Gå til innhold

Hva gjør du hvis noen angriper deg i kommentarfeltet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg ELSKER DET. Hvis vi diskuterer noe, og noen kaller meg for idiot eller noe, uten å faktisk ha noe fornuftig å legge til diskusjonen. Det er jo en drøm. :fnise: Hvis de ikke en kan kan argumentere, men bruker energien din på å fornærme deg, da har du funnet deg en skikkelig idiot, og det er veldig gøy. 
Jeg elsker å drite dem ut. :P De har ikke vett til å gi seg. 

Anonymkode: 02d68...5fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr meg ikke mye om det, men det skjer sjelden da. Når folk blir aggressive fordi jeg kan kritisere noe som er typisk norsk og får beskjed om å dra tilbake dit jeg kom fra, blir det bare dumt. Syns ikke det er morsomt, men det går ikke akkurat innpå meg. Liker ikke krangling og drama. Er ikke min greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer det, orker ikke debattere på ett slik nivå. 

Anonymkode: f3caf...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å argumentere saklig, men når jeg skjønner at jeg like gjerne kan prate til en hissig vegg så gir jeg meg, for slike folk vil bare ha noe å være sinte på uansett. 

Anonymkode: 7fa54...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om at en ukjent person på et diskusjonsforum kritiserer meg. 

Anonymkode: 2f7ec...dce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett plager det meg ikke nevneverdig. Det jeg synes er litt vanskeligere er når en tydelig ser at den andre brukeren legger veldig mye i diskusjonen og at dennes raseri virker å komme av at vedkommende har det veldig vondt. Selve angrepet plager meg ikke, for de treffer sjelden særlig godt, men at det sitter en person og har det så vondt er rett og slett veldig trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke om at en ukjent person på et diskusjonsforum kritiserer meg. 

Anonymkode: 2f7ec...dce

Jeg bryr meg jo ikke. Jeg blir ikke lei meg. Men hvis de først har slengt med leppa, så tar jeg glede av drite dem ut foran alle. 

Anonymkode: 02d68...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest gidder jeg ikke å bry meg. Men er jeg fanget i huset på grunn av sykdom eller noe så kaster jeg meg gjerne på for å få tiden til å gå liksom. Syns det er ganske gøy. 

Anonymkode: f68f4...dfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg jo ikke. Jeg blir ikke lei meg. Men hvis de først har slengt med leppa, så tar jeg glede av drite dem ut foran alle. 

Anonymkode: 02d68...5fc

Jojo, det kan jeg godt finne på å gjøre også 😜 Det som er noe dritt, er at hvis vedkommende ikke tåler det så kan de rapportere. Man kan bli utestengt. Og det er jo kjedelig, for jeg liker å være på kg. 

Anonymkode: 2f7ec...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud er du en sånn... Dere er så innmari slitsomme. Går rundt og ødelegger tråder fordi dere tror dere er verdens navle. Meg, meg, meg. 

Anonymkode: 884ef...62b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jojo, det kan jeg godt finne på å gjøre også 😜 Det som er noe dritt, er at hvis vedkommende ikke tåler det så kan de rapportere. Man kan bli utestengt. Og det er jo kjedelig, for jeg liker å være på kg. 

Anonymkode: 2f7ec...dce

Utestengt? Du skal jo ikke synke til deres nivå. Poenget er at hvis noen slenger dritt, så finner du en smart måte til å få dem til å se idiot ut... selv om de alle rede gjør det. 

Anonymkode: 02d68...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud er du en sånn... Dere er så innmari slitsomme. Går rundt og ødelegger tråder fordi dere tror dere er verdens navle. Meg, meg, meg. 

Anonymkode: 884ef...62b

Meg? Altså... kommentarfelt betyr ikke KG. Jeg troller ikke på KG, og jeg troller ikke noen steder. Det er snakk om ekte debatter hvor du har sagt din mening. Hvis en annen person kommer og går til personangrep fordi de ikke er enig, så kan jo du få dem til å se idiot ut ved å vise at du er smartere. Det er ikke vanskelig. 
Jeg har ofte blitt kalt for snørrvalp fordi en gamling ikke er enig med meg, men da må jeg vise at denne snørrvalpen er smartere en en gammel kråke som ikke har noe fornuftig å si. 

Anonymkode: 02d68...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utestengt? Du skal jo ikke synke til deres nivå. Poenget er at hvis noen slenger dritt, så finner du en smart måte til å få dem til å se idiot ut... selv om de alle rede gjør det. 

Anonymkode: 02d68...5fc

Ja, men får man mange nok advarsler så kan man bli utestengt. Folk rapporterer for ganske mye småtteri her inne. Avsporing i tråden f.eks. Det kan være nok. 

Anonymkode: 2f7ec...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske vondt jeg. Nå har jeg bare blitt angrepet i tråder jeg selv har opprettet, som gjerne har handlet om en krise i livet mitt.

Anonymkode: 27d1d...3e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sjelden man ser noen debattere på en saklig måte, og det ser man også veldig mye av her inne. Rampelys er en del av forumet der folk gjentar seg selv i hundrevis av tråder fordi de sjelden har noe nytt å komme med. Når poenget er sagt, så er det sagt. Men likevel ramser de opp sider opp og side ned om det samme kun for å virke så innmari smarte, selv om de går i loops og fremstår som folk som ikke har noe annet liv enn å være opphengt i disse bloggerne. Mange har dog gode poeng, men fremstår isteden som mobbere som ikke godtar ryddingen gjort av moderatorteamet. 

#ignore

Anonymkode: 13d2e...e2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det akkurat nå, i tråden "Hvordan sex går galt..."

Jeg er en navlebeskuende sexfiksert, selvopptatt, selvhevdene og... husker ikke, men helt klart et ufyselig forkastelig menneske. :)

Det ødelegger definitivt tråder når det istedenfor å diskutere temaet blir personangrep. Det er jo temmelig urelevant for tema om noen liker meg eller ikke. 

Alle slike angrep går dessuten etter helt samme mønster, nærmest uansett hva man svarer. Tror det er noen få som holder på slik i tråd etter tråd. 

Jeg vet ikke hva de får ut av det. Virke smarte kanskje? 

Om noen tror det så er det aldri inntrykket jeg får av slike. Det er mer som mobbere, og jeg tenker aldri om mobbere at de tråkker på og slenger dritt fordi de er smarte og kloke.

 

Anonymkode: c52f5...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er ganske vondt jeg. Nå har jeg bare blitt angrepet i tråder jeg selv har opprettet, som gjerne har handlet om en krise i livet mitt.

Anonymkode: 27d1d...3e6

Det forstår jeg er vondt. Starter aldri tråder lenger hvor f.eks venner eller familie er involvert fordi jeg vet at det er mange uten empati her som bare prøver å trykke TS ned ved å f.eks gi h*n skylden for alt.

 

Anonymkode: aa298...b59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...