Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020

udiskutert

Anbefalte innlegg

Skal si ting har snudd på kort tid i denne serien! Nå har jeg dessverre null tro på Linn og Kristoffer, han virker utrolig lite interessert selv om hun prøver og gjør sitt beste. Kanskje er han en type som trives best alene egentlig, men rart han melder seg på et sånt program da. 

Bjørn Harald og Tina er på glid, så kanskje de kan få det til å funke likevel! Virket ihvertfall lovende det klippet de viste fra neste episode da de var på date sammen.

Synes også det siste paret virker veldig lovende, Marina sine øyne lyser veldig forelsket når hun snakker om ham nå, kontra tidligere episoder. Så heia heia!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tina ler så mye i denne episoden ❤️ Så fint og se at de virkelig har begynt og finne tonen! Har trua jeg :) 

Greit nok at Kristoffer ikke er en prater, men det må da kunne gå an og svare skikkelig når noen snakker til deg. Du kommer ikke langt her i livet med kun ja og nei svar.. Syns synd på Linn for hun prøver virkelig, han klarte til og med å vri overraskelsen hennes til noe negativt. 

Det tredje paret er jeg litt usikker på.. de sier de har blitt kjærester, men utstrålingen deres er ikke helt der.. de virker veldig tilbakeholdne

Anonymkode: 22413...ee8

Det virker jo som begge er veldig rolige og at det ikke må skje noe hele tiden , så det er kanskje sånn de vil ha det ? Det er ikke alltid de parene som virker så forelska og utadvendte sammen har det best. De sier jo at de trives sammen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det. Jeg synes Kristoffer er en skikkelig ubehagelig type, og er en jeg blir både irritert og urolig av. Føler han er veldig "grunn", samtidig som han har mørke sider han forsøker å dekke over med å forsøke å være påtatt morsom. Når han ikke prøver å være morsom, så er han jo mutt og avvisende. Synes det er en merkelig oppførsel som ikke lover godt. Jeg tror absolutt ikke at han kommer til å forandre seg, siden moren nevnte at han var slik i oppveksten også. Så dette er nok slik personligheten hans er, dessverre.

Anonymkode: 459fe...531

Kjenner igjen typen. Tror han er Guds gave til menneskeheten, innsnevret interessefelt, blir irritert dersom han blir presset ut av komfortsonen.. Linn er jo fantastisk! Så jordnær og god. Hun fortjener mye bedre.

tenk å ikke si takk For overraskelsen engang!

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tredje paret er jeg litt usikker på.. de sier de har blitt kjærester, men utstrålingen deres er ikke helt der.. de virker veldig tilbakeholdne. 

Anonymkode: 22413...ee8

Jeg tolker det litt som at de ikke er så naturlig foran kamera.. Tror de slapper litt mer av etter st de er skrudd av.

Anonymkode: 03fc4...e33

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/21/2020 at 5:00 PM, 000VF000 said:

Sett en ny episode....Bjørn Harald må skjerpe seg litt. Tina var på besøk hos han og han gikk kledd i joggebukse og t-skjorte OG han hadde ikke på seg sokker en gang. Hallo du er ikke singel lenger du har damebesøk. Kle deg litt pent for henne!

Hvis du ser tidligere episoder ser du at Tina driver med yoga. Det lå en yogamatte i stua da Tina skulle gå og yoga praktiseres barbeint. Jeg tipper hun har forsøkt å vise han litt yoga.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var ille når Linn skulle overraske. Og han sin reaksjon var liksom at han var så sliten og ble irritert?? Jeg hadde blitt så lei meg :( 

Endret av Lipyros
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden blir bare jo full av spoilere når folk absolutt må diskutere lenger frem enn det som er vist på tv. 

Anonymkode: 4a985...b24

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes dessverre ikke at disse "ekspertene" er særlig flinke til å finne matcher skal jeg være helt ærlig. Eller så vet ikke deltagerne hva de egentlig vil ha. De tror de vet, men... Fysisk tiltrekning er jo mer vanskelig å forutse, men de har nok snakket på forhånd om dette også. 

Jeg følger ikke veldig med, jeg syntes egentlig det er litt kleint, men i det siste har det blitt litt mye foran tv på kveldene! 😄 Jeg ser t.o.m på den amerikanske versjonen. Men her har de også bommet fryktelig før. Så spent denne gangen! 😄 

Anonymkode: 0192d...e67

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk helt vondt i meg av Linn da de var på besøk hos foreldrene til Kristoffer.

Anonymkode: b87f5...3ff

En kollega kjenner visst Kristoffer.

Han er sånn som han framstiller seg selv. I møte med ekspertdama sa han at en samtale for han kan være "Er du sulten? Ja." Og sånn er han også. Han liker best å ikke snakke, bare gjøre ting, med andre. For han er det behagelig, ikke kleint. Han er ikke interessert i å snakke om følelser eller kompliserte eller dype ting. Så det skal han ha, han er ærlig om seg selv i programmet hvertfall!

At han kunne dratt på tur i en uke med bare én boxer er en overdrivelse, på guttetur drar han uten skift da han ikke er så nøye på hygiene. Han kan pakke med seg en t-skjorte og dra.

Man kan lure på hvorfor ekspertene plukket han ut. Spør de ikke venner og bekjente hvordan personene de caster til programmet er? 

Anonymkode: 492c2...a45

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kollega kjenner visst Kristoffer.

Han er sånn som han framstiller seg selv. I møte med ekspertdama sa han at en samtale for han kan være "Er du sulten? Ja." Og sånn er han også. Han liker best å ikke snakke, bare gjøre ting, med andre. For han er det behagelig, ikke kleint. Han er ikke interessert i å snakke om følelser eller kompliserte eller dype ting. Så det skal han ha, han er ærlig om seg selv i programmet hvertfall!

At han kunne dratt på tur i en uke med bare én boxer er en overdrivelse, på guttetur drar han uten skift da han ikke er så nøye på hygiene. Han kan pakke med seg en t-skjorte og dra.

Man kan lure på hvorfor ekspertene plukket han ut. Spør de ikke venner og bekjente hvordan personene de caster til programmet er? 

😱 Han burde ikke blitt castet til programmet. Det er jo dømt til å gå galt. Man forelsker seg ikke i en som gir et så dårlig inntrykk. Stakkars Linn! 

Anonymkode: 18571...601

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😱 Han burde ikke blitt castet til programmet. Det er jo dømt til å gå galt. Man forelsker seg ikke i en som gir et så dårlig inntrykk. Stakkars Linn! 

Anonymkode: 18571...601

Hun psykologdama virket ikke spesielt imponert over han i den samtalen de hadde heller...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt imponert over "psykologdama" heller. Hvilke menn snakker om "følelser"? I tilfelle er det mest i hollywood filmer....

Anonymkode: 0e53b...e0c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spesielt imponert over "psykologdama" heller. Hvilke menn snakker om "følelser"? I tilfelle er det mest i hollywood filmer....

Anonymkode: 0e53b...e0c

Du har ikke sett på Love Island...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av om man er av den omgjengelige og pratsomme typen eller den '' korte'' og stille typen, så er det absolutt INGEN normale og oppegående mennesker som ''matcher'' med Kristoffer uansett.

Da jeg studerte hadde jeg en periode en studievenninne som var akkurat slik som han. Skikkelig kort og stille, og virket avvisende. Mens noen ganger var hun helt motsatt.  Var i starten av 20-årene, men husker jeg følte meg skikkelig dårlig i etterkant av å ha vært med henne. Følte alltid at jeg hadde gjort noe galt, sagt noe galt, at hun var sur på meg. At jeg måtte endre meg. Ikke noe særlig å ha et sånt menneske i livet sitt, og man mister seg selv og selvbildet sitt på veien også. Synes det er ekstremt ubehagelig å se på, og føler så enormt med Linn <3 

Anonymkode: f20d8...0f0

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er alle mannfolka så ufattelig puslete og tafatte? Jeg hadde ikke orket å være intim med en slik mann, og skilsmisse hadde vært rett forut.  

Anonymkode: ea619...d8c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uavhengig av om man er av den omgjengelige og pratsomme typen eller den '' korte'' og stille typen, så er det absolutt INGEN normale og oppegående mennesker som ''matcher'' med Kristoffer uansett.

Da jeg studerte hadde jeg en periode en studievenninne som var akkurat slik som han. Skikkelig kort og stille, og virket avvisende. Mens noen ganger var hun helt motsatt.  Var i starten av 20-årene, men husker jeg følte meg skikkelig dårlig i etterkant av å ha vært med henne. Følte alltid at jeg hadde gjort noe galt, sagt noe galt, at hun var sur på meg. At jeg måtte endre meg. Ikke noe særlig å ha et sånt menneske i livet sitt, og man mister seg selv og selvbildet sitt på veien også. Synes det er ekstremt ubehagelig å se på, og føler så enormt med Linn ❤️

Anonymkode: f20d8...0f0

Ikke for å avspore helt her, men det kan jo hende at du og den studievenninnen ikke hadde så altfor god kjemi. Det kan forklare hvorfor hun noen ganger var helt motsatt. Når det gjelder Kristoffer er jo han slik hele tiden, og det er ytterst få kvinner som kommer til å falle pladask for det der. Likevel virker det som om han tror at han er en form for guds gave til kvinnen, og at han blir lei når det stilles krav og forventninger til han. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å avspore helt her, men det kan jo hende at du og den studievenninnen ikke hadde så altfor god kjemi. Det kan forklare hvorfor hun noen ganger var helt motsatt. Når det gjelder Kristoffer er jo han slik hele tiden, og det er ytterst få kvinner som kommer til å falle pladask for det der. Likevel virker det som om han tror at han er en form for guds gave til kvinnen, og at han blir lei når det stilles krav og forventninger til han. 

Ja, det er interessant å se hvor kul og deilig han tilsynelatende synes han selv er. Det lyser lang vei. I starten hadde jeg et ok inntrykk av ham. Nå virker han bare plump og uintelligent. 

Anonymkode: bc770...7d8

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns dette er så rart å se på, jeg har jo faktisk vært sammen med en av deltagerne 😅

Anonymkode: b3876...a01

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns dette er så rart å se på, jeg har jo faktisk vært sammen med en av deltagerne 😅

Anonymkode: b3876...a01

Er fremstillingen av personen slik han/hun er i virkeligheten? ☺

Anonymkode: f8062...d8c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn-Harald kunne jeg godt giftet meg med kjenner jeg, hadde jeg ikke allerede vært gift 😄 Litt avstandsbetatt når jeg ser på TV kjenner jeg 😅

Anonymkode: 1a92d...66a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bjørn-Harald kunne jeg godt giftet meg med kjenner jeg, hadde jeg ikke allerede vært gift 😄 Litt avstandsbetatt når jeg ser på TV kjenner jeg 😅

Anonymkode: 1a92d...66a

Da lurer jeg på hvordan din egen mann er. Eller du selv.

Anonymkode: f8062...d8c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...