Gå til innhold

Hvor handler du mest klær?


Lillemy-

Anbefalte innlegg

J21

 

Monki, weekday, bikbok og nelly på nett.

Anonymkode: 844ae...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.1.2020 den 15.14, tonebelinda skrev:

Zavanna er vel tidligere Bogerud tekstil?

 Bogerud tekstil finnes fortsatt, i allefall noen steder. Så vidt jeg har skjønt har de samme eier, så det er mulig noen Bogerud-butikker er gjort om til Zavanna? 

Mens Zavanna finnes over hele landet, er Bogerud tekstil bare på Østlandet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år

Fysiske butikker: Cubus, H&M, Gina Tricot, New Yorker, Primark, Vero Moda, Kappahl, Fretex. 

Av nettbutikker er det mest sportsklær/yttertøy det går i hos Stormberg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år.

Nå handler jeg primært når jeg reiser til London (1-2 ganger per år). Handler da enten på nett og henter i butikk, eller handler i fysisk butikk. Men foretrekker egentlig å handle på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 år

Handler mest på Boozt og Zalando

Oftest Match og Lindex om jeg er i butikk

 

Anonymkode: e0b84...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 år og prøver å handle så mye brukt som mulig, mest på Finn, også Fretex og loppemarkeder. Handler jeg på nett er det gjerne Boozt, Miinto og Zalando. Av fysisk butikk liker jeg Høyer, Filippa K, Ganni etc, samt noen lokale uavhengige butikker. Det blir ikke så ofte da det er ganske dyrt, prøver stort sett å få tak i disse tingene brukt. Liker COS og & other stories, men ingen av disse finne i min by. Arket virker også bra. 

Anonymkode: 8f566...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mye på zalando og boost, men elsker også kjøpesentre. Må ofte prøve og se antrekk før jeg velger å kjøpe. Hater følelsen av nettkjøp når ting ikke passer, ligner bildene eller er ødelagt når du pakker det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 21.01, Perelandra skrev:

 Bogerud tekstil finnes fortsatt, i allefall noen steder. Så vidt jeg har skjønt har de samme eier, så det er mulig noen Bogerud-butikker er gjort om til Zavanna? 

Mens Zavanna finnes over hele landet, er Bogerud tekstil bare på Østlandet.

Tidligere Bogerud Tekstil heter iallefall Zavanna her jeg bor, Østlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år

Zalando, h&m, sport outlet 👖 sko på footway 👢

Anonymkode: 881b6...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miinto (så det vil egentlig si fra en del forskjellige butikker).

Anonymkode: 900b9...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28

 

HM, Victorias Secret, Nelly, Gina Tricot, Missguided.

Anonymkode: 8e403...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 19.50, SPOCA skrev:

33 år.

Nå handler jeg primært når jeg reiser til London (1-2 ganger per år). Handler da enten på nett og henter i butikk, eller handler i fysisk butikk. Men foretrekker egentlig å handle på nettet.

Er det noen bestemte butikker du pleier å handle i der?

Anonymkode: 900b9...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen bestemte butikker du pleier å handle i der?

Anonymkode: 900b9...7d8

Det er en del butikker (det vil si, jeg går og titter i, men handlet faktisk ikke såå mye denne gang) jeg alltid må innom: Collectif, Marks & Spencer, Debenhams, Yours Clothing, Dorothy Perkins, Next, New Look, Matalan, Anthropologie, Quiz, Phase Eight, House of Fraser, Monsoon, Wallis, Evans (her handler jeg kun sko, de har jo sko for oss med brede føtter!), Joules, Oasis, Mango, Uniqlo og mange flere.

Går også alltid innom Peacocks og M&Co, men disse er ikke så lett tilgjengelig i London (stort sett i byer utenfor). Og det som er synd er at klærne hos Yours Clothing begynner snart å bli for store, og da er det ikke en butikk jeg kan handle i lenger. De har jo så mye fint. Men men, heldigvis stort utvalg i London. :)

I tillegg handler jeg fra ASOS og får levert til nærmeste hentested, det samme gjelder Peacocks og M&Co (og alle de andre butikkene nevnt overfor, da jeg handler på nett og henter i butikk). 

Endret av SPOCA
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.2.2020 den 23.42, SPOCA skrev:

I tillegg handler jeg fra ASOS og får levert til nærmeste hentested, det samme gjelder Peacocks og M&Co (og alle de andre butikkene nevnt overfor, da jeg handler på nett og henter i butikk). 

! :opplyser: Det var lurt. Har jeg aldri tenkt på! Sa slipper man jo tollen og alt sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser og gensere og generelt hverdagsklær og kjoler og pynte klær kjøper jeg ikke på nett. De er nødt til å prøves. Treningsklær kjøper jeg på nett fordi det er bedre utvalg og mye av det har ca samme passformen så mye lettere å se hva som kan være fint. Har aldri bommet på det! 

Jeg var skreptisk, men prøvde meg på å bestille en twentryfour jakke jeg har ønsket meg lenge som var på halv pris, ikke prøvd i butikk før. det var gratis frakt og retur, så tenkte at da får det gå. Men jeg syntes av en eller annen grunn det er så tiltak å sende tilbake... men denne jakka var perfekt! 

Sko kan jeg heller ikke kjøpe på nett, jeg varierer veldig i størrelse. 

Men alt i alt liker jeg best fysiske butikker. 

Kvinne 25. 

Anonymkode: dbb6a...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen favorittbutikker, annet enn at jeg liker fysiske butikker. Har en veldig sånn feminin stil, liker godt merker, men også fine basisplagg som ikke er så dyre. Kan handle overalt, men foretrekker å kjenne på stoffet sånn rent fysisk slik at jeg vet at stoffet er av god kvalitet. Liker ikke å handle på nett i det hele tatt, hater å ikke få prøvd, kjent på stoffet eller sett hvordan plagget ser ut før kjøp.

Kjøper også klær overalt - i hjembyen, i andre byer jeg besøker og i utlandet.

Endret av NewInTown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...