Gå til innhold

Hvorfor blir datene som parasittter? Er så lei. God opp snart...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble singel for 1 og halvt år siden. Hadde da vært i ett forhold i 5 år. Begynte å date litt. Møtt mange hyggelige og skulle menn. 

Men....alle ender opp som en virusinfekjson som jeg ikke blir kvitt. Jeg sier klart og tydelig fra dag en at jeg ikke ønsker noe forhold. Jeg har nettop kommet meg ut av ett forhold. Jeg ønsker å ta ting rolig, ta meg god tid. Date noen som jeg har god kjemi med, gjøre ting sammen..Ja egentlig alt det kjærester gjør men uten at vi skal flytter sammen, presentere meg som kjæreste, forvente at jeg skal bruke all fritiden min på dem osv....

Nå har det skjedd hver gang at fyren blir som ett virus Hvor han ikke vil godta at jeg vil avslutte det hele, begynner å mase, komme med sånne savner deg mld og jeg vil ikke mistet deg og bla bla bla. 

Hvorfor klarer de ikke å godt at Når jeg ikke vil date dem mere så vil jeg ikke? 

Grunner til det er at de begynner etter en stund å behandlet meg som om jeg er dama dems, forventer så mye sånnt som man kan forvente Når man er i ett forhold ikke Når man er uforpliktet. Det skremmer meg og kvelder meg og da avslutte jeg det hele. Og så er det en evig kjip periode med å få fyren til å forstå at det er over. 

Det har skjedd med 3 tyrer nå og er nesten Redd å begynne å date en annen, fordi er redd flere vil bli sånn. Synes det er så slitsomt. Og begynner å bli litt lei...Hva skal jeg gjøre? Bare slutte å date ? 

Anonymkode: 9ce7f...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er manipulerende at handlingene dine sier det stikk motsatte av ordene dine. Du burde handle etter det du sier, og slutte å oppføre deg som en kjæreste med noen du ikle vil bli kjæreste med. 

Anonymkode: d7db6...07c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er manipulerende at handlingene dine sier det stikk motsatte av ordene dine. Du burde handle etter det du sier, og slutte å oppføre deg som en kjæreste med noen du ikle vil bli kjæreste med. 

Anonymkode: d7db6...07c

Ts her. Hva mener Du? Jeg skriver at jeg sier ifra helt fra starten av hva jeg ønsker. Hadde jeg ikke sagt noe og playet med dem som det heter så hadde jeg skjønt det. Men når jeg sier til dem helt fra starten av hvordan ting er så skjønner jeg ikke hvordan jeg er manipulerende. Man er ikke manipulerende Når man er ærlig noe....

Anonymkode: 9ce7f...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jug å si fra starten av at du ønsker forhold, så løper de heller med halen mellom beina etter de har høvlet deg noen ganger 😛 

Anonymkode: 93edf...37f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Det er manipulerende at handlingene dine sier det stikk motsatte av ordene dine. Du burde handle etter det du sier, og slutte å oppføre deg som en kjæreste med noen du ikle vil bli kjæreste med. 

Anonymkode: d7db6...07c

Jeg er litt enig, mann eller dame, man kan ikke forvente å oppføre seg som en kjæreste, men at motparten ikke utvikler følelser underveis. Syns det er mer unormalt med de som gjør dette over tid uten å føle en dritt 🤔

Anonymkode: 93edf...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun en gjøk uten selvrespekt og verdighet ville diltet etter i et sånn liksomforhold.

Anonymkode: e0442...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...