ikke et allmenn eventbyrå hvor alle kan melde seg på. Du vil bare ta med deg én til - men hva om 20 til av de inviterte ville det samme? Synes du ikke det høres så hyggelig ut, står det deg helt fritt å takke nei.

Dette. Når man inviterer, så inviterer man jo dem man vil ha til stede? Du kan jo bare takke nei, hvis konseptet ikke passer deg.?

Anonymkode: aa97e...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo HUN som inviterer SINE venner. Da kan man ikke drive å invitere med seg andre mennesker. Om det er 5 eller 40 stykker, så er det fortsatt HENNES venninnekveld. Ikke din. Du kan jo takke nei, om du ikke ønsker å dra.

Jeg hadde uansett ikke orket å dratt ut med så mange folk...

Anonymkode: 32c75...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...