AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #281 Del Skrevet 26. februar 2020 15 minutter siden, kaleidoskop said: Synes mennene i år er så like. Tok tre episoder før jeg klarte å se forskjell på dem. Men utseende er en ting, de er lite initativrike og småtause, forsiktige menn. Kristoffer er vel den mest "brautete", men han er jo så taus. Synes de har funnet kjipe menn til disse damene. Det er vel derfor de trenger et tv program for å bli gift? Men det samme gjelder damene selv om de virker mer oppegående på overflaten. De har nok sine skavanker de også. Når det er sagt synes jeg Tina er kjempe søt...så hvorfor er hun singel? Anonymkode: 70c8a...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #282 Del Skrevet 26. februar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel derfor de trenger et tv program for å bli gift? Men det samme gjelder damene selv om de virker mer oppegående på overflaten. De har nok sine skavanker de også. Når det er sagt synes jeg Tina er kjempe søt...så hvorfor er hun singel? Anonymkode: 70c8a...aca Ja de har nok det, akkurat som alle oss andre også. Eller tenkte du at du er perfekt for alle og enhver?? Anonymkode: f8062...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 26. februar 2020 #283 Del Skrevet 26. februar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel derfor de trenger et tv program for å bli gift? Men det samme gjelder damene selv om de virker mer oppegående på overflaten. De har nok sine skavanker de også. Når det er sagt synes jeg Tina er kjempe søt...så hvorfor er hun singel? Anonymkode: 70c8a...aca Jeg tror ikke de trenger et tv program, men de har ikke hatt hell så langt i kjærlighet. Det er et spennende konsept å skulle bli satt sammen med noen du har mye likheter med. Som "ekspertene" finner til deg. Ser de bommer, men på noen fungerer det. Alle har så klart skavanker som du kaller det. Men når man møter en man virkelig har kjemi med ser man forbi disse tingene. Og kan leve med det. Er dette noe værre en. tinder? Det er så kritisk på at man må "finne noen på den gamle måten" bare møte noen. Det er ikke så enkelt. Selv har jeg nesten ikke hatt kjærester, før jeg "plutselig" ble gift. Tror ikke det er noe galt med meg, men møtte bare duster og drittsekker før han jeg endte opp med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #284 Del Skrevet 26. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oute eksen min faktisk? Det har ikke falt dere inn at alle i gfvb har ekser, og at selv om de er ekser har man ikke nødvendigvis noe stygt å si om de? Er god venn med min eks fra gvfb jeg. Anonymkode: b3876...a01 Du ville gi opplysninger om din eks, som ikke viste aller sider av seg selv, ved at folk kunne sende deg pm. La heller eksen din bestemme selv hva han vil vise sin nye ektefelle og hva han/hun ønsker at hele Norge skal få se. Anonymkode: 504d1...fc7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #285 Del Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du ville gi opplysninger om din eks, som ikke viste aller sider av seg selv, ved at folk kunne sende deg pm. La heller eksen din bestemme selv hva han vil vise sin nye ektefelle og hva han/hun ønsker at hele Norge skal få se. Anonymkode: 504d1...fc7 Nei. Jeg ga overhodet ingen opplysninger om eksen min annet enn at hen blir fremstilt mye dårligere på tv enn hen egentllg er Anonymkode: b3876...a01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #286 Del Skrevet 26. februar 2020 På 25.2.2020 den 13.10, AnonymBruker skrev: Kjenner igjen typen. Tror han er Guds gave til menneskeheten, innsnevret interessefelt, blir irritert dersom han blir presset ut av komfortsonen.. Linn er jo fantastisk! Så jordnær og god. Hun fortjener mye bedre. tenk å ikke si takk For overraskelsen engang! Jeg tolker det litt som at de ikke er så naturlig foran kamera.. Tror de slapper litt mer av etter st de er skrudd av. Anonymkode: 03fc4...e33 Huff ja, Kjenner den typen jeg også. Kristoffer minner om en eks av meg, og han var virkelig ikke helt god!. Han var en sånn som hadde altfor høye tanker om seg selv, og som bare pratet tull det meste av tiden. Særlig når det var andre tilstede. Da skulle han gjøre seg til for å være midtpunktet. Når vi var alene, var han ofte taus og mutt. Ja, helt til han ble "presset" av en eller annen bagatell. Da kunne han eksplodere i et voldsomt sinne og komme med trusler, og i verste fall bli voldelig. Ute blant folk var han tøvete og jovial, slik som Kristoffer. Det er på grunn av disse erfaringene at jeg reagerer så negativt på nettopp ham. Anonymkode: 459fe...531 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #287 Del Skrevet 26. februar 2020 Hvis det med Kristoffer og hygiene er sant, det er ille. Anonymkode: a4a91...45e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #288 Del Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis det med Kristoffer og hygiene er sant, det er ille. Anonymkode: a4a91...45e Nope... ikke sant! Anonymkode: e0da8...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #289 Del Skrevet 26. februar 2020 Han som er med Tina, (ho som er så vanskeligstilt) må bare trene. Han må trene 4-5 ganger i uka, få fantastisk bra og muskuløs kropp. Så går selvtilliten hans opp. Anonymkode: 89826...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 27. februar 2020 #290 Del Skrevet 27. februar 2020 Tråden er ryddet for avpsoringer, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #291 Del Skrevet 27. februar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er alle mannfolka så ufattelig puslete og tafatte? Jeg hadde ikke orket å være intim med en slik mann, og skilsmisse hadde vært rett forut. Anonymkode: ea619...d8c De mannfolka som ikke er puslete og tafatte er opptatte? Alternativt, overhodet ikke interessert og noen match med noen av de damene? Syns parene er bra matchet både på utseende og nivå. Det er likevel fascinerende at det alltid er damene som innbiller seg at de burde fått noe bedre. En mann som var mer sånn, mindre sånn etc. Poenget er jo at en sånn man har de ikke sjangs på! Noe de burde innsett når de nærmer seg 40 år og fortsatt er single. Da er det vitterlig på tide å revurdere sitt eget selvbilde. Noen skrev Bjørn Terje burde trene og bli stor og muskuløs = få bedre selvtillit. Vel, hvis BT går ned 20 kg og blir en kjekkas, kombinert med at han bytter ut Star Wars klær, tegnefigurer etc med de nyeste moteklærne og crossfit, så vil han ikke være BT mer. Da har ikke hun sjangs på han lenger! Da velger han seg en dame som faktisk er veltrent og faktisk er velproposjenert, og faktisk er hyggelig mot han. Det blir som at du skal kjøpe leilighet. Hadde den leiligheten her bare hatt nyere bad, vært 10 kvm større og hatt større balkong, så hadde den vært perfekt! Ja, det hadde den, men poenget er at da hadde ikke du hatt råd til den!! Det er nøyaktig samme mekanismer og regler som gjør seg gjeldende når du velger partner. Hadde han ikke vært bussjåfør, men lege, så hadde han ikke engang sett på deg to ganger. Unntaket er Linn og Kristoffer. Der er jo hun hyggelig,varm,sosial og åpen, mens han fremstår fullstendig mutt, stum og sær. Virker som han foretrekker total tystnad, med unntak av de periodene hvor han har drukket og har 34 vitser på lager. Hun har god grunn til å klage på den match-prosessen. De andre damene får bare innse fakta, eller forbli single. Anonymkode: 4a985...b24 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 27. februar 2020 #292 Del Skrevet 27. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De mannfolka som ikke er puslete og tafatte er opptatte? Alternativt, overhodet ikke interessert og noen match med noen av de damene? Syns parene er bra matchet både på utseende og nivå. Det er likevel fascinerende at det alltid er damene som innbiller seg at de burde fått noe bedre. En mann som var mer sånn, mindre sånn etc. Poenget er jo at en sånn man har de ikke sjangs på! Noe de burde innsett når de nærmer seg 40 år og fortsatt er single. Da er det vitterlig på tide å revurdere sitt eget selvbilde. Noen skrev Bjørn Terje burde trene og bli stor og muskuløs = få bedre selvtillit. Vel, hvis BT går ned 20 kg og blir en kjekkas, kombinert med at han bytter ut Star Wars klær, tegnefigurer etc med de nyeste moteklærne og crossfit, så vil han ikke være BT mer. Da har ikke hun sjangs på han lenger! Da velger han seg en dame som faktisk er veltrent og faktisk er velproposjenert, og faktisk er hyggelig mot han. Det blir som at du skal kjøpe leilighet. Hadde den leiligheten her bare hatt nyere bad, vært 10 kvm større og hatt større balkong, så hadde den vært perfekt! Ja, det hadde den, men poenget er at da hadde ikke du hatt råd til den!! Det er nøyaktig samme mekanismer og regler som gjør seg gjeldende når du velger partner. Hadde han ikke vært bussjåfør, men lege, så hadde han ikke engang sett på deg to ganger. Unntaket er Linn og Kristoffer. Der er jo hun hyggelig,varm,sosial og åpen, mens han fremstår fullstendig mutt, stum og sær. Virker som han foretrekker total tystnad, med unntak av de periodene hvor han har drukket og har 34 vitser på lager. Hun har god grunn til å klage på den match-prosessen. De andre damene får bare innse fakta, eller forbli single. Anonymkode: 4a985...b24 Helt enig 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #293 Del Skrevet 27. februar 2020 AB b24: Det ligger til kvinnens natur å være mer kresne enn menn. Dette er fordi vi kvinner risikerer så mye mer enn menn dersom vi velger feil. Det er som kjent vi kvinner som kan bli gravide, og som risikerer å bli sittende igjen alene med avkommet. Jeg synes dette er viktig å huske på når folk klager på alle de "kravstore" kvinnene. Når det gjelder Kristoffer, så er han en type som aldri burde blitt med i programmet. Han tror jeg svært få kvinner hadde orket å være sammen med i lengden. Anonymkode: 459fe...531 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 27. februar 2020 #294 Del Skrevet 27. februar 2020 Tenker litt på alle disse omfattende testene de er igjennom i prosessen med matching. Vet det tidligere ble sagt at de måtte være 100% ærlig på alt men likevel må det jo for mange være lett å kanskje gi litt «bedre» svar på enkelte ting? Vi har vel alle sider ved oss selv vi ikke vil fremme nødvendigvis. Og at resultatet dermed kan bli litt feil hos enkelte. I år ser vi jo feks at Linn og Kristoffer sliter, tidligere hadde vi feks Anna og Geir. I de første episodene så vi jo at Linn og Kristoffer hadde mye samme humor. At de første dagene virket veldig bra.De utrykte begge at de likte hverandre. Men så fort det blir mer seriøst, de får landet litt etter vielsen, så skjer det ting. Og de klarer ikke å kommunisere. Jeg forstår at det er mye filming på de 5 ukene, det tar mye tid, man skal jobbe og ha tid til å bli kjent med en fremmed - og det krever nok enormt mye av de. Men ekspertene kan jo ikke ha matchet disse kun på humor. Det må jo ligge mye annet der som de trodde skulle fungere. Spent på å se fortsettelsen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #295 Del Skrevet 27. februar 2020 43 minutter siden, Hyachint31 skrev: Tenker litt på alle disse omfattende testene de er igjennom i prosessen med matching. Vet det tidligere ble sagt at de måtte være 100% ærlig på alt men likevel må det jo for mange være lett å kanskje gi litt «bedre» svar på enkelte ting? Vi har vel alle sider ved oss selv vi ikke vil fremme nødvendigvis. Og at resultatet dermed kan bli litt feil hos enkelte. I år ser vi jo feks at Linn og Kristoffer sliter, tidligere hadde vi feks Anna og Geir. I de første episodene så vi jo at Linn og Kristoffer hadde mye samme humor. At de første dagene virket veldig bra.De utrykte begge at de likte hverandre. Men så fort det blir mer seriøst, de får landet litt etter vielsen, så skjer det ting. Og de klarer ikke å kommunisere. Jeg forstår at det er mye filming på de 5 ukene, det tar mye tid, man skal jobbe og ha tid til å bli kjent med en fremmed - og det krever nok enormt mye av de. Men ekspertene kan jo ikke ha matchet disse kun på humor. Det må jo ligge mye annet der som de trodde skulle fungere. Spent på å se fortsettelsen. Med Linn og Kristoffer tror jeg problemet kan være at han rett og slett ikke er interessert. Hvis han var det, ville han kanskje vist mer av seg selv og vært mer imøtekommende. Nå som han ikke har troen på at det skal bli noe, er det enklere å flåse det bort. Anonymkode: bc770...7d8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #296 Del Skrevet 27. februar 2020 51 minutter siden, Hyachint31 skrev: Tenker litt på alle disse omfattende testene de er igjennom i prosessen med matching. Vet det tidligere ble sagt at de måtte være 100% ærlig på alt men likevel må det jo for mange være lett å kanskje gi litt «bedre» svar på enkelte ting? Vi har vel alle sider ved oss selv vi ikke vil fremme nødvendigvis. Og at resultatet dermed kan bli litt feil hos enkelte. I år ser vi jo feks at Linn og Kristoffer sliter, tidligere hadde vi feks Anna og Geir. I de første episodene så vi jo at Linn og Kristoffer hadde mye samme humor. At de første dagene virket veldig bra.De utrykte begge at de likte hverandre. Men så fort det blir mer seriøst, de får landet litt etter vielsen, så skjer det ting. Og de klarer ikke å kommunisere. Jeg forstår at det er mye filming på de 5 ukene, det tar mye tid, man skal jobbe og ha tid til å bli kjent med en fremmed - og det krever nok enormt mye av de. Men ekspertene kan jo ikke ha matchet disse kun på humor. Det må jo ligge mye annet der som de trodde skulle fungere. Spent på å se fortsettelsen. Det er det som også er et problem med nettdating. Du kan ha god kjemi på papiret, men i virkeligheten nada! Det handler veldig mye om tiltrekning i første omgang. Men de må ha gjort intervjuer med dem? Skulle tro at Kristoffer falt igjennom da? Han har jo så lite fornuftige svar, bare ler det bort... Anonymkode: 18571...601 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #297 Del Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, Hyachint31 skrev: Tenker litt på alle disse omfattende testene de er igjennom i prosessen med matching. Vet det tidligere ble sagt at de måtte være 100% ærlig på alt men likevel må det jo for mange være lett å kanskje gi litt «bedre» svar på enkelte ting? Vi har vel alle sider ved oss selv vi ikke vil fremme nødvendigvis. Og at resultatet dermed kan bli litt feil hos enkelte. I år ser vi jo feks at Linn og Kristoffer sliter, tidligere hadde vi feks Anna og Geir. I de første episodene så vi jo at Linn og Kristoffer hadde mye samme humor. At de første dagene virket veldig bra.De utrykte begge at de likte hverandre. Men så fort det blir mer seriøst, de får landet litt etter vielsen, så skjer det ting. Og de klarer ikke å kommunisere. Jeg forstår at det er mye filming på de 5 ukene, det tar mye tid, man skal jobbe og ha tid til å bli kjent med en fremmed - og det krever nok enormt mye av de. Men ekspertene kan jo ikke ha matchet disse kun på humor. Det må jo ligge mye annet der som de trodde skulle fungere. Spent på å se fortsettelsen. Jeg tror ikke problemet med eksperimentet egentlig handler om matchingen, men heller at deltagerne burde fått noen timer med terapi på forhånd. Både for å bli bedre kjent med seg selv, egne forventninger og egne behov, og også for å få noen råd hva gjelder kommunikasjon. Noen av deltagerne oppgjennom sesongene har hatt større emosjonelle problemer, mens andre kun hadde trengt en eller to samtaler med en psykolog for å få et bedre utgangspunkt i dette eksperimentet. Synes det er så innmari synd at ikke Gvfb-ekspertene bruker mer tid på å forberede deltagerne i forkant av innspillingen. Anonymkode: 6bddf...95b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #298 Del Skrevet 27. februar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Med Linn og Kristoffer tror jeg problemet kan være at han rett og slett ikke er interessert. Hvis han var det, ville han kanskje vist mer av seg selv og vært mer imøtekommende. Nå som han ikke har troen på at det skal bli noe, er det enklere å flåse det bort. Anonymkode: bc770...7d8 Nettopp, og programmet er sikkert lagt opp sånn at de må ha x antall episoder. Han kan jo ikke bare si jeg vil skilles etter noen episoder. Anonymkode: 70c8a...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #299 Del Skrevet 27. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: AB b24: Det ligger til kvinnens natur å være mer kresne enn menn. Dette er fordi vi kvinner risikerer så mye mer enn menn dersom vi velger feil. Det er som kjent vi kvinner som kan bli gravide, og som risikerer å bli sittende igjen alene med avkommet. Jeg synes dette er viktig å huske på når folk klager på alle de "kravstore" kvinnene. Når det gjelder Kristoffer, så er han en type som aldri burde blitt med i programmet. Han tror jeg svært få kvinner hadde orket å være sammen med i lengden. Anonymkode: 459fe...531 Den biologiske forklaringen kjøper jeg ikke i det hele tatt. Hvis "kresenheten" skal forklares med biologi - risiko for å bli gravid og alene med barnet , så måtte kvinnene sine ankepunkter mot B.T og Johnny vært = de kan ikke stoles på, de kan ikke forsørge et barn, de vil ikke være trofaste, de vil ikke bli gode og trygge fedre/stabil partnere. Det er ikke tilfellet overhodet, og det nevnes heller ikke av damene med et halvt ord. Det som nevnes og klages på er utelukkende relatert til at de ønsker en mann som er mer attraktiv/ "kul kar", og den klagen har sitt utspring i at de selv føler de er en for "bra/kul dame" for en slik mann. Den oppfatningen bør de revurdere hvis de ønsker seg partner og barn, når de tross alt nærmer seg 40 og fortsatt ikke har funnet en mann på "deres eget nivå". Det blir som når folk påstår at det ligger biologisk i menn sin natur å spre genene sine. Realiteten er likevel at det er "forbausende" få menn som har ubeskyttet sex med ulike kvinner fordelt rundt i Norges land, i et forsøk på å få 14 barn. Anonymkode: 4a985...b24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #300 Del Skrevet 27. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den biologiske forklaringen kjøper jeg ikke i det hele tatt. Hvis "kresenheten" skal forklares med biologi - risiko for å bli gravid og alene med barnet , så måtte kvinnene sine ankepunkter mot B.T og Johnny vært = de kan ikke stoles på, de kan ikke forsørge et barn, de vil ikke være trofaste, de vil ikke bli gode og trygge fedre/stabil partnere. Det er ikke tilfellet overhodet, og det nevnes heller ikke av damene med et halvt ord. Det som nevnes og klages på er utelukkende relatert til at de ønsker en mann som er mer attraktiv/ "kul kar", og den klagen har sitt utspring i at de selv føler de er en for "bra/kul dame" for en slik mann. Den oppfatningen bør de revurdere hvis de ønsker seg partner og barn, når de tross alt nærmer seg 40 og fortsatt ikke har funnet en mann på "deres eget nivå". Det blir som når folk påstår at det ligger biologisk i menn sin natur å spre genene sine. Realiteten er likevel at det er "forbausende" få menn som har ubeskyttet sex med ulike kvinner fordelt rundt i Norges land, i et forsøk på å få 14 barn. Anonymkode: 4a985...b24 Jeg får ikke inntrykk av at Marina og Tina føler at de er for attraktive eller kule for sine menn. Mennene er rett og slett for tafatte, og det er ikke noe tak i dem (slik de oppfatter det)! Det er noe helt annet. Jeg forstår godt at både kvinner og menn ønsker det i en partner. Handler ikke om at man synes man er bedre. Anonymkode: bc770...7d8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå