Ciara Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5461 Del Skrevet 9. mars 2009 Men det ble med tanken? Jeg vet ikke om jeg tør å si det, men vi har ikke fått gravert ringene ennå Så det er jo ikke for sent! Men hvilket skal man velge? Akk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5462 Del Skrevet 9. mars 2009 "We're one but we're not the same"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. mars 2009 #5463 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg liker også U2! Siden jeg er gæmlis, forbinder jeg det med ungdomstiden også. Gammel U2 (fra begynnelsen av åttitallet) ble gjerne spilt på de alternative og kule utestedene jeg hang på straks jeg fylte atten (som var på slutten av åttitallet. ) The Joshua Tree (1987?) er fortsatt en av mine absolutte yndlingsplater, og "With or Without You" er fortsatt en av de aller nydeligste sangene jeg vet om (klisjé eller ei). Klinings med Bono stiller jeg meg litt avventende til, men for all del, jeg kan skjønne hva du mener. Og så har anmeldelsene dine av Shopoholivbøkene NESTEN gitt meg lyst til å lese dem. Men det er så alt for liten tid. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5464 Del Skrevet 9. mars 2009 Klinings med Bono stiller jeg meg litt avventende til, men for all del, jeg kan skjønne hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. mars 2009 #5465 Del Skrevet 9. mars 2009 "We're one but we're not the same"? Tenåringen og jeg sang den sammen i dag. Hun har visst noen minner om at jeg spilte den ti ganger etterhverandre på megavolum da hun var liten. Den er fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5466 Del Skrevet 9. mars 2009 For en fornuftig mor du har vært, måtte mine framtidige barn også ha nostalgiske U2-minner som voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2009 #5467 Del Skrevet 9. mars 2009 "We're one but we're not the same"? Nydelig for giftering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5468 Del Skrevet 9. mars 2009 *går og legger fram forslaget for mannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. mars 2009 #5469 Del Skrevet 9. mars 2009 For en fornuftig mor du har vært, måtte mine framtidige barn også ha nostalgiske U2-minner som voksne Det er lett. Du bare 1) lærer ikke bort hvordan stereo/radio/iPod virker, 2) sørger for utelukkende å ha et anstendig utvalg CD-er i hus, 3) spiller yndlingsmusikken din ofte og høyt mens du synger med og fortller anekdoter om hvorfor dette er Verdens Beste Musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. mars 2009 #5470 Del Skrevet 9. mars 2009 *går og legger fram forslaget for mannen* Det er fint, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5471 Del Skrevet 9. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 9. mars 2009 #5472 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har sett Bono og co live i Oslo. (OK, kanskje ikke så svært for dere, som sikkert har sett dem mange ganger, men svært for meg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5473 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har sett Bono og co live i Oslo. (OK, kanskje ikke så svært for dere, som sikkert har sett dem mange ganger, men svært for meg. ) Jeg har bare sett dem live i Oslo én gang selv! Mannen derimot, har sett dem mange ganger, og jeg er veldig misunnelig. Særlig siden han fikk dem med seg på konsert i Achtung baby og Zooropa-æraen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5474 Del Skrevet 12. mars 2009 Dette har vært en slitsom periode. Jeg har regnet ut at jeg i realiteten har jobbet tre arbeidsuker på to uker pga mye på jobb og frilansoppdrag. Men det er da gøy også, så jeg klager ikke. Men det skal bli deilig med helg i morgen. Jeg har en tendens til å shoppe når jeg er stresset. Det er fordi jeg forteller meg selv at jeg fortjener noe ekstra når jeg jobber mye. Så nå har jeg mange av kivi-ene som jeg ville ha. Jeg har to blanke, to grå og to rosa. Fantastisk fine Og i dag har jeg kjøpt rosa grenroser igjen. De kommer nok til å se supre ut med tente lys i rosa kivi (For dere som bor i Oslo vil jeg anbefale grønnsakshandelen på Byporten. De har ofte blomster til svært lave priser. Jeg kjøpte grenrosene der til 59,- Jeg kjøper en pakke som ikke ser stor ut, men når man får satt dem skikkelig i vase blir det en stor bukett av det. De står også svært lenge. I tillegg har de masse tulipaner - 3 pakker til 99. Så løp og kjøp!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. mars 2009 #5475 Del Skrevet 12. mars 2009 Roser og tulipaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5476 Del Skrevet 13. mars 2009 Fredag Jeg har fullført masse på jobben i dag, og føler meg for en gangs skyld ganske ajour. Frilans-greier er fullført. Nå er det 100% helg med 100% god samvittighet. Etterpå skal jeg ut og drikke øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5477 Del Skrevet 13. mars 2009 Freia appelsin er forresten tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 13. mars 2009 #5478 Del Skrevet 13. mars 2009 Freia appelsin er forresten tilbake! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5479 Del Skrevet 14. mars 2009 I dag har jeg vært superwoman. Følgende har blitt gjort: -Handlet mat og levert lotto -Støvsuging -Vasket gulv -Vasket hele badet -Ryddet i boden min -Ryddet opp i gangen og pakket bort en del klær -Ryddet bibliotekrommet mitt -Vasket hele kjøkkenet -Vasket klær -Tørket støv overalt -Satt pizzadeig Nå slapper jeg av i sofaen med en velfortjent øl. I kveld skal jeg lese bok (Johan Theorin: Nattefokk), bestille ferietur og slappe av med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. mars 2009 #5480 Del Skrevet 14. mars 2009 Nysgjerrig på ferietur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå