Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4301 Del Skrevet 2. september 2007 Hadde jo vært koselig å lese en "felles" bok her inne igjen da, selv om det ikke trenger å være en bok i måneden sånn som før. Hva om du velger en bok som du likevel skal lese Ciara, så kan de av oss som har lyst slenge oss på? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4302 Del Skrevet 2. september 2007 Hadde jo vært koselig å lese en "felles" bok her inne igjen da, selv om det ikke trenger å være en bok i måneden sånn som før. Hva om du velger en bok som du likevel skal lese Ciara, så kan de av oss som har lyst slenge oss på? JA! Nå ble jeg litt rørt her, damer! Greit! Jeg har som mål å få lest Boktyven nå snart. Tror jeg begynner på den i midten/slutten av uka. Heng dere på, dere som vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4303 Del Skrevet 2. september 2007 Nå ble jeg litt rørt her, damer! Greit! Jeg har som mål å få lest Boktyven nå snart. Tror jeg begynner på den i midten/slutten av uka. Heng dere på, dere som vil! Her er en spennende anmeldelse av Boktyven i Aftenposten. Den har vel ikke kommet i pocket ennå da, Ciara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4304 Del Skrevet 2. september 2007 Nei, det er sant. Jeg kan godt velge en pocket i stedet? *går og ser i bokhylla* Hva med Paul Austers Leviathan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4305 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg vurderer å bli designer. Dvs, det gjør jeg ikke, men jeg skulle gjerne hatt et garderobesystem til entreen min som jeg har tenkt ut, men aldri sett noen steder. Jeg vil ha en benk med pute på, og under benken skal det ikke være bare luft, der skal det være skoskap med dører, slik at benken/skoskapet blir en rektangulær kasse. Og over dette skal jakkene henge. Og det skal være en stang hvor man kan henge kleshengerne på, og denne stangen skal være festet til skap hvor man kan legge hansker, skjerf, hva man måtte ønske. Dette skapet med stang skal være akkurat samme form som benken/skoskapet, slik at de blir kule å ha sammen. Noen som melder seg frivillig til å produsere dette vidunderet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4306 Del Skrevet 2. september 2007 Nei, det er sant. Jeg kan godt velge en pocket i stedet? *går og ser i bokhylla* Hva med Paul Austers Leviathan? Jeg syntes Boktyven hørtes så spennende ut at jeg godt kan tenke meg å kjøpe den innbundet, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4307 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg vurderer å bli designer. Dvs, det gjør jeg ikke, men jeg skulle gjerne hatt et garderobesystem til entreen min som jeg har tenkt ut, men aldri sett noen steder. Jeg vil ha en benk med pute på, og under benken skal det ikke være bare luft, der skal det være skoskap med dører, slik at benken/skoskapet blir en rektangulær kasse. Og over dette skal jakkene henge. Og det skal være en stang hvor man kan henge kleshengerne på, og denne stangen skal være festet til skap hvor man kan legge hansker, skjerf, hva man måtte ønske. Dette skapet med stang skal være akkurat samme form som benken/skoskapet, slik at de blir kule å ha sammen. Noen som melder seg frivillig til å produsere dette vidunderet? Det tror jeg du og IKEA sammen kan få til:-) En arkitetvenn av meg får de mest utrolige ting ut av vanlige IKEA skap og hyller. Lag en tegning og ta den med deg neste gang du skal dit. Få hjelp av en av folka i kjøkken- eller oppbevaringsavdelingen. Og vips så kan du med stolthet kalle deg en vaskeekte designer. Endret 2. september 2007 av Prinsesse på erten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4308 Del Skrevet 2. september 2007 Det tror jeg du og IKEA sammen kan få til:-) En arkitetvenn av meg får de mest utrolige ting ut av vanlige IKEA skap og hyller. Lag en tegning og ta den med deg neste gang du skal dit. Få hjelp av en av folka i kjøkken- eller oppbevaringsavdelingen. Og vips så kan du med stolthet kalle deg en vaskeekte designer. Det var bra tips! Så de hjelper til med sånt, altså? Da skal jeg ikke stresse med å få tak i noe nest-best her, men få dem til å tilrettelette skikkelig. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. september 2007 #4309 Del Skrevet 2. september 2007 Biblioteket hadde ikke Boktyven inne, så nå har jeg bestillt den på nett. Håper de er raske til å sende den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4310 Del Skrevet 2. september 2007 Det var bra tips! Så de hjelper til med sånt, altså? Da skal jeg ikke stresse med å få tak i noe nest-best her, men få dem til å tilrettelette skikkelig. Gleder meg! IKEA har jo ganske dyktige folk i kjøkken- og og garderobeavdelinge. Men jeg vet at køene kan være ganske så kjipe der. Tror faktisk man kan bestille planleggingstime. Og så kan det være lurt å ha gjort seg opp noen tanker i forhold til størrelse, dører etc. Men det høres det jo ut som du allerede har fått til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4311 Del Skrevet 2. september 2007 Da sier vi Boktyven. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. september 2007 #4312 Del Skrevet 2. september 2007 Benk med skokskap i var lurt. Kanskje det er det jeg også skulle hatt i gangen? Har fått satt inn en stor skyvedørsgarderobe med masse plass, men savner et sted å legge fra meg ting eller sette meg mens jeg tar på sko som må knytes og liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4313 Del Skrevet 2. september 2007 Da sier vi Boktyven. Gleder meg! Med forbehold om at det ikke går for mye ut over finansene denne måneden (nok en måned jeg overhodet ikke har kontroll over utpostene... må sjekke kontoen pronto!), kjøper jeg den i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4314 Del Skrevet 2. september 2007 Benk med skokskap i var lurt. Kanskje det er det jeg også skulle hatt i gangen? Har fått satt inn en stor skyvedørsgarderobe med masse plass, men savner et sted å legge fra meg ting eller sette meg mens jeg tar på sko som må knytes og liknende. Kanskje du i etterkant kan selge designet, Ciara. Og tjene deg så søkkrik at du bare kunne lese dagen lang. Og drikke portvin og høre på Muse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4315 Del Skrevet 2. september 2007 IKEA har jo ganske dyktige folk i kjøkken- og og garderobeavdelinge. Men jeg vet at køene kan være ganske så kjipe der. Tror faktisk man kan bestille planleggingstime. Og så kan det være lurt å ha gjort seg opp noen tanker i forhold til størrelse, dører etc. Men det høres det jo ut som du allerede har fått til Skal måle og ordne, jeg. Dette blir nok veldig kult! Bare Ikea har skap i riktige dimensjoner, da. Egentlig trenger jeg jo ikke hylleplater inne i skoskapene, slenger ofte skoene oppå hverandre uansett Så da kan jeg jo ha like skap både over og under. Og det er jo ikke verre enn at man bare kan legge en laaang pute oppå, og å feste en stang under? *fornøyd* Benk med skokskap i var lurt. Kanskje det er det jeg også skulle hatt i gangen? Har fått satt inn en stor skyvedørsgarderobe med masse plass, men savner et sted å legge fra meg ting eller sette meg mens jeg tar på sko som må knytes og liknende. Ja, det er deilig å kunne sette seg i blant. Har heller ikke hatt mulighet til det i gangen før, men det skal det bli ordnings på. Da blir det Ikea-tur på oss begge snart? Med forbehold om at det ikke går for mye ut over finansene denne måneden (nok en måned jeg overhodet ikke har kontroll over utpostene... må sjekke kontoen pronto!), kjøper jeg den i morgen. Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4316 Del Skrevet 2. september 2007 Egentlig kunne man jo bare brukt sånne: http://www.bolia.com/retail/new_product.as...ISOLanguage=NOR Og hatt fire inntil hverandre både oppe og nede. Men det blir jo dyrt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. september 2007 #4317 Del Skrevet 2. september 2007 Hei Ciara, og alle dere andre som holder til her inne! Har et forsett om å begynne å lese litt mer, så denne tråden må jeg har på lista mi Og Ciara, fortell gjerne hvordan det går med IKEA-design-prosjektet ditt! Vi er også på jakt etter smarte sammensetningsløsninger både for gang og soverom, så vil gjerne høre hva dere ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4318 Del Skrevet 2. september 2007 Hei Ciara, og alle dere andre som holder til her inne! Har et forsett om å begynne å lese litt mer, så denne tråden må jeg har på lista mi Og Ciara, fortell gjerne hvordan det går med IKEA-design-prosjektet ditt! Vi er også på jakt etter smarte sammensetningsløsninger både for gang og soverom, så vil gjerne høre hva dere ender opp med Bare hyggelig med besøk, Klematis Kom gjerne med tips også! Skal jammen holde dere oppdatert. Nå har jeg jo klart å skrive tre-fire innlegg om garderoben min allerede, så dette ligger an til å bli en lang føljetong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 2. september 2007 #4319 Del Skrevet 2. september 2007 Egentlig kunne man jo bare brukt sånne: http://www.bolia.com/retail/new_product.as...ISOLanguage=NOR Og hatt fire inntil hverandre både oppe og nede. Men det blir jo dyrt da Iallefall betraktelig dyrere enn IKEA. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4320 Del Skrevet 2. september 2007 Nå kryper jeg til sengs. Har allerede sittet mye lengre her enn jeg planla *kan vagt huske at det har skjedd før* Natta, damer! Og god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå