AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #321 Del Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slik jeg ser det har hun den typiske maskuline rollen i forholdet, mens Bjørn-Harald har den typiske feminine rollen. Dersom Tina hadde vært mann og Bjørn-Harald kvinne, ville dere reagert like mye på oppførselen deres da? Det virker for meg som om de begge trives med disse "omvendte" rollene, og det er det jo også mange andre par som gjør. Men likevel har vi en inngrodd vane om at kvinner skal være den rolige, og mennene den pågående og tøffe. Tenker at det er fint at vi får et innblikk i et parforhold som ikke er typisk Hollywood-film, sånn at vi får utfordret noen av forventningene og fordommene våre. Anonymkode: 6bddf...95b Tina har jo snakket i alle episoder om at det er akkurat dette hun ikke trives med. Anonymkode: f8062...d8c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #322 Del Skrevet 3. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gnålet dere alle om vekt??? Hva fasan? Altså sånn som marina hun er en voksen kvinne i en voksen alder. Slettes ikke sikkert at hun hadde vert så pen som hun er om hun hadde vert tynn. Dere er klar over at det kler ikke alle? Han virker veldig betatt av henne og jeg kan tenke meg at han synes hun er helt nydelig! Jeg er slik som henne, ikke tykk men har mye former både rumpe og pupper. Menn går ofte helt av skaftet ute på byen. Da snakker jeg menn ikke guttunger! Det samme gjør de ikke for min tynne venninne! Så kan dere ta vekt diskusjonen ett annet sted? Ingen i programmet har nevnt vekten til den andre partneren. Tina sitt problem med bt er at han ikke er «tøff» eller «mannlig» nok. Jeg tror det største problemet er all den praten hele tiden. Alt skal overanalyseres og gnåles om. Mens Linn og Kristoffer har motsatt problem. Jeg tror at hadde hun tatt han litt på senga bokstavelig talt gjort noe uventet og satt seg oppå han kysset han, eller bare forført han uten prat, at han hadde sittet der helt stum. Han er ikke så tøff som han utgir seg for å være virker veldig skuespill hele opplegget hans for skjule hvor utrygg han egentlig er. Anonymkode: 0d688...2fb Mener du virkelig at man - koste hva det koste vil (i dette tilfellet, helsa) - burde strebe etter å SE så bra ut som mulig, og ikke nødvendigvis for seg selv engang, men for menn? Det høres ikke sunt ut, verken fysisk eller psykisk. 😕 Anonymkode: 87861...0f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #323 Del Skrevet 3. mars 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du virkelig at man - koste hva det koste vil (i dette tilfellet, helsa) - burde strebe etter å SE så bra ut som mulig, og ikke nødvendigvis for seg selv engang, men for menn? Det høres ikke sunt ut, verken fysisk eller psykisk. 😕 Anonymkode: 87861...0f4 Hæ??? Hva snakker du om jeg skrev akkurat det motsatte av det du påstår. Man skal være den man er. Noe overvekt er ikke farlig tvert i lot så har kroppen mer motstandskraft ved eventuell sykdom osv. Kan ikke du bare la folk være seg selv! Hvorfor gnåler alle om den vekta her. Hvor gammel er du egentlig? Det er helt normalt å ha noe kjøtt på bena når man er over 30 uten at det skal kalles farlig eller usunt altså. Linn er den eneste jeg ser på som noe overvektig. Men dette er helt og holdent hennes valg og ikke noe en anonym på kg har noe som helst med. Aksepter at vi er forskjellige og ikke press din ideologi på alle andre. Om personen selv ønsker å gå ned i vekt ja da er det helt og holdent personens eget valg! Anonymkode: 0d688...2fb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #324 Del Skrevet 3. mars 2020 Episode 6 Trist at Kristoffer enda ikke har skjerpet seg. Linn er utslitt etter jobb, de har ikke vært sammen på flere dager, og han spør ikke en gang hvordan det går? Eller sier "jeg ser du er sliten, men kjekt å se deg". Hun virker litt trist. Har fremdeles inntrykk av at Tina er den som bestemmer. Virker som hun er en slags coach for Bjørn Halvor. Yoga, skal få han til å spise sunt, utfordre han osv. Hadde han hatt lov å utfordre henne med en skikkelig fastfood-søndag med drittmat og drikke hele dagen? Han virker gladere da, og jeg tror han synes han selv har endret seg og føler seg bedre. Men jeg ser for meg at dette kan virke bra i en periode, men at det så blir merkbart igjen at det er HAN som endrer seg for henne og kanskje han etterhvert vil miste litt seg selv. Synes fremdeles Marina er fin. Hun viser forståelse og vil hans beste. Prater om følelser. Han er ikke helt der, men tror han bare trenger mer tid. Også er jo kamera med på slep også... Anonymkode: c5d21...657 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #325 Del Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Episode 6 Trist at Kristoffer enda ikke har skjerpet seg. Linn er utslitt etter jobb, de har ikke vært sammen på flere dager, og han spør ikke en gang hvordan det går? Eller sier "jeg ser du er sliten, men kjekt å se deg". Hun virker litt trist. Har fremdeles inntrykk av at Tina er den som bestemmer. Virker som hun er en slags coach for Bjørn Halvor. Yoga, skal få han til å spise sunt, utfordre han osv. Hadde han hatt lov å utfordre henne med en skikkelig fastfood-søndag med drittmat og drikke hele dagen? Han virker gladere da, og jeg tror han synes han selv har endret seg og føler seg bedre. Men jeg ser for meg at dette kan virke bra i en periode, men at det så blir merkbart igjen at det er HAN som endrer seg for henne og kanskje han etterhvert vil miste litt seg selv. Synes fremdeles Marina er fin. Hun viser forståelse og vil hans beste. Prater om følelser. Han er ikke helt der, men tror han bare trenger mer tid. Også er jo kamera med på slep også... Anonymkode: c5d21...657 De har ikke vært gift så lenge, typ 7 dager? Rart at Kristoffer er så bastant på at han ikke er intressert virker ikke som han har prøvd. Anonymkode: a4a91...45e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #326 Del Skrevet 3. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trist at Kristoffer enda ikke har skjerpet seg. Linn er utslitt etter jobb, de har ikke vært sammen på flere dager, og han spør ikke en gang hvordan det går? Eller sier "jeg ser du er sliten, men kjekt å se deg". Hun virker litt trist. Ja, den scenen var vond å se. Kan bare tenke meg hvor vondt det må ha vært å oppleve. Kristoffer har i tillegg til muttheten sin et veldig aggressivt kroppsspråk. Han viser med hele seg at han ikke ønsker kontakt med Linn, og holder henne på avstand med sitt aggressive kroppsspråk. Tror ikke dette er gjennomtenkt fra Kristoffer, han virker som en som er rimelig avskåret fra eget følelsesliv og livredd for å prøve å åpne opp. Igjen, han burde fått noen timer med psykologen før de startet dette eksperimentet, så er jeg sikker på at det hadde gått mye bedre for ham. Selvom noen terapitimer ikke ville gitt ham mer følelser for Linn, ville han i det minste vært i stand til å kommunisere med henne på en konstruktiv måte. Anonymkode: 6bddf...95b 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #327 Del Skrevet 3. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ??? Hva snakker du om jeg skrev akkurat det motsatte av det du påstår. Man skal være den man er. Noe overvekt er ikke farlig tvert i lot så har kroppen mer motstandskraft ved eventuell sykdom osv. Kan ikke du bare la folk være seg selv! Hvorfor gnåler alle om den vekta her. Hvor gammel er du egentlig? Det er helt normalt å ha noe kjøtt på bena når man er over 30 uten at det skal kalles farlig eller usunt altså. Linn er den eneste jeg ser på som noe overvektig. Men dette er helt og holdent hennes valg og ikke noe en anonym på kg har noe som helst med. Aksepter at vi er forskjellige og ikke press din ideologi på alle andre. Om personen selv ønsker å gå ned i vekt ja da er det helt og holdent personens eget valg! Anonymkode: 0d688...2fb Er litt rart at du sier dette. For jeg tror faktisk den største forskjellen mellom Linn og Marina er at Linn er mye rundere i ansiktet. Mens marina er slank og velproporsjonert i ansiktet. Er helt utrolig hvor mye det har og si altså. Linn er nok litt større. Men ikke mye.. Anonymkode: c1866...909 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #328 Del Skrevet 3. mars 2020 Jeg tror Kristoffer er så stresset over at kamerateamet spør han hvordan han føler det hele tiden, at han bare vil vekk fra situasjonen. Og Linn blir et offer for det. Hun representerer jo det som er "situasjonen" her, derfor er det henne det går ut over. Jeg tror at det hadde vært enklere for dem, i alle fall for Kristoffer, om kameraene hadde vært borte noen dager. Jeg hadde blitt gal selv. Og man vet ikke på forhånd hvordan man reagerer på stress. Trist å se hvordan han behandlet Linn, og så foran foreldrene sine... Faren var tydelig brydd. Men mora var en flott dame! Fint at hun tok en prat med sønnen sin. Jeg reagerer også litt på BH og Tina. Hun former ham som hun vil ha ham, og han er forøvrig ganske så medgjørlig. Tina mykner som smør nå. Bare se hvor mange sexuelle hint hun gir i språket. Håper BH skjønner hva som skjer. Anonymkode: 504d1...fc7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. mars 2020 #329 Del Skrevet 3. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Kristoffer er så stresset over at kamerateamet spør han hvordan han føler det hele tiden, at han bare vil vekk fra situasjonen. Og Linn blir et offer for det. Hun representerer jo det som er "situasjonen" her, derfor er det henne det går ut over. Jeg tror at det hadde vært enklere for dem, i alle fall for Kristoffer, om kameraene hadde vært borte noen dager. Jeg hadde blitt gal selv. Og man vet ikke på forhånd hvordan man reagerer på stress. Trist å se hvordan han behandlet Linn, og så foran foreldrene sine... Faren var tydelig brydd. Men mora var en flott dame! Fint at hun tok en prat med sønnen sin. Jeg reagerer også litt på BH og Tina. Hun former ham som hun vil ha ham, og han er forøvrig ganske så medgjørlig. Tina mykner som smør nå. Bare se hvor mange sexuelle hint hun gir i språket. Håper BH skjønner hva som skjer. Anonymkode: 504d1...fc7 Ja så fort han tar det med ro og ikke stresser eller legger press på henne, er hun på Merket det jeg også. Da ble hennes interesse vekt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #330 Del Skrevet 3. mars 2020 Jeg har ikke sett alle episodene, så kan noen forklare hva som har skjedd med Kristoffer underveis? Han virket jo SÅ fornøyd med Linn i bryllupet. Anonymkode: 3564e...a77 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #331 Del Skrevet 3. mars 2020 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg heier på Bjørn Harald og Tina. Har en følelse av at de ikke forblir gift, men synes de er så søte sammen og håper de finner ut av det. Jeg tror Bjørn Harald er medgjørlig for endringer fordi det er en versjon av han selv han ønsker å være som han selv sier. Og det er jo aldri negativt å spise sunt og trene, det er jo bare bra for kropp og sjel, så synes heller ikke Tina prøver å endre han som person, bare hjelpe han på vei til å føle seg bedre. Anonymkode: c1b90...bdb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #332 Del Skrevet 4. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett alle episodene, så kan noen forklare hva som har skjedd med Kristoffer underveis? Han virket jo SÅ fornøyd med Linn i bryllupet. Anonymkode: 3564e...a77 Jeg tror han slapp å jakte, og da ble det kjedelig. Anonymkode: a4a91...45e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 4. mars 2020 #333 Del Skrevet 4. mars 2020 Ryddet for persondebatt og tilsvar til dette. Moonshine, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #334 Del Skrevet 4. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: De har ikke vært gift så lenge, typ 7 dager? Rart at Kristoffer er så bastant på at han ikke er intressert virker ikke som han har prøvd. Anonymkode: a4a91...45e 3 uker i den episoden som ble vist på TV denne uken. Anonymkode: 14a93...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #335 Del Skrevet 4. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett alle episodene, så kan noen forklare hva som har skjedd med Kristoffer underveis? Han virket jo SÅ fornøyd med Linn i bryllupet. Anonymkode: 3564e...a77 Jeg tror ikke han var forberedt på hva det egentlig vil si å være i et parforhold, og hva som kreves emosjonelt og mentalt. Han takler hverken Linns emosjonelle ønsker eller sine egne følelser. Som jeg nevnte i en tidligere kommentar virker det som om han er avskåret fra egne følelser, altså at han ikke tør å kjenne på egne følelser og dermed heller ikke har noen trening i å gjenkjenne følelser. Vansker med å gjenkjenne følelser kan føre til at man selv opplever mye frustrasjon og forvirring, og det kan også medføre vansker med å forstå andre. Han har nok en avvisende tilknytningsstil, altså en slags grunntanke om at jeg klarer meg best på egenhånd for da slipper jeg å risikere å bli såret. Dette er gjerne det som man i gamle dager tenkte på som typisk mann, men som vi nå i moderne tid vet er usunt og slitsomt. De som har det på denne måten er ofte ensomme og lengter etter en nærere relasjon til partneren sin, men de våger ikke å vise sårbarhet (sannsynligvis fordi de tidligere har opplevd noe vondt en gang de viste seg sårbare) og dermed kommer de aldri den andre nærmere (emosjonelt og mentalt). Atter igjen, dette kunne vært løst dersom Kristoffer hadde fått noen terapitimer i forkant av dette, slik at han kunne blitt bevisstgjort sin oppførsel (for han oppfører seg ikke slik med ond vilje) og så fått hjelp til å våge å endre seg. Anonymkode: 6bddf...95b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #336 Del Skrevet 4. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke han var forberedt på hva det egentlig vil si å være i et parforhold, og hva som kreves emosjonelt og mentalt. Han takler hverken Linns emosjonelle ønsker eller sine egne følelser. Som jeg nevnte i en tidligere kommentar virker det som om han er avskåret fra egne følelser, altså at han ikke tør å kjenne på egne følelser og dermed heller ikke har noen trening i å gjenkjenne følelser. Vansker med å gjenkjenne følelser kan føre til at man selv opplever mye frustrasjon og forvirring, og det kan også medføre vansker med å forstå andre. Han har nok en avvisende tilknytningsstil, altså en slags grunntanke om at jeg klarer meg best på egenhånd for da slipper jeg å risikere å bli såret. Dette er gjerne det som man i gamle dager tenkte på som typisk mann, men som vi nå i moderne tid vet er usunt og slitsomt. De som har det på denne måten er ofte ensomme og lengter etter en nærere relasjon til partneren sin, men de våger ikke å vise sårbarhet (sannsynligvis fordi de tidligere har opplevd noe vondt en gang de viste seg sårbare) og dermed kommer de aldri den andre nærmere (emosjonelt og mentalt). Atter igjen, dette kunne vært løst dersom Kristoffer hadde fått noen terapitimer i forkant av dette, slik at han kunne blitt bevisstgjort sin oppførsel (for han oppfører seg ikke slik med ond vilje) og så fått hjelp til å våge å endre seg. Anonymkode: 6bddf...95b Uff, jeg er en sånn mann Anonymkode: 70c8a...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #337 Del Skrevet 4. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke han var forberedt på hva det egentlig vil si å være i et parforhold, og hva som kreves emosjonelt og mentalt. Han takler hverken Linns emosjonelle ønsker eller sine egne følelser. Som jeg nevnte i en tidligere kommentar virker det som om han er avskåret fra egne følelser, altså at han ikke tør å kjenne på egne følelser og dermed heller ikke har noen trening i å gjenkjenne følelser. Vansker med å gjenkjenne følelser kan føre til at man selv opplever mye frustrasjon og forvirring, og det kan også medføre vansker med å forstå andre. Han har nok en avvisende tilknytningsstil, altså en slags grunntanke om at jeg klarer meg best på egenhånd for da slipper jeg å risikere å bli såret. Dette er gjerne det som man i gamle dager tenkte på som typisk mann, men som vi nå i moderne tid vet er usunt og slitsomt. De som har det på denne måten er ofte ensomme og lengter etter en nærere relasjon til partneren sin, men de våger ikke å vise sårbarhet (sannsynligvis fordi de tidligere har opplevd noe vondt en gang de viste seg sårbare) og dermed kommer de aldri den andre nærmere (emosjonelt og mentalt). Atter igjen, dette kunne vært løst dersom Kristoffer hadde fått noen terapitimer i forkant av dette, slik at han kunne blitt bevisstgjort sin oppførsel (for han oppfører seg ikke slik med ond vilje) og så fått hjelp til å våge å endre seg. Anonymkode: 6bddf...95b Dette beskriver kjæresten min. Jeg er veldig klar over at det er sånn han er, så vi håndterer det greit, men er kjipt å se Kristoffer så ukomfortabel på skjermen. Det føltes som en stor elefant i rommet da de var på besøk hos foreldrene hans, og det var leit. Han hadde nok trengt å snakke med noen i forkant av programmet, ja. Anonymkode: e15fa...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 4. mars 2020 #338 Del Skrevet 4. mars 2020 De klipper det vel litt til? Men det var ille å se kristoffer hos foreldrene. Men synes det var bra at han fortalte til kamera at han ikke er så pratsom. Da setter han jo ord på hvordan han er. Synes også praten mira tok med han var fin. Selv om det var litt kleint at mora setter seg med sønnen sin og pusker han i nakken. Selv om jeg samtidig synes det var litt fint at han fortsatt er mammas lille gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #339 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke han var forberedt på hva det egentlig vil si å være i et parforhold, og hva som kreves emosjonelt og mentalt. Han takler hverken Linns emosjonelle ønsker eller sine egne følelser. Som jeg nevnte i en tidligere kommentar virker det som om han er avskåret fra egne følelser, altså at han ikke tør å kjenne på egne følelser og dermed heller ikke har noen trening i å gjenkjenne følelser. Vansker med å gjenkjenne følelser kan føre til at man selv opplever mye frustrasjon og forvirring, og det kan også medføre vansker med å forstå andre. Han har nok en avvisende tilknytningsstil, altså en slags grunntanke om at jeg klarer meg best på egenhånd for da slipper jeg å risikere å bli såret. Dette er gjerne det som man i gamle dager tenkte på som typisk mann, men som vi nå i moderne tid vet er usunt og slitsomt. De som har det på denne måten er ofte ensomme og lengter etter en nærere relasjon til partneren sin, men de våger ikke å vise sårbarhet (sannsynligvis fordi de tidligere har opplevd noe vondt en gang de viste seg sårbare) og dermed kommer de aldri den andre nærmere (emosjonelt og mentalt). Atter igjen, dette kunne vært løst dersom Kristoffer hadde fått noen terapitimer i forkant av dette, slik at han kunne blitt bevisstgjort sin oppførsel (for han oppfører seg ikke slik med ond vilje) og så fått hjelp til å våge å endre seg. Anonymkode: 6bddf...95b Orket ikke lese. Bruk avsnitt neste gang. Anonymkode: f8062...d8c 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #340 Del Skrevet 4. mars 2020 Kristoffer virker umoden og barnslig. Får nesten fnatt av han og Linn. De bare ler og fniser. Utrolig slitsomt å se på. Litt seriøsitet må en kunne kreve. Håper BH og Tina finner utav det. De er søte sammen. Anonymkode: f43ee...b88 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå