Gå til innhold

Utro småbarnsforeldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Kvepp said:

Sier kjæresten min at han skal på besøk til en kamerat så er det jo ikke akkurat sånn at jeg ringer kameraten for å høre om det stemmer! Er du i ett forhold så må du jo stole på kjæresten!

Tydeligvis ikke, i følge KG 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På jobb, "overtid", treffe venner eller trene, det er mange muligheter til å være utro dersom man ønsker det.

Anonymkode: f59a0...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem. "Jobber litt lenger i dag", stikker av i lunsjen, stikker på trening. 

Anonymkode: c6331...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle elskeren brukte «overtid» som unnskyldning. Mine var trening.

Anonymkode: 8af34...898

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som at du er fanget i noe sexløst/lidenskapsløst forhold heller, da😉

Anonymkode: 2b529...258

Sexløst, nei! Men langt i fra bare fryd og gammen likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier jeg jobber litt ekstra om vi møtes på dag i helg feks, ellers kan jeg si jeg skal på et kurs i regi av jobb eller fagforbundet om vi vil ha oss en overnatting i en naboby:)

Anonymkode: 81f91...2b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier jeg jobber litt ekstra om vi møtes på dag i helg feks, ellers kan jeg si jeg skal på et kurs i regi av jobb eller fagforbundet om vi vil ha oss en overnatting i en naboby:)

Anonymkode: 81f91...2b1

Får du dårlig samvittighet når du kommer hjem til kone/mann? Jeg tror jeg hadde hatt hjertebank og høy puls altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og sannsynligheten reduserer selvsagt med refleksjonsnivå, kunnskap, modenhet og karakterstyrke. 

Anonymkode: 652c1...514

Såvidt jeg husker var ikke dette en del av statistikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, Umulius2 skrev:

Såååå, dess høyere utdanning = mer selvsentrert og dårligere partner, enn en tømrer til dømes

Det er nok mer at både anledningen og fristelsen øker. Potensielt også at for en arkitekt er arbeidet mer en selvrealiseringsarena enn for en regnskapsmedarbeider. Dette er ren spekulasjon, jeg er ingen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi var utro og vi har to barn på 3 og 5 år. Vi er begge i slutten av 20 åra og det var egentlig ganske merkelig hvor enkelt det var for meg å finne ut at noe var i gjære. Væremåte, oppførsel osv gjorde meg mistenksom samt den merkelige magefølelsen man til tider får. 
Hun trodde hun kunne spille på to hester (spennende og trygghet) men ikke i dette tilfellet. 

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan småbarnsforeldre ''min kone'' bl annet kan være utro. For det første så er det utrolig egoistisk og for det andre så setter du faktisk barn og mann/dame i andre rekke. 
Jeg hater ikke det som en gang var min kone for det hun gjorde og jeg ønsker heller ikke at hun skal mislykkes i livet, men jeg HATER det hun gjorde. 

Blir nok lenge til jeg havner i noe forhold igjen. 

Sorry... Var vel ikke noe svar på spørsmålet ditt, men heller en frustrasjon jeg måtte få ut. Temaet gjelder jo i stor grad, det skal sies. 

Anonymkode: 0e7ba...a46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kvepp skrev:

Sier kjæresten min at han skal på besøk til en kamerat så er det jo ikke akkurat sånn at jeg ringer kameraten for å høre om det stemmer! Er du i ett forhold så må du jo stole på kjæresten!

Nei men du kan jo møte kompisen på butikken eller få han på døren imens.

Anonymkode: 2b529...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er nok mer at både anledningen og fristelsen øker. Potensielt også at for en arkitekt er arbeidet mer en selvrealiseringsarena enn for en regnskapsmedarbeider. Dette er ren spekulasjon, jeg er ingen av delene.

Tror mange amerikanske filmer støtter din teori, de med høy utdanning er alltid dårlig foreldre/ektefelle 

Anonymkode: 0e51c...59f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror mange amerikanske filmer støtter din teori, de med høy utdanning er alltid dårlig foreldre/ektefelle 

Anonymkode: 0e51c...59f

Foreldrerollen er ikke tema i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Foreldrerollen er ikke tema i denne tråden. 

Den heter utro småbarnsforeldre

Anonymkode: 0e51c...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått litt mer innsikt i hvordan utroskap foregår i denne livsfasen. Men jeg syns nok ikke det å si at man treffer venner er noe som høres så lurt ut. Jeg ville i hvertfall ikke hatt nerver til det for det blir mange løgner å holde styr på. Og jeg ville aldri bedt andre lyve for meg for å dekke over utroskap, så det hele ville blitt ganske så komplisert.

Og man kan jo si at man skal trene, men når skal man egentlig få trent da, sånn på ekte? Noen sier de bare trenger 20 min med elskeren, men hva om man faktisk har et slags forhold gående på si, for å holde ut et kjærlighetsløst ekteskap for barnas skyld, da trenger man jo mer enn 20 min et par ganger i uka. 

Det med jobbreiser og overtid skjønner jeg for noen. Og det er mulig andre jobber mer fleksibelt enn meg, for jeg har veldig fastsatte arbeidstider og det er utrolig sjelden og rart om jeg plutselig skulle få behov for å dra tilbake på jobb om kvelden. Jeg har inntrykk av at mange har det sånn også i småbarnsfasen, at det er lite reising og overtid. 

Men det er mulig utroskap skjer mest i familier med eldre barn også, hvor kabalen med henting og levering i barnehage ikke er like presset og all egentid ikke er like oversiktlig?

 

TS

Anonymkode: 136e7...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 15.30, Nuith skrev:

Jeg har jobbet på to forskjellige arbeidsplasser der folk hadde sex på kontoret/pauserommet, iallefall i ett av disse tilfellene hadde begge partene samboer/ektefelle og barn. De andre paret tror jeg var en singel dame og en mann som var gift men barnløs. 

Også dusjer de ikke etterpå? Æsj nordmenn er virkelig ekle og urenslige.. 🤮 

Anonymkode: 488eb...59e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.1.2020 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Dere som har små barn og er utro, hvordan foregår dette rent praktisk? Jeg har selv små barn og har ikke tenkt å være utro, men om jeg skulle vært det, skjønner jeg faktisk ikke hvordan det praktisk skulle forgå. Dagene mine er gjennomorganisert på den måten at jeg er på jobb, drar rett og henter i barnehagen, lager middag, er med mann og barn fram til leggetid. Det hender jeg er utenfor huset om kvelden, men da typisk et par timer på trening eller jeg treffer venninner. 

Jeg er i mot utroskap, men kan i noen situasjoner forstå det også. Det virker tøft å skille seg med små barn involvert og noen kan sikkert føle at de er fanget i et fengsel i forholdet. Men jeg lurer da på hvordan de rent praktisk gjør dette, hvis man har et forhold på si over tid. Det er jo så korte lommer man har med helt fri tid i småbarnsfasen... 

Anonymkode: 136e7...e42

Jo mer dere kvinner skal ta dere av alt i huset jo enklere er det for menn å være utro tenker jeg. De har mer fri mens dere må gjøre noe hele tiden. Menn skal også ta ansvar for familien. Eller så får dere få dere mer ben i nesen å pushe de. 

Anonymkode: 488eb...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro småbarnsforeldre?

Herregud, da snakker vi overskuddsmennesker, altså. Vi har mer enn nok med å holde vårt eget sexliv i gang (dvs unngå at det tørker fullstendig ut) og holde hodet over vannet med tre barnehagebarn og to jobber. Tanken på en annen mann i tillegg er akkurat like fristende som å vaske dogulvet. Og da inkluderer jeg Brad Pitt. 

Dobbeltliv, løgner og sextreff? Utslitt bare av tanken. Og jeg tror ikke jeg er alene! Selvsagt finnes det utro småbarnsforeldre, men i og med at sex/romantikk krever et visst overskudd og ikke minst fritid, vil jeg tippe det ikke er her du finner de store hordene av utro familiefedre/mødre. Kanskje de med litt eldre barn, eller tenåringer? :vetikke: 

Anonymkode: 1bc84...3ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg vil ikke være utro, men pliiiz fortell meg hvordan dere gjør det" - TS

yeah right.. 🤫

Anonymkode: bd396...4d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som er ofte ute på kveldene etter klokken 8. Sier han trener eller jobber og møter venner. Er til elskerinnen.

Anonymkode: 40b48...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...