Gå til innhold

Hvor handler du mest klær?


Lillemy-

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du og hvor liker du best å kjøpe klær? Liker du best å handle på nett eller foretrekker du fysiske butikker?

 

Selv er jeg 30 år og kjøper klær på HM, Cos, Filippa K og forskjellige merker på Zalando. Jeg foretrekker å prøve klærne på før jeg kjøper, så liker fysiske butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 år

Fysiske butikker: New Yorker, Bikbok hm

Nett: bonprix og eBay.

Anonymkode: 2ed0e...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52 år. Handler absolutt mest hos Floyd, og da helst på nett. 

Anonymkode: 19911...6fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45. Har skandinavisk stil og handler mest i lokale butikker. Liker å prøve klærne på, støtte lokale aktører og få hyggelig og personlig service. Hvis jeg handler på nett, er det gjerne fra Suser i Sivet. Jeg er veldig dårlig på å kjøpe brukt, men prøver i det minste å unngå fast fashion. 

Anonymkode: 9843c...deb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Tise

Anonymkode: f0c5c...34c

Og jeg er 31

Anonymkode: f0c5c...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M, Cubus (basics), Vero Moda/Only. Er 32 år. 

Anonymkode: 975a1...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35. Handler mest i utland, men av hva som er tilgjengelig i Norge; 

Filippa K, By Malene Birger, COS, Ganni, Isabel Marant, Massimo Dutti, Tiger of Sweden. 

Handler mest på Høyer og Zalando.  

Jeg vet hvilke plagg jeg kan kjøpe på nett, og hvilke jeg må prøve minst 20 varianter av for å finne den riktige passformen. 

Anonymkode: 956c9...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 52 år. Handler absolutt mest hos Floyd, og da helst på nett. 

Anonymkode: 19911...6fc

Syns de har så mye polyester hos Floyd? 

Anonymkode: 5feff...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 49 og foretrekker egentlig fysiske butikker, men synes det er lettere å finne klær på nettet. Da er utvalget så mye større. 

Handler følgende steder:

Fysiske butikker: Lindex, KappAhl, Indiska, Gundrun Sjödén, Zizzi og Fretex/bruktbutikker. Handler også på tre lokale butikker som ikke er tilknyttet noen kjede, det er én undertøysbutikk og to plus size-butikker. 

Nettbutikker: Ellos, Zalando, Cellbes, Bonprix, Ebay og Finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å handle så lite som mulig, men det blir hos nettbutikker som tilbyr etisk mote og mulesing-fri ull. Satser på kvalitet som varer i årevis. Hender det blir en t-skjorte fra lindex og hm også da. Til barna spesielt, selv om jeg handler mye brukt på finn til dem.

Anonymkode: 9836e...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler veldig lite klær og alle kjøp er i såfall nøye gjennomtenkt, men jeg handler mest fra New Yorker, HM, BikBok og kanskje litt fra Nelly. Er 28 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33. Handler nesten bare på nett. Jeg liker ikke å gå i butikker, synes prøverom er veldig stressende og har heller ikke tid til å gå masse i butikker.

Jeg liker godt Zalando pga. godt utvalg, stort sett gode bilder på egne modeller, god informasjon om klærne (og modellens høyde) og gratis frakt og retur.

Det skal sies at jeg kjøper lite klær og er nøye med hva jeg bestiller slik at jeg slipper å returnere.

Anonymkode: 2fb66...147

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

33. Handler nesten bare på nett. Jeg liker ikke å gå i butikker, synes prøverom er veldig stressende og har heller ikke tid til å gå masse i butikker.

Jeg liker godt Zalando pga. godt utvalg, stort sett gode bilder på egne modeller, god informasjon om klærne (og modellens høyde) og gratis frakt og retur.

Det skal sies at jeg kjøper lite klær og er nøye med hva jeg bestiller slik at jeg slipper å returnere.

Anonymkode: 2fb66...147

Zalando har sluttet med gratis frakt og retur.

Anonymkode: 2ee10...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Zalando har sluttet med gratis frakt og retur.

Anonymkode: 2ee10...eff

Er aldri under beløpsgrensene, så det merker jeg ikke. 

Anonymkode: 956c9...3cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper mest på Zalando. Men nå har jeg blitt «straffet» av de og kan ikke lenger betale med visa eller faktura, kun forhåndsbetaling i nettbank. Så da får jeg finne et annet sted å kjøpe klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 43 her. Handler mest på B-young, Match, Floyd, Freequent, Lindex, getinspired, Sportamore, Skoringen og Mani. Finner innimellom gode basistopper på Only Vero Moda og KappAhl. Handler innimellom på Oasis, G-sport samt en lokal liten butikk der jeg kommer fra som selger klær fra ulike merker. 

Anonymkode: bfea4...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...