Ciara Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5641 Del Skrevet 26. april 2009 Ja, jeg er kjempeheldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 26. april 2009 #5642 Del Skrevet 26. april 2009 Tusen takk for supert smoothie-tips! Det hørtes veldig godt ut! Jeg funderer uansett på å lage smoothie med lime og basilikum. Alle som har smakt lime- og basilikum-sorbet vet hvorfor Jeg har ikke smakt sorbeten, eller kombinasjonen lime og basilikum i det hele tatt tror jeg, men det høres nydelig ut! Basilikum er godt til nesten alt, og lukten er helt fantastisk. Jeg har iblant vært på Den lille krydderhave og kjøpt urter. Der plukker man planter selv i drivhuset, og det lukter så godt der, med urter så langt øyet kan se (vel, nesten da ) Men altså, kjør isbiter og masse basilikum i blenderen, og bland i vaniljeyoghurt og banan. Smaskens! Hva ville du forresten valgt å ha i en smoothie sammen med lime og basilikum tror du? Jeg har nemlig begge deler her. Og den hagen din høres kjempefin ut. Som skapt for både utefrokost og lange sommerkvelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 27. april 2009 #5643 Del Skrevet 27. april 2009 Nam. Idag må det bli smoothie-dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5644 Del Skrevet 29. april 2009 Hva ville du forresten valgt å ha i en smoothie sammen med lime og basilikum tror du? Jeg har nemlig begge deler her. Kanskje bare sitrus? Dvs appelsin og sitron, evt ananas? Det må testes snart, merker jeg Nam. Idag må det bli smoothie-dessert. Bra jeg smoothie-inspirerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5645 Del Skrevet 29. april 2009 En arbeidsdag til, og så er det langhelg, halleluja! I morgen skal jeg ha en formidabel start på helgen. Jeg har bestilt supervær. På vei hjem fra jobb skal rosa peoner og chablisienne på papp handles inn (å, den som hadde klart å få musserende vin på kartong til å beholde spruddelet! Drømmer om Paul Delane på kartong!). Så er det tente kivi-lykter, god mat, god vin, blomsternyting og generell livsnyting som står for tur. Et lass bøker har jeg som vanlig også. Dette skal bli en nydelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 29. april 2009 #5646 Del Skrevet 29. april 2009 Det høres ut som en nydelig helg! Jeg lurer på om jeg stille deg et bokspørsmål? Jeg er på jakt etter nye bøker å lese, men vet ikke helt hvilke jeg skal velge. Noen av favorittene mine er A farewell to arms, Tilværelsens uutholdelige letthet, Da Nietsche gråt, Kafka på stranden. Jeg vet ikke om det gir noe umiddelbart bilde av hva som kan passe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5647 Del Skrevet 29. april 2009 Paul Auster! Særlig New York-trilogien eller The Music of Chance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 29. april 2009 #5648 Del Skrevet 29. april 2009 Tusen takk. Da blir det neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 29. april 2009 #5649 Del Skrevet 29. april 2009 Har du lest E.Brolins "Bivirkninger"? Fantastisk skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 29. april 2009 #5650 Del Skrevet 29. april 2009 Har du lest E.Brolins "Bivirkninger"? Fantastisk skrevet! Jeg vet ikke om den var rettet mot meg eller Ciara, men jeg har ihvertfall ikke lest den. Hva slags bok er det? Jeg finner ingenting når jeg gugler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 29. april 2009 #5651 Del Skrevet 29. april 2009 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/05/24/501611.html BRODin, jeg tastet for fort! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 29. april 2009 #5652 Del Skrevet 29. april 2009 Der, ja! Ser for meg at det er en vinkling en forfatter fort kan miste grepet på, men er det bra vil jeg tro det er virkelig bra. Setter den opp på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. april 2009 #5653 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg leste mye Elin Brodin en periode. Hun skriver veldig bra, men kan bli litt i overkant depressiv i store mengder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5654 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg leste bare Brodin som ungdom, kunne godt tenke meg å lese Bivirkninger. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5655 Del Skrevet 1. mai 2009 I går hadde jeg sommerens første ute-i-hage-hele-kvelden-kveld Det var så fint. Jeg drakk både Langmann Schilcher og Chablis Følte meg i det hele tatt ordentlig lykkelig! Frokosten ble også inntatt ute i dag. Nå skal jeg vaske litt der ute. Skal snart kjøpe inn litt flere plante også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. mai 2009 #5656 Del Skrevet 1. mai 2009 Sukk. Det høres deilig ut!. Jeg skal jammen legge et eller annet på kjøl, tenker jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 1. mai 2009 #5657 Del Skrevet 1. mai 2009 Høres herlig ut! Jeg er veldig glad for at vi har god drikke till kjøling her også. Dette blir rett og slett en av tidenes beste 1.mai-er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5658 Del Skrevet 1. mai 2009 Sukk. Det høres deilig ut!. Jeg skal jammen legge et eller annet på kjøl, tenker jeg..... Høres herlig ut! Jeg er veldig glad for at vi har god drikke till kjøling her også. Dette blir rett og slett en av tidenes beste 1.mai-er. Håper dere får en nydelig kveld, damer! Jeg har mer chablis til kjøling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 1. mai 2009 #5659 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg også. Men den er på vei frem nå straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5660 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg er virkelig glad i å styre og ordne hjemme. Nå skal jeg ut i hagen og ordne litt. Har handlet inn mer planter, så nå skal det på plass. Krydderurter skal jeg også så. Føler meg superhuslig! Ellers funderer jeg på å prøve å bake foccaccia for første gang i dag. Det kan vel ikke være sååå vanskelig? :klø: Har forresten funnet ny smoothie-favoritt: Vannmelon, jordbær og mynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå