Gå til innhold

Jeg har så lyst til å vinne i lotto...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper noen rekker hver uke pga et stort ønske om 100+ mill... Dagdrømmer om det og tenker hvor heldige de som har vunnet er... Noen som også har det slik?

Anonymkode: 343b1...c34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

                                     Jeg står fremst i rekka der, så still deg i kø! :opplyser:                                                       ( :fnise: )

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert vært fint å ha vunnet en slik sum, men en stor drøm er det ikke. Det jeg ønsker meg aller mest er en snill kjæreste og kanskje et barn eller to. Da trenger jeg ikke noe mer:)

Er jeg rar?

Anonymkode: eb485...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ønsker meg dette veldig.

Men jeg hadde vært fornøyd med alt fra 1 mill og oppover. Jeg er ufør på laveste sats, og om 4 år da barnet mitt blir 18 år. Må vi selge boligen vår som jeg har bodd i siden yngste var 1 år. Bor i slitent rekkehus på 90 m2, så er jo ikke noen luksus bolig, men det er hjemmet vårt. Og eneste jeg da har råd til er leilighet på 35 m2. Så jeg vil bare vinne nok til å beholde boligen min. Men hadde selvfølgelig ikke takket nei til mer, så kunne jeg pusset opp, kjøpt bil og tatt noen fine ferier, hatt vaskehjelp og spist sushi 2 dager i uka.

Anonymkode: 93ab3...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja selvsagt, da ville jeg kun jobbet frivillig og brukt resten av tiden til hobbier og trening.

Anonymkode: 376d8...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vil vel egentlig vinne i lotto. Jeg for min del drømmer ikke om slike summer. Alt fra 100 000 og oppover hadde jeg vært veldig fornøyd med. 

Anonymkode: d8029...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke blitt sur om jeg vant i hvert fall :sjenert: Men, mitt politisk korrekte svar er at det finnes millioner av mennesker som trenger den gevinsten mer enn meg. Hun som må selge rekkehuset sitt for eksempel - jeg hadde blitt oppriktig glad om hun hadde vunnet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 19.1.2020 den 9.17, AnonymBruker skrev:

Hadde sikkert vært fint å ha vunnet en slik sum, men en stor drøm er det ikke. Det jeg ønsker meg aller mest er en snill kjæreste og kanskje et barn eller to. Da trenger jeg ikke noe mer:)

Er jeg rar?

Anonymkode: eb485...7e6

Nei😊

Dette er en fint drøm hva vi begge deler nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha hvem vil ikke vinne i Lotto??

Anonymkode: 11edc...c2b

Jeg vet ikke om jeg hadde blitt så glad over å vinne så mye penger, faktisk. Tror det hadde gått rundt for meg og så hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjøre med dem. Hadde donert mye da. Mesteparten... om jeg vant 100mil...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 19.1.2020 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Haha hvem vil ikke vinne i Lotto??

Anonymkode: 11edc...c2b

Kanskje penger er ikke så viktig, men hva du vil gjøre med det, og jeg personlig ville ikke vite hva jeg skal gjøre med så mye penger nå.  Spør meg for ett år siden, og svaret mitt ville være helt annerledes fordi det -jeg vil- er ikke noe monetært, selv om jeg ville ha en bedre økonomisk situasjon, jeg ville ikke satt alt mitt håp i lotto.

Helt sikkert jeg ville åpne et fundament for hjemløse og barn som lider av vold i familien.

😊

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett øy i Middelhavet med god mat ,sol og blå himmel venter fortsatt på at jeg skal vinne i lotto og kalle det mitt nye hjem.

Eh….  😥

Er i hvertfall blå himmel i Oslo nå ….. 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde selvsagt vært greit og hat litt mer penger, men nei jeg går ikke rundt og drømmer om å vinne mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg ønsker meg det veldig. Og ved å tippe, betaler jeg hver uke for den drømmen.

Anonymkode: 60ee0...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Djækklåsst said:

Lotto er lik frivillig skatt.

Hæ?

Anonymkode: 90f13...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 90f13...9c4

Å kjøpe lottokuponger er nesten som å betale inn frivillig skatt. En personlig frivillig utgiftspost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig lotto har første premie typisk mellom 4-12 mill, alt etter antall vinnere (ikke gull-lotto)

Anonymkode: a7489...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...