Gjest Blanca Skrevet 20. april 2007 #3821 Del Skrevet 20. april 2007 Kos deg ute på byen, Ciara. Sørg for å bli litt småbrisen, fnisete og nyforelsket . Jeg har også hatt en slitsom uke og ser virkelig frem til to, hele dager fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 20. april 2007 #3822 Del Skrevet 20. april 2007 jeg gjorde kort prosess etter 100 sider med Glamorama - lukket og satt bort på evig tid. Og, bestilt Stieg Larsson . Mens jeg venter leser jeg "the great railway bazaar"...selvplaging er det igrunn, jeg får jo , om mulig, enda mer lyst på reise. Nå-kald øl , sofa og bok GOD helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2007 #3823 Del Skrevet 20. april 2007 Er sikker på at byen skjelver allerede... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3824 Del Skrevet 20. april 2007 Kos deg ute på byen, Ciara. Sørg for å bli litt småbrisen, fnisete og nyforelsket . Jeg har også hatt en slitsom uke og ser virkelig frem til to, hele dager fri. ← Å, jeg elsker å være brisen! Det er det beste. Man skulle vært småbrisen på champagne omtrent hele tiden jeg gjorde kort prosess etter 100 sider med Glamorama - lukket og satt bort på evig tid. Og, bestilt Stieg Larsson . Mens jeg venter leser jeg "the great railway bazaar"...selvplaging er det igrunn, jeg får jo , om mulig, enda mer lyst på reise. Nå-kald øl , sofa og bok GOD helg ← Høres ut som du har lagt opp til en hyggelig kveld! Er det Theroux du leser? Har dessverre ikke fått lest noe av ham, men har jo fått med meg at han har høy status blant reiseskildrere. Jeg liker reiseskildringer veldig godt, men merker at de krever mer av meg en romaner, og da blir det færre av dem enn jeg kunne ønske. Er sikker på at byen skjelver allerede... God helg ← Er du frekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2007 #3825 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Frekk? Jeg? Kan jeg ikke tenke meg... "Daria, du er det frekkeste mennesket jeg har møtt" -sitat venninnes mann. Jeg er sikker på at det var positivt ment Endret 20. april 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 20. april 2007 #3826 Del Skrevet 20. april 2007 Ja, det er Theroux , og skjønner hva du sier om at det vanligvis er mer krevende. Denne boka er skrevet for over 30 år siden, int å se hvor mye som er akkurat makant! Sjampagne er undervurdert Ciara, på mandag kommer en venn hjem fra lang reise og da skal vi drikke det. Gleder meg allerede. Også på en mandag! Herrrrrli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3827 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Frekk? Jeg? Kan jeg ikke tenke meg... "Daria, du er det frekkeste mennesket jeg har møtt" -sitat venninnes mann. Jeg er sikker på at det var positivt ment ← Virkelig? Da er du enten mye frekkere enn jeg har inntrykk av, eller så har din venninnes mann ikke møtt så mange frekke mennesker Og frekt er stort sett moro, hvis det er på den riktige måten. Ja, det er Theroux , og skjønner hva du sier om at det vanligvis er mer krevende. Denne boka er skrevet for over 30 år siden, int å se hvor mye som er akkurat makant! Sjampagne er undervurdert Ciara, på mandag kommer en venn hjem fra lang reise og da skal vi drikke det. Gleder meg allerede. Også på en mandag! Herrrrrli! ← Visste ikke at boken ble skrevet for så lenge siden! Champagne er helt fantastisk, det er det beste jeg drikker. Og jeg drikker det ganske ofte Gjerne musserende vin også da, så blir det ikke så dyrt. Men litt luksus må man jo unne seg? Endret 21. april 2007 av Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2007 #3828 Del Skrevet 21. april 2007 Virkelig? Da er du enten mye frekkere enn jeg har inntrykk av, eller så har din venninnes mann ikke møtt så mange frekke mennesker Og frekt er stort sett moro, hvis det er på den riktige måten. ← Har har nok levd et beskyttet liv Er nok ganske så rappkjefta, men er nokså sikker på at det på den rette måten -er aldri vondt ment, og det skjønner de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3829 Del Skrevet 21. april 2007 Har gått en lang tur i dag. Det er litt irriterende, dette været, det er så flott himmel og fin sol, og så er det så kaldt når man kommer ut. Men jeg skal ikke klage Så gikk jeg innom postkontoret og hentet en bokpakke for sambo, og så innom vinmonopolet og kjøpte en kartong rosé. Små gleder i hverdagen, jeg frydet meg over å ha valgt den raskeste køen for en gangs skyld. Alt i alt er dagen fin, men jeg er stadig litt rastløs på grunn av utfordringene jeg står overfor, ikke så lett å slappe ordentlig av. Skal bli deilig når alt faller på plass. Samtidig har jeg kanskje godt av dette, jeg er egentlig veldig avhengig av en stabil ramme i livet mitt og kan lett bli vippet av pinnen når ikke alt er så forutsigbart som jeg vil ha det. Når alt er rolig og fint derimot, kan jeg godt være veldig spontan, men altså bare så lenge jeg har noen faste holdepunkter. Og nå tvinges jeg litt til å ta det med ro selv om mitt naturlige instinkt tilsier en annen reaksjon. Og det tror jeg kanskje er nyttig. Men jeg liker det ikke! I kveld skal jeg vinne i lotto, jeg bare informerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2007 #3830 Del Skrevet 21. april 2007 I kveld skal jeg vinne i lotto, jeg bare informerer! ← Hvis du sier det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3831 Del Skrevet 21. april 2007 Har har nok levd et beskyttet liv Er nok ganske så rappkjefta, men er nokså sikker på at det på den rette måten -er aldri vondt ment, og det skjønner de fleste ← Det tror nok jeg også! Jeg kan klare å slenge ut av meg ganske mye merkelig selv. Jeg er reservert og veldig høflig mot folk jeg ikke kjenner så godt, og temmelig løssluppen og lite nøye med hva jeg sier til de jeg kjenner godt. Men de tolker meg heldigvis sjelden galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3832 Del Skrevet 21. april 2007 Hvis du sier det så... ← Ja, nå er det faen meg på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2007 #3833 Del Skrevet 21. april 2007 Det tror nok jeg også! Jeg kan klare å slenge ut av meg ganske mye merkelig selv. Jeg er reservert og veldig høflig mot folk jeg ikke kjenner så godt, og temmelig løssluppen og lite nøye med hva jeg sier til de jeg kjenner godt. Men de tolker meg heldigvis sjelden galt ← Nettopp -man skal tåle litt mer av venner Nevnte venninne-mann har lært å ta igjen etterhvert -til stor glede for alle parter Ja, nå er det faen meg på tide! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 21. april 2007 #3834 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) I kveld skal jeg vinne i lotto, jeg bare informerer! ← Så fint at du gir beskjed, så slipper vi andre å spille (sier hun som aldri har levert en lottokupong i sitt liv). O store litteraturguru, har du forresten lest noe av Siri Hustvedt? Er nemlig i ferd med å planlegge livet og lesingen etter eksamen Ha en fin lørdagskveld, og husk: "lottomillionærer er ikke som andre millionærer" Endret 21. april 2007 av Miami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3835 Del Skrevet 21. april 2007 Så fint at du gir beskjed, så slipper vi andre å spille (sier hun som aldri har levert en lottokupong i sitt liv). O store litteraturguru, har du forresten lest noe av Siri Hustvedt? Er nemlig i ferd med å planlegge livet og lesingen etter eksamen Ha en fin lørdagskveld, og husk: "lottomillionærer er ikke som andre millionærer" ← Litteraturguru! Nå ble jeg smigret Jeg har lest én bok av Siri Hustvedt, Det jeg elsket. Den likte jeg veldig godt. Noe som var fascinerende var å lese denne og Paul Auster: Illusjonenes bok etter hverandre. Fikk en bestemt følelse at dette ekteparet deler mye og er opptatt av de samme tingene. Disse bøkene handler om mye likt, og begge er veldig bra. Jeg kunne tenke meg å lese mer Hustvedt, f.eks. The Blindfold (husker ikke den norske tittelen) eller Lily Dahls fortryllelse (mest fordi jeg liker tittelen så godt!). Når er eksamen over, og hvordan går det med lesingen? Hvis jeg vinner i lotto i kveld skal jeg sende alle mine trofaste dagboksgjester en fantastisk bokpakke i posten - helt sant! (jeg har troen på å vinne, som dere skjønner!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 21. april 2007 #3836 Del Skrevet 21. april 2007 Litteraturguru! Nå ble jeg smigret Jeg har lest én bok av Siri Hustvedt, Det jeg elsket. Den likte jeg veldig godt. Noe som var fascinerende var å lese denne og Paul Auster: Illusjonenes bok etter hverandre. Fikk en bestemt følelse at dette ekteparet deler mye og er opptatt av de samme tingene. Disse bøkene handler om mye likt, og begge er veldig bra. Jeg kunne tenke meg å lese mer Hustvedt, f.eks. The Blindfold (husker ikke den norske tittelen) eller Lily Dahls fortryllelse (mest fordi jeg liker tittelen så godt!). Når er eksamen over, og hvordan går det med lesingen? Hvis jeg vinner i lotto i kveld skal jeg sende alle mine trofaste dagboksgjester en fantastisk bokpakke i posten - helt sant! (jeg har troen på å vinne, som dere skjønner!) ← Har sagt det før og sier det igjen; jeg har fått masse lesetips og inspirasjon her inne. Ta det til deg du, det er vel fortjent Bra tips mht å lese både Auster og Hustvedt. Har ikke lest Illusjonenes bok, så det skal jeg absolutt tenke på. Med eksamensforberedelser går det vel sånn rimelig bra. Noen dager er litt tyngre enn andre. Har imidlertid kun en skriftlig eksamen dette semestret, samt to oppgaver. Passer meg helt fint, slipper mye "nipugging". Er ferdig 1. juni, og da skal jeg lese myyyye skjønnlitteratur Krysser fingrene for at du vinner i kveld, og venter i spenning på bokpakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. april 2007 #3837 Del Skrevet 21. april 2007 Melder meg som trofast dagboksgjest Har forresten akkurat startet på The Blindfold, den virker bra (etter ett kapittel) Og jeg er enig med Miami, du er inspirerende Ciara. Helt sant! God helg, Ciara og alle bokdamer. Nå tusler jeg tilbake til vinglasset mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3838 Del Skrevet 21. april 2007 Har sagt det før og sier det igjen; jeg har fått masse lesetips og inspirasjon her inne. Ta det til deg du, det er vel fortjent Bra tips mht å lese både Auster og Hustvedt. Har ikke lest Illusjonenes bok, så det skal jeg absolutt tenke på. Med eksamensforberedelser går det vel sånn rimelig bra. Noen dager er litt tyngre enn andre. Har imidlertid kun en skriftlig eksamen dette semestret, samt to oppgaver. Passer meg helt fint, slipper mye "nipugging". Er ferdig 1. juni, og da skal jeg lese myyyye skjønnlitteratur Krysser fingrene for at du vinner i kveld, og venter i spenning på bokpakke ← Takk, Miami, det gleder hjertet til en bokelsker Det er slitsomt å studere og lett å bli frustrert til tider. Men det har jo sin sjarm og man lærer mye. Akkurat nå føler jeg det er litt fjernt, faktisk, det gikk fort... Jeg vant nok ikke i lotto... men det er greit, jeg kan godt vente til neste helg, jeg! Melder meg som trofast dagboksgjest Har forresten akkurat startet på The Blindfold, den virker bra (etter ett kapittel) Og jeg er enig med Miami, du er inspirerende Ciara. Helt sant! God helg, Ciara og alle bokdamer. Nå tusler jeg tilbake til vinglasset mitt ← Si fra hva du synes når du har lest den ferdig da, jeg er nysgjerrig Takk for hyggelig hilsen! Nå tusler jeg tilbake til vinglasset selv. Og french fries, som jeg i perioder har helt dilla på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2007 #3839 Del Skrevet 22. april 2007 *innom på nattbesøk* Synd med den lottogevinsten, men neste uke burde vel gjøre nytten det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3840 Del Skrevet 22. april 2007 Sent oppe, Daria? I dag er det drittvær and I like it! Det er deilig med dårlig vær som tvinger en til å holde seg innendørs (har aldri trodd på den "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær"-greia ) når man har fri. Jeg har aldri vært noe særlig til friluftsmenneske, skulle ønske jeg var det, men dengang ei. Og da er det bra å kunne sløve rundt inne uten dårlig samvittighet. Jeg begynte å lese Paul Austers Oracle Night i går, og den hadde en betagende begynnelse. Fortsetter den i samme stil blir det nok en høydare for meg fra den godeste Paul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå