Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Gjest Audrey Horne

Jeg er også gæmlis, og husker selvfølgelig Røtter. Det var ikke ofte jeg fikk sitte oppe sent for å se TV, men foreldrene mine mente nok at dette var obligatorisk skolefjernsyn. Siden jeg vokste opp på en (den gang) ganske så isolert plass, så var vel dette første gang jeg så en neger :overrasket:. Spennende var det iallefall, og jeg husker jeg fanget en liten kjellermus som jeg hadde i bur noen dager. Musa hette Kunta Kinte :ler: På omtrent samme tid tid hadde jeg et klatretre som het Berge Istra :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte bare på at hvis det "bare" var for lagring, så holder det vanligvis om du har en kjeller / eller kjellerbod med stabil, kjölig temperatur (om det ikke er oppvarming i kjelleren altså).

Ja, men skal jeg være ærlig så hadde jeg ikke vurdert vinskap hvis jeg ikke hadde syntes de ser veldig kule ut også ;) Men har ikke kjellerbod eller annet egnet sted, så jeg har behov for det også, altså! :sjenert:

:idesmil:

:tristbla:

Si gjerne i fra når du ikke er stressa mer...

Will do! Når vi runder over til mai blir det fint :)

Ciara: takk for nye anmeldelser. Faldbakken har jeg hittil ikke lest, men jeg gleder meg vanvittig til Siri Hustvedt! Jeg leste anmeldelsene til Renheims siste i sin tid og besluttet å ikke lese den. Jeg ser din anmeldelse indikerer noe av det samme. Så da venter jeg på Jarle Klepp III :sjenert:

Jarle Klepp III hadde vært noe!

Gleder meg også til Hustvedt, smarte, smarte dame!

Jeg er også gæmlis, og husker selvfølgelig Røtter. Det var ikke ofte jeg fikk sitte oppe sent for å se TV, men foreldrene mine mente nok at dette var obligatorisk skolefjernsyn. Siden jeg vokste opp på en (den gang) ganske så isolert plass, så var vel dette første gang jeg så en neger :overrasket:. Spennende var det iallefall, og jeg husker jeg fanget en liten kjellermus som jeg hadde i bur noen dager. Musa hette Kunta Kinte :ler: På omtrent samme tid tid hadde jeg et klatretre som het Berge Istra :sjenert:.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg bærbar pc :sjarmor:

Gleder meg veldig. Slik det er nå bytter mannen og jeg på å bruke hans bærbare, og han kommer til å være en del borte i sommer og må ta med seg pcen. Så hvis det skulle bli noe frilans og KG på meg framover måtte jeg nesten ha min egen. Men gøy, altså. Har aldri kjøpt min egen pc før, nå føler jeg meg voksen ;)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Audrey Horne

Jeg ble den stolte mor til et lite og hvitt vidunder for en uke siden :sjarmor:. Og der røyk store deler av skattepengene :sjenert:

Stor stas med nye dingser, ja :).

Ha en fin og musserende helg, Ciara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres supert ut!

Jeg blir mor til et lilla vidunder og er barnslig fornøyd med det :sjenert:

Hvordan går det Audrey? Dagboken er borte, og det er for det meste du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne
Høres supert ut!

Jeg blir mor til et lilla vidunder og er barnslig fornøyd med det :sjenert:

Hvordan går det Audrey? Dagboken er borte, og det er for det meste du også?

Min hvite har lilla trekk i retrostil ;). Så det finnes lilla laptop? Link?

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne for tiden, nei. Det er ikke du heller? Husker hvilken aktivitet vi hadde her inne for et par år siden. Angående dagbok så sysler jeg med tanken om en musikkdagbok :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er her mye mer nå. Har funnet litt av gløden igjen. Men det var morsommere før. Men hvem vet, kanskje blir det morsommere her igjen etterhvert også :)

Jeg stemmer for musikkdagbok! :hoppe:

Lilla bærbar pc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er trøtt.

I helgen må jeg skrive som bare det for å bli ferdig. Og for å gjøre det verre, begynner jeg nå å få vondt i halsen, og hvis jeg blir syk så er det rett og slett krise. Dilemmaet er altså, skal jeg slappe av i kveld for å spare på kreftene, eller skal jeg skrive som faen nå i tilfelle jeg er syk i morgen?

Oh, what to do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god natts søvn gjorde forresten underverker. Jeg er stadig frisk og skriver i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til og med eget bibliotek. *vil ha* Ser Chesterfield-stolene plassert. :Nikke:

:Nikke:

Der kunne man nok hatt det riktig så fint. I mellomtiden tror jeg at jeg nok må ta til takke med blokkleiligheten jeg har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Der kunne man nok hatt det riktig så fint. I mellomtiden tror jeg at jeg nok må ta til takke med blokkleiligheten jeg har ;)

:sukk: ja.... men det er ikke for sent å levere lotto til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen lottogevinst ble det selvsagt ikke... ;)

Men jeg er fornøyd likevel, jeg har vært flink i dag! Skrevet mye og gjort husarbeid. Så nå er jeg vesentlig mindre stresset enn jeg var i går, heldigvis :)

Og interiørdillen går ikke over, nå er det denne jeg har lyst på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plassen, men ikke pengene ;) De selger disse på Verket Interiør, så jeg regner med det er dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plassen, men ikke pengene ;) De selger disse på Verket Interiør, så jeg regner med det er dyrt...

For å være helt ærlig så har jeg vel hverken penger eller plass. En lottogevinst av det store slaget hadde ikke vært vondt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...