AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Nå blir vi skilt. Forholdet taklet ikke to tette barn og et av de med spesielle behov. Jeg er utrolig lei av dette livet og det å være mor. Som en annen skrev her inne: Det er forskjell på å ville ha barn og det å ville bli forelder. Anonymkode: c0798...590 19
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå blir vi skilt. Forholdet taklet ikke to tette barn og et av de med spesielle behov. Jeg er utrolig lei av dette livet og det å være mor. Som en annen skrev her inne: Det er forskjell på å ville ha barn og det å ville bli forelder. Anonymkode: c0798...590 Jeg er i samme sko. Fortell gjerne mer av hva som er galt. Hvor lenge har du vært i forholdet? Har dere prøvd terapi? Anonymkode: d934b...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 Det er ikke aktuelt med terapi, vi valgte feil for lenge siden. Har ikke følelser for hverandre. Anonymkode: c0798...590 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #4 Skrevet 19. januar 2020 Det er innmari tøft med to tette barn. Jeg føler mannen gjør meg en tjeneste når han gjør noe med barna. Han kan klage på hodepine og lite søvn når jeg har tatt begge barna mens han har sittet å sett på serier hele natten. Jeg har vært våken 4-6 ganger i løpet av natten mens han uffer seg om jeg spør om han kan ta en av dem. Ser ut til at det går mot skilsmisse her også. Han vil ikke snakke om det, sier jeg er dramatisk og hormonell. Jeg er drittlei av å ikke føle vi begge to er foreldrene og at han tar ordentlig ansvar. Anonymkode: f42b3...563 41
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #5 Skrevet 19. januar 2020 Sender deg en klem.❤ Anonymkode: 4d798...47d 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #6 Skrevet 19. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke aktuelt med terapi, vi valgte feil for lenge siden. Har ikke følelser for hverandre. Anonymkode: c0798...590 Går det på fordeling av ansvar for barn? Eller parforholdet generellt? Eller funker ikke noen ting? Anonymkode: d934b...4a9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #7 Skrevet 19. januar 2020 Dette er hvorfor jeg fraråder alle som har en romantisk tanke om at to gjør livet perfekt, fra å få nettopp to tette. Anonymkode: b9ad2...5a4 27
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #8 Skrevet 19. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er innmari tøft med to tette barn. Jeg føler mannen gjør meg en tjeneste når han gjør noe med barna. Han kan klage på hodepine og lite søvn når jeg har tatt begge barna mens han har sittet å sett på serier hele natten. Jeg har vært våken 4-6 ganger i løpet av natten mens han uffer seg om jeg spør om han kan ta en av dem. Ser ut til at det går mot skilsmisse her også. Han vil ikke snakke om det, sier jeg er dramatisk og hormonell. Jeg er drittlei av å ikke føle vi begge to er foreldrene og at han tar ordentlig ansvar. Anonymkode: f42b3...563 Tror vi er mange i samme båt som sliter med forholdet etter tette barn. Det har vært veldig tøft her også. Anonymkode: c0798...590 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #9 Skrevet 19. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror vi er mange i samme båt som sliter med forholdet etter tette barn. Det har vært veldig tøft her også. Anonymkode: c0798...590 Her også. Sitter uten følelser for mannen annet enn vennskap. Føler meg ego om jeg bryter ut pågrunn av det. Anonymkode: d934b...4a9 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #10 Skrevet 19. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror vi er mange i samme båt som sliter med forholdet etter tette barn. Det har vært veldig tøft her også. Anonymkode: c0798...590 Og du har et med spesialbehov? Det er jo ikke rart du er utmattet, men er du sikker på at ingenting kan reddes? Vet du dine behov, lengsler, det du trenger? Anonymkode: 4d798...47d 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #11 Skrevet 19. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det på fordeling av ansvar for barn? Eller parforholdet generellt? Eller funker ikke noen ting? Anonymkode: d934b...4a9 Det er parforholdet generelt, ja. Det er lenge siden vi hadde et sexliv. Men vi ønsker ikke at yngstemann skal bytte barnehage siste året før skolestart siden han har spesielle behov. Han kjenner godt både spesialpedagogen og assistenten han har nå. Om et år når han begynner på skolen må vi flytte til Oslo der jeg jobber. Vi bor et sted i Akershus nå. Ts Anonymkode: c0798...590
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #12 Skrevet 19. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er innmari tøft med to tette barn. Jeg føler mannen gjør meg en tjeneste når han gjør noe med barna. Han kan klage på hodepine og lite søvn når jeg har tatt begge barna mens han har sittet å sett på serier hele natten. Jeg har vært våken 4-6 ganger i løpet av natten mens han uffer seg om jeg spør om han kan ta en av dem. Ser ut til at det går mot skilsmisse her også. Han vil ikke snakke om det, sier jeg er dramatisk og hormonell. Jeg er drittlei av å ikke føle vi begge to er foreldrene og at han tar ordentlig ansvar. Anonymkode: f42b3...563 Så lei menn som ikke forstår at de mistet friheten til å se serier hele natten og sove lenge på morgenen, den dagen de ble fedre. De bare forstår ikke at dette har de ikke tid til lenger! Anonymkode: 77d85...8dd 39
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #13 Skrevet 19. januar 2020 Dere er utrolig tøffe og modige! Jeg tør ikke å få barn fordi jeg ikke vil tåle dette her. Heltinner som klarer det tross slitet! Anonymkode: 79cbc...c0f 7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #14 Skrevet 19. januar 2020 Jeg tenker at set beste for deg kan være å prate ut med profesjonelle om dette. fikk selv et friskt barn, mitt første barn. Men han har slitt med både refluks, ekstrem kolikk, og mye mer. Jeg fra positiv graviditetstest til poden ble 6 mnd, typ nesten sengeliggende 24/7 og har i perioder ikke greid å dusje eller gå på do selv. Dette skapte selvfølgelig en helt jævlig fødselsdepresjon. Jeg elsker barnet mitt, og elsker å være mamma og forelder men kommer aldri i livet til å få et til. Det greier jeg rett og slett ikke, hverdagen hadde ikke gått opp og blir jeg syk igjen så er det ingen som kan ta vare på de. Far sier selv at han på dette tidspunktet aldri hadde greid en runde til, og det skjønner jeg godt. Anonymkode: a8ac1...15f 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #15 Skrevet 19. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så lei menn som ikke forstår at de mistet friheten til å se serier hele natten og sove lenge på morgenen, den dagen de ble fedre. De bare forstår ikke at dette har de ikke tid til lenger! Anonymkode: 77d85...8dd Verre når både mor og far er av den typen Anonymkode: f7ca7...7bb 7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #16 Skrevet 19. januar 2020 Jeg har aldri forstått meg på de som på død og liv skal få to tette, for alt skal være så perfekt🙄 Ironien er at det er i de forholdene alt rakner fortere enn fy! Anonymkode: 8a9a7...df2 11
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #17 Skrevet 19. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri forstått meg på de som på død og liv skal få to tette, for alt skal være så perfekt🙄 Ironien er at det er i de forholdene alt rakner fortere enn fy! Anonymkode: 8a9a7...df2 Det er helt sant. I mange tilfeller. Anonymkode: c0798...590 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #18 Skrevet 19. januar 2020 Klem til deg! Vi har tre tette og det er tungt ja! Vi har kommet oss gjennom den verste småbarnsperioden nå. Gikk en periode i terapi uten at det hjalp så mye. Men etter som barna ble større ble ting bedre av seg selv. Vi har fortsatt noen utfordringer og jobber med det. Den eneste årsaken til at vi klarte å komme oss gjennom småbarnsåra er fordi mannen er veldig flink til å ta ansvar. Jeg tror vi skal bli gamle sammen. Men det er mye som må repareres først. Forstår deg godt! ❤️ Anonymkode: 98223...02d 8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #19 Skrevet 19. januar 2020 Jeg er så inn i granskauen imponert over dere som får to barn, for ikke å snakke om to tette!! Dere er helter! Hilsen en som ga seg på én og er overlykkelig for hun ene femåringen vi har, med frihet i hverdagen og tid til parforholdet. Anonymkode: 8b3a6...2b3 11
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #20 Skrevet 19. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri forstått meg på de som på død og liv skal få to tette, for alt skal være så perfekt🙄 Ironien er at det er i de forholdene alt rakner fortere enn fy! Anonymkode: 8a9a7...df2 Hvorfor i alle dager tror du at de som får to tette gjør det for at «alt skal være så perfekt»??? 🤔 Det må være noe av det største våset jeg har lest på lenge. Anonymkode: 98223...02d 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå