Gå til innhold

Hvor handler du mest klær?


Lillemy-

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns de har så mye polyester hos Floyd? 

Anonymkode: 5feff...5f5

Jeg handler også en del på Floyd, og de har nok mye i syntetiske stoffer. Imidlertid er de blitt flinkere til selge plagg i viskose, bomull og noen ganger ull også der. Jeg har sluttet å kjøpe syntetisk for lenge siden og kjøper kun plagg i viskose bomull og lin. 

Anonymkode: bfea4...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 og plus size. Foretrekker ASOS, i fysiske butikker går jeg hos Lindex og Cubus.

Anonymkode: f6e53...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

32 og plus size. Foretrekker ASOS, i fysiske butikker går jeg hos Lindex og Cubus.

Anonymkode: f6e53...a6a

Og Zavanna (tidligere Risøe)

Anonymkode: f6e53...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år, bruker strl 44-48/M-XL. Alt avhengig av hvilken butikk jeg handler i

pga min størrelse så liker jeg å handle i en fysisk butikk da det er vanskelig å forutsi hvordan klærne er i strl og hvordan de sitter på kroppen

Handler på Zizzi, Kapp Ahl, Lindex, Cubus. En sjelden gang på H&M

 

Hadde vært veldig deilig å kunne handle på nettet, men følte det ble alt for mye stress med retur og sånt at jeg ga det opp

Anonymkode: ccdcc...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36.

Handler mest på nett pga tidsklemma. Bruker boozt og zalando av de store, men liker å handle hos små butikker på nett. (Feks vakrevene.no samsara.no Lulushop.no , carma.no , fineting.no og lignende) De små butikkene har ofte egne bilder av klærne.

Hater å dra alene på shopping i fysiske butikker, men forsøker å få til 1-2 shopping-dager i året med venninner.

Jeg vil ha klærne lenge og kjøper kvalitet. Dvs: ikke polyester eller annet plast-materiale.

Anonymkode: 78607...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando, miinto, bestseller, gant store. Kjøper for det meste klær av kvalitet som varer mer en 3 mnd ☺️ 31 år 🥳

Anonymkode: 3ab55...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 27 år. Handler mest på Zara, Monki, Weekdays og H&M. 

Anonymkode: 7737a...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Og Zavanna (tidligere Risøe)

Anonymkode: f6e53...a6a

Zavanna er vel tidligere Bogerud tekstil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og handler mest på nett. Finner rett og slett mest der siden jeg ikke passer i den "normale" kvinnekroppmalen fysiske butikker går etter, og jeg er ganske kresen i tillegg. Allikevel så handler jeg jo litt i fysiske butikker.

Fysiske butikker: Byoung, H&M, New Yorker, bruktbutikker.

Nett: Zalando, Asos, River Island, New Look og ellers ramler jeg innom diverse butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 42 år, handler nesten alt på Zalando. Det er fordi jeg må ha klær i bomull grunnet allergi og eksem. Kjøper mest kjoler, og det er fleste fra Mango og King Louie. 

Anonymkode: 5022e...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 0.57, AnonymBruker skrev:

40 år, bruker strl 44-48/M-XL. Alt avhengig av hvilken butikk jeg handler i

pga min størrelse så liker jeg å handle i en fysisk butikk da det er vanskelig å forutsi hvordan klærne er i strl og hvordan de sitter på kroppen

Handler på Zizzi, Kapp Ahl, Lindex, Cubus. En sjelden gang på H&M

 

Hadde vært veldig deilig å kunne handle på nettet, men følte det ble alt for mye stress med retur og sånt at jeg ga det opp

Anonymkode: ccdcc...380

Zalando har en del "curves" klær o.l. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lumos skrev:

Zalando har en del "curves" klær o.l. :)

Men de har da vel ingen fysisk butikk?

Som jeg skrev så ønsker jeg å handle i en fysisk butikk fordi klær for større damer er helt umulig å si hvordan det legger seg/henger på kroppen siden alle damer har fettet litt på forskjellige steder osv. Og jeg orker ikke kjøre til postkontoret hele tiden og sende tilbake klær jeg ikke er fornøyd med

Anonymkode: ccdcc...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de har da vel ingen fysisk butikk?

Som jeg skrev så ønsker jeg å handle i en fysisk butikk fordi klær for større damer er helt umulig å si hvordan det legger seg/henger på kroppen siden alle damer har fettet litt på forskjellige steder osv. Og jeg orker ikke kjøre til postkontoret hele tiden og sende tilbake klær jeg ikke er fornøyd med

Anonymkode: ccdcc...380

Neida, det har de ikke, men tenkte bare om du ikke fant så mye i de fysiske butikkene :) De har iallfall mye fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lumos skrev:

Neida, det har de ikke, men tenkte bare om du ikke fant så mye i de fysiske butikkene :) De har iallfall mye fint!

Nei jeg finner mye i de fysiske butikkene også 😊 syns det begynner å bli bedre og bedre med årene, iallefall her. Bare nå i januar hvor det har vært opp mot 70% på mange klær så har jeg funnet en hel masse i de forskjellige butikkene. 
For bare et par år siden så virket det nesten helt umulig å finne fine klær i store størrelser

Anonymkode: ccdcc...380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best butikk. Jeg liker å se på detaljer, kjenne på tekstilen. Jeg er størrelse 48, så midt mellom vanlig xl til xxl, som det er minimalt med i butikkene.

I utlandet når vi reiser handler jeg. Både på båtene til København og Kiel. Storbyferier og bitte litt på nett. Ikke så mye på nett av bukser og gensere, sko, men litt vanter, luer og små-ting fra ebay. 

 

De lokale kjøpesentrene har mye. Bor i hovedstaden. 

 

Jeg orker bare ikke all denne post i butikk køen! Bestill fra nett så føler jeg at jeg må innom post i butikk sammen med hele bydelen, det er giga mange som bor der. Køen er hinsides lang. Og en ansatt. Før var det 6 luker åpne på den lokale posten, etter det ble omgjort til en ansatt og en luke så orker jeg ikke handle på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Asos, Zalando, Boozt, Zara, Mango, HM, Only. Foretrekker å handle på nett. Er 31

Anonymkode: 1188c...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper kun på nett, er 42. Har handlet litt hos Bonprix og Zalando. 

Anonymkode: 15229...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 27. 
New Yorker og Floyd er butikkene jeg finner mest på. 

Anonymkode: 23b21...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...