Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jasså, du har vært der igjen nå? Hvor mye ville du gitt for en ***** med ****** på ;)?

Hæ? :ler: Burde jeg skjønt den, Audrey? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starte lørdagen med å se Tudors-banneret med Jonathan Rhys-Meyers på KG, vel, det var ikke den verste starten. Hadde jeg møtt Jonathan Rhys-Meyers hadde jeg seriøst kysset ham, samme hva mannen sier! :ler: På samme måte skulle han fått dispensasjon til å kysse Angelina Jolie. Vi har laget avtaler på dette. Hvis jeg fikk anledning til å kline med Bono, har jeg også tillatelse til det fra mannen. Det aner meg at tillatelsen er gitt fordi det aner ham at et slikt scenario er ganske usannsynlig. Pøh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ei venninne hadde en liknende avtale med mannen før han skulle på Beyoncé-konsert -hvis han faktisk fikk anledning til nærkontakt, unnet hun ham det helhjertet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp. Det er viktig å være raus i forhold, har jeg hørt. Og noen menn er jo så kjekke at det må være lov å dagdrømme litt selv om man er godt fornøyd med mannen man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jo vært synd om man mistet all sans for estetikk i det øyeblikket man var i et forhold... Det er mye jeg kan se at er vakket og nyte synet av, uten at jeg vil ha det i hus av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Godt sagt :) Spesielt likte jeg dette med "se på pene menn" = "ha sans for estestikk". Det hørtes liksom så formildende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder å finne de rette formuleringene :fnise: Jeg kan se en sofa og si at "Den var fint" selv om den ikke passer hjemme hos meg; å se en tilfeldig mann og konstatere at "han var kjekk" uten ha noen baktanker med det er jo omtrent det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Vi skal derimot ikke dra noen paralleller fra det faktum at jeg også ser mange sofaer jeg kunne tenke meg å ha hjemme hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig lørdag :) De siste timene har jeg ligget på sofaen og sett på Desperate Housewives. Jeg har ikke fått med meg serien tidligere, men nå koser jeg meg. Uro i velstående suburbia MÅ jo være underholdende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Audrey Horne
Hæ? :ler: Burde jeg skjønt den, Audrey? :klø:

Nå skjønner du den ;).

Starte lørdagen med å se Tudors-banneret med Jonathan Rhys-Meyers på KG, vel, det var ikke den verste starten. Hadde jeg møtt Jonathan Rhys-Meyers hadde jeg seriøst kysset ham, samme hva mannen sier! :ler: På samme måte skulle han fått dispensasjon til å kysse Angelina Jolie. Vi har laget avtaler på dette. Hvis jeg fikk anledning til å kline med Bono, har jeg også tillatelse til det fra mannen. Det aner meg at tillatelsen er gitt fordi det aner ham at et slikt scenario er ganske usannsynlig. Pøh!

Jeg liker egentlig ikke slike voldsomme lepper, men Rhys-Meyers er *slurp*, opp og ned i mente. Du har vel sett Match Point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av mine favorittfilmer, og det er slett ikke bare på grunn av utseendet til Mr. Rhys Meyers. Jeg synes det er et kunstverk av en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne
Det er en av mine favorittfilmer, og det er slett ikke bare på grunn av utseendet til Mr. Rhys Meyers. Jeg synes det er et kunstverk av en film.

Jepp! Det er strålende film. Med skepsis så jeg There Will Be Blood i forrige uke, og ble fullstendig blåst av banen. Den var så bra at jeg må se den minst en gang til! Sett den? Karakteren Eli Sunday går over i historien som en av mine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den står på listen, må se den snart, skjønner jeg. Er det rollen til Daniel Day Lewis? Han er også en av mine siklefavoritter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne
Den står på listen, må se den snart, skjønner jeg. Er det rollen til Daniel Day Lewis? Han er også en av mine siklefavoritter :ler:

Day Lewis er sikle-sikle, men Sunday er ikke karakteren han i den filmen. Den spilles av emo-fyren fra Little Miss Sunshine, om du har sett den. For et talent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg og mannen feire litt, så en flaske Bollinger skal konsumeres. Men jeg må dessverre vente noen timer først! ;)

Deilig med sløv helg, denne uken har jeg jobbet veldig mye. 13 timers arbeidsdager er i lengste laget, selv om det jo går fint når det er sjelden så lange dager er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket. I Tord Gustavsen Trio. Omsider har jeg oppdaget denne fantastiske musikken, og jeg skjønner at jeg må kjøpe alt som har kommet ut. Snakk om nydelig, stille, ettertenksom og melodiøs pianojazz :hjerte:

Nå er det straks snart for film i det ciaraeske hjem. There Will Be Blood står på menyen og jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...