Daria Skrevet 4. mars 2009 #5421 Del Skrevet 4. mars 2009 Følte du deg truffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5422 Del Skrevet 4. mars 2009 Latskapen lenge leve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5423 Del Skrevet 4. mars 2009 Javisst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5424 Del Skrevet 4. mars 2009 Bokkjøp handler vel sjelden om at jeg trenger bøker... Godt poeng... Ciara: Så du Enquist på tv i går? Nei, dessverre. Men har truffet ham før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5425 Del Skrevet 4. mars 2009 Daria: For å motbevise det hele tror jeg jeg tar meg en joggetur med visakort i løpebukselommen og lydbok på øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5426 Del Skrevet 4. mars 2009 Godt poeng... Nei, dessverre. Men har truffet ham før Snakket du med ham? Hva sa han? I hvilken del av bokbransjen jobber du, sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5427 Del Skrevet 4. mars 2009 Daria: For å motbevise det hele tror jeg jeg tar meg en joggetur med visakort i løpebukselommen og lydbok på øret. Skal du jogge til nærmeste bokhandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5428 Del Skrevet 4. mars 2009 Snakket du med ham? Hva sa han? I hvilken del av bokbransjen jobber du, sa du? Det er ikke som om jeg har hatt en lang, dyp og eksklusiv samtale med ham, dessverre. Men han er en svært sympatisk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5429 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke som om jeg har hatt en lang, dyp og eksklusiv samtale med ham, dessverre. Men han er en svært sympatisk mann :sukker henført: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5430 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvilke andre forfattere vil dere gjerne møte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. mars 2009 #5431 Del Skrevet 4. mars 2009 Paul Auster, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5432 Del Skrevet 4. mars 2009 Enig. Og Siri Hustevt. Gjerne samtidig. Være med på et intellektuelt middagsselskapet i huset deres i Brooklyn, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5433 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå skal mannen og jeg begynne å samle på Eames plastic side chair DSW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5434 Del Skrevet 4. mars 2009 Erik Fosnes Hansen -vi må ha en alvorsprat om Beretninger om beskyttelse 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5435 Del Skrevet 4. mars 2009 Erik Fosnes Hansen -vi må ha en alvorsprat om Beretninger om beskyttelse 2... Og "mykningen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5436 Del Skrevet 4. mars 2009 Paul Auster, uten tvil Enig. Nå har jeg jo møtt Johan Harstad, Dag Solstad, Noam Chomsky og litt sånn snacks, men ellers er det nok enda et par jeg kunne tenkt meg. Astrid Lindgren, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5437 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor har du møtt forfatterne hen, Krynkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5438 Del Skrevet 4. mars 2009 Litt her og litt der. I sofaen hjemme og sånn. Eller, ok, kanskje ikke hjemme i sofaen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. mars 2009 #5439 Del Skrevet 4. mars 2009 Erik Fosnes Hansen -vi må ha en alvorsprat om Beretninger om beskyttelse 2...Og "mykningen" Kanskje litt sånn "good cop, bad cop"; til den første og :slår: til den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5440 Del Skrevet 4. mars 2009 Helt korrekt, Nilma! Godeste Hansen har det gått nedover med, må jeg si. Det verste jeg vet er å bli skuffet av (i utgangspunktet) flinke forfattere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå