Ciara Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3581 Del Skrevet 14. februar 2007 Nok dagdrømming for i dag. Nå beveger jeg meg fra elegant leilighet, bokskap, sjeselong og hvit designlampe til 6000, og setter meg på trimsykkelen foran TV'en i stedet. Det helt geniale trashprogrammet Den synske barnepsykologen går. Noe stort teitere og mindre krevende skal man lete lenge etter. *deilig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 14. februar 2007 #3582 Del Skrevet 14. februar 2007 Hmja, har slappet av med Gilmore Girls jeg da. Har aldri sett den synske barnepsykologen. Hva handler det om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2007 #3583 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, jeg har ikke kjøpt den, men jeg vurderer faktisk helt seriøst å gjøre det etterhvert. For eksempel hvis vi flytter - da forsvinner det så mye penger likevel at seks tusen fra eller til umulig kan spille noen stor rolle ← En ikke ukjent argumentasjonsrekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3584 Del Skrevet 15. februar 2007 Hmja, har slappet av med Gilmore Girls jeg da. Har aldri sett den synske barnepsykologen. Hva handler det om da? ← Det er et helt sprøtt program hvor foreldre med problembarn kontakter en synsk barnepsykolog for hjelp. Han innbiller seg at han kan lese barns tanker, og klarer derfor på forbløffende vis å ordne opp i problemene En ikke ukjent argumentasjonsrekke ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 16. februar 2007 #3585 Del Skrevet 16. februar 2007 Nei, jeg har ikke kjøpt den, men jeg vurderer faktisk helt seriøst å gjøre det etterhvert. For eksempel hvis vi flytter - da forsvinner det så mye penger likevel at seks tusen fra eller til umulig kan spille noen stor rolle ← Seks tusen er jo ganske mye penger... Men er den den ultimate lampedrømmen, så går det kanskje greit å spise havregrøt i et par uker . Fine lamper er ikke lett å finne, synes jeg. Har selv akkurat investert i en lampe fra finske Secto Design. Og jeg er storfornøyd Er utrolig lei av IKEA-lamper som går istykker innen ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 16. februar 2007 #3586 Del Skrevet 16. februar 2007 Og interiør? Ha'kke peiling... Men vil bare si at om det er Kartell-lampen du vil ha, så bør du droppe det ← Å, har du dårlig erfaring med Kartell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2007 #3587 Del Skrevet 16. februar 2007 Har du lest noe av Torbjørn Færøvik, Ciara? Det er jo ikke ren skjønnlitteratur, men noe av den nydeligste reise/samfunns/faktalitteraturen jeg har lest... Er på min tredje bok nå, og koser meg gjennom hver side ← Jeg er hjertens enig! Særlig synes jeg Veien til Xanadu er fin (scenen der han får servert diverse mystiske kroppsdeler av en sau (?) er så herlig ), men de andre bøkene er også veldig bra. Har du noen favoritt, Nigo-san? Men til det jeg egentlig lurte på: Schwammerdamm i Løvekvinnen, det navnet lyder så utrolig kjent, jeg får det ikke ut av hodet, men jeg kommer bare ikke på hvor jeg har lest det. Jeg er overbevist om at jeg har lest det i en eller annen bok, men hvilken? :klø: (Av en eller annen grunn forestiller jeg meg at det er i en A.S. Byatt-bok, men en kjapp titt gjennom dem jeg har gjorde meg i hvert fall ikke noe klokere.) Hvis noen aner hva jeg snakker om, vennligst opplys meg før jeg grubler vettet av meg. God helg til Ciara og resten av gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. februar 2007 #3588 Del Skrevet 16. februar 2007 Ringer ingen bjeller hos meg... Men hvis jeg husker det (og hvis jeg ikke gjør det, er det fullt lovlig å minne meg på det ), skal jeg sjekke litteratur-leksikonet mitt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2007 #3589 Del Skrevet 16. februar 2007 Det hadde vært supert, Daria! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. februar 2007 #3590 Del Skrevet 17. februar 2007 Men til det jeg egentlig lurte på: Schwammerdamm i Løvekvinnen, det navnet lyder så utrolig kjent, jeg får det ikke ut av hodet, men jeg kommer bare ikke på hvor jeg har lest det. Jeg er overbevist om at jeg har lest det i en eller annen bok, men hvilken? :klø: (Av en eller annen grunn forestiller jeg meg at det er i en A.S. Byatt-bok, men en kjapp titt gjennom dem jeg har gjorde meg i hvert fall ikke noe klokere.) Hvis noen aner hva jeg snakker om, vennligst opplys meg før jeg grubler vettet av meg. ← Jeg fant det Kapittel 11 i A. S. Byatts Besettelse er et dikt som heter Swammerdam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3591 Del Skrevet 17. februar 2007 *kryper snart til sengs med en bok* Har du lest noe av Torbjørn Færøvik, Ciara? Det er jo ikke ren skjønnlitteratur, men noe av den nydeligste reise/samfunns/faktalitteraturen jeg har lest... Er på min tredje bok nå, og koser meg gjennom hver side Og interiør? Ha'kke peiling... Men vil bare si at om det er Kartell-lampen du vil ha, så bør du droppe det ← Jeg har ennå ikke lest noe Færøvik, men jeg er glad i reiseskildringer og har to bøker av ham Jeg stemmer i med Depeche Mode - "it's a question of time"! Det var ikke kartell-lampen jeg tenkte på, selv om jeg synes den er veldig stilig. Drømmer om en i lilla. Og når det gjelder lamper så er det uhorvelig mange klassikere som går igjen i annethvert hjem, så det gjør meg ingenting at andre har samme lampe. Forhåpentligvis blir totalinntrykket av hjemmene likevel forskjellig fordi man har ulik smak ellers Skal finne lampen "min" på nettet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3592 Del Skrevet 17. februar 2007 Denne lampen er det jeg er så forelsket i. Og jeg tok feil, den koster ikke 6000, den koster 8300... Her må lottogevinsten komme før den blir aktuell, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 17. februar 2007 #3593 Del Skrevet 17. februar 2007 Veldig fin lampe. Kan tenke meg at den slipper lys ut på en spesiell måte slik at lampen nesten virker som et kunstverk. God helg, Ciara og alle dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3594 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, det er lysspillet som gjør den spesiell Ha en super helg du også, Blanca Nå skal jeg rydde og vaske litt, og gleder meg ikke... men blir bra etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. februar 2007 #3595 Del Skrevet 17. februar 2007 Den var stilig Men det er nok mye annet jeg heller ville brukt 8000 på... Hva er forresten en Kartell-lampe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. februar 2007 #3596 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Jeg fant det Kapittel 11 i A. S. Byatts Besettelse er et dikt som heter Swammerdam ← Imponert! God helg alle bokdamer Endret 17. februar 2007 av Lavinia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2007 #3597 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg fant det Kapittel 11 i A. S. Byatts Besettelse er et dikt som heter Swammerdam ← Juhuuu! Tusen takk Daria! Hadde en mistanke om at det var Byatt, men greide ikke å finne det ved å bla kjapt gjennom bøkene jeg har av henne, så jeg har spekulert voldsomt. Også trodde jeg at det var en person, husket ikke at det var et dikt. For øvrig er Besettelse en flott bok, så den kan absolutt anbefales. Nok en gang tusen takk, Daria, nå har du reddet nattesøvnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 19. februar 2007 #3598 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Denne lampen er det jeg er så forelsket i. Og jeg tok feil, den koster ikke 6000, den koster 8300... Her må lottogevinsten komme før den blir aktuell, dessverre ← Å, den lampen er bare helt fantastisk! Har siklet på den selv også. Endret 19. februar 2007 av Prinsesse på erten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. februar 2007 #3599 Del Skrevet 20. februar 2007 Til alle Stieg Larsson-elskere: Stieg Larsson: Jenta som lekte med ilden er å få kjøpt på Bokkilden nå, som årets påskekrim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3600 Del Skrevet 20. februar 2007 Den var stilig Men det er nok mye annet jeg heller ville brukt 8000 på... Hva er forresten en Kartell-lampe? ← Her er en Kartell-lampe. De finnes i mange forskjellige farger. Jeg synes de er superkule Juhuuu! Tusen takk Daria! Hadde en mistanke om at det var Byatt, men greide ikke å finne det ved å bla kjapt gjennom bøkene jeg har av henne, så jeg har spekulert voldsomt. Også trodde jeg at det var en person, husket ikke at det var et dikt. For øvrig er Besettelse en flott bok, så den kan absolutt anbefales. Nok en gang tusen takk, Daria, nå har du reddet nattesøvnen min. ← Kan du fortelle mer om Byatt, Nilma? Har aldri lest noe av henne. Hva slags type litteratur er det, egentlig? Å, den lampen er bare helt fantastisk! Har siklet på den selv også. ← Ikke sant? Nå ble jeg fornøyd over at flere liker den lampa her! Til alle Stieg Larsson-elskere: Stieg Larsson: Jenta som lekte med ilden er å få kjøpt på Bokkilden nå, som årets påskekrim! ← Jeg fikk den på jobben, og gleder meg til å begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå