nostalgia Skrevet 23. januar 2006 #661 Del Skrevet 23. januar 2006 Oi... Nei... jeg har faktisk ikke helt oversikten, for å være helt ærlig... Men, det kan vi jo fikse på!! Velkommen Heidi!! Så koselig at du blir med! Jo flere jo bedre! A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. januar 2006 #662 Del Skrevet 23. januar 2006 Oi... Nei... jeg har faktisk ikke helt oversikten, for å være helt ærlig... ← Ikke? Og vi som hadde sånn tro på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #663 Del Skrevet 23. januar 2006 Ok. Da har jeg gjort en liten innsats og funnet ut hvor mange (tror jeg...) som blir med på Ciaras Bokring. Ciara Nostalgia Lilypie Fakse Nivea HildeSol Wendy Tommeline Heidi76 Bustetroll (ikke den første boken, men etterpå?) Har jeg glemt noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 23. januar 2006 #664 Del Skrevet 23. januar 2006 Ah... nå har vi visst telt samtidig, Lily! Dobbelt arbeid? Jeg er usikker på om Tommeline skal være med... Har hun fått tak i bok? Og hva med LoisLane? Er hun med? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #665 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg VISSTE du telte!!! Og jeg ville gjerne være den første til å poste (jeg har et velutviklet konkurranseinstinkt..)!! Fryktelig barnslig Litt usikker på Tommeline og Louis Lane. Jeg skummet jo så fort gjennom disse sidene for å komme først i mål, så jeg kan ha gått glipp av viktig informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 23. januar 2006 #666 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg VISSTE du telte!!! Og jeg ville gjerne være den første til å poste (jeg har et velutviklet konkurranseinstinkt..)!! Fryktelig barnslig Litt usikker på Tommeline og Louis Lane. Jeg skummet jo så fort gjennom disse sidene for å komme først i mål, så jeg kan ha gått glipp av viktig informasjon. ← :grine2: Jeg VISSTE det!! Så at det var en annen her... og ante uråd!! Med min treige gamle PC har jeg ikke en sjanse!! Pjaaaaahhh!! Jeg kan gå og poste spørsmål hos Lois, så spør du Tommeline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. januar 2006 #667 Del Skrevet 23. januar 2006 Konkurrere i å telle fortest? Dere skal ikke finne dere en bok i stedet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #668 Del Skrevet 23. januar 2006 Ok. Jeg kan sende en PM til Tommeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 23. januar 2006 #669 Del Skrevet 23. januar 2006 Konkurrere i å telle fortest? Dere skal ikke finne dere en bok i stedet da? ← Jaaaaa... Ok... nå har jeg skrevet melding til Lois, så får vi se hva de sier Og nå skal denne frosken hoppe rett i seng! Jeg kommer innom når jeg våkner for å se om vi har fått klarhet i listene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #670 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg fikk tak i boken i dag så nå er jeg i gang. Endret 23. januar 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. januar 2006 #671 Del Skrevet 23. januar 2006 Min påvirkningskraft er enorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #672 Del Skrevet 23. januar 2006 Herregud, jenter, nå fikk dere meg til å le fælt her altså! Den tellekonkurransen til Lilypie og Anette tok knekken på meg Grunnen til at det er så morsomt, er selvfølgelig at jeg kjenner meg så godt igjen i det konkurranseinstinktet, ville gjort akkurat det samme selv Du kom jo med oppskrift, jo! Men jeg lurer på en ting... Skal jeg steike biffstrimlene i soyasausen som de har blitt marinert i? Og hvor mye soyasaus skal jeg bruke? Du skal begynne å studere og jobbe da, ikke sant? ← Jeg pleier å helle av soyasausen før de skal stekes, for biffen har på en måte blitt mer kokt enn stekt når jeg ikke har gjort det. MEN, jeg er intet matorakel, så sjansen for at jeg gjør noe feil er ganske stor Jeg bruker bare så mye soyasaus at biffstrimlene er ganske godt dekket. Og jepp, i dag begynte jobbing igjen. Det var koselig, jeg har tydeligvis vært savnet, og det er jo hyggelig Etter jeg kom hjem har jeg rukket å lese en artikkel på pensum, så får jeg se hvor mye jeg orker. Orker ofte ikke å lese så mye pensum etter jobb, holder på å sovne stadig vekk Nå har jeg altså lest gjennom omtrent alle sidene dine, for å finne ut om dette med "Vanære", og jeg hadde rett! Det var tulletrollet som ikke var så veldig begeistret for den boken... (Jeg savner henne veldig forresten!! Håper hun snart kommer tilbake!! ) ← Aha! Frøken Detektiv har løst saken! Da var det ikke deg altså. Da må du jo lese boken Hvor er Bustetrollet, forresten? Hun har ikke forlatt oss, håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #673 Del Skrevet 23. januar 2006 Hehe, er nok ikke fullt så enkelt -jeg har prøvd... Jo Nesbø er definitivt et multitalent ja -er det noe den mannen ikke kan? Egentlig litt irriterende med sånne mennesker, de får meg til å føle meg så inkompetent... Forøvrig må jeg jo få anbefale boka "The virgin suicides" som filmen bygger på, selv om filmen også er veldig bra... ← Du har prøvd å skrive en bok? En roman? Sendte du den noen gang inn til forlag? Nå ble jeg nysgjerrig Multitalenter er grenseløs irriterende, ja. Heldigvis er det ikke så mange av dem The Virgin Suicides er herved skrevet opp på lista. Det er Jeffrey Eugenides som skrev den, er det ikke? Leste Middlesex av ham, og var sånn passe fornøyd. Men The Virgin Suicides er kanskje bedre? Hei jenter. HilseSol tipset meg om en lesesirkel her inne og at dere nå leser Gulldronning, perledronning av Margaret Skjelbred. Hvordan er det denne lesesirkelen fungere da? Hilsen Heidi76. ← Hei, Heidi! Ser du har fått svar her, men ville bare si at det er hyggelig å se deg her Hvem er du? Alltid gøy å bli kjent med flere. Når vi leser ny bok, tror jeg jeg skal poste den store nyheten i kultur-forumet, så kanskje vi blir enda fler Jeg VISSTE du telte!!! Og jeg ville gjerne være den første til å poste (jeg har et velutviklet konkurranseinstinkt..)!! Fryktelig barnslig ← Og dette syntes jeg altså var fryktelig morsomt Takk for latterkrampen dere ga meg, Lilypie og Anette! Den var gull verdt en mandag ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 23. januar 2006 #674 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er MED! Flott initiativ. Hva leser vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #675 Del Skrevet 23. januar 2006 Hyggelig at du også blir med, Lois! Vi skal lese Gulldronning, perledronning av Margaret Skjelbred først. Diskusjonen starter 1 februar. Ciara: Bra du fikk deg en skikkelig mandagslatter. Du kan tro det var alvor der Nosta og jeg satt på hver vår kant og telte og bladde gjennom dagboken din Ser du har begynt å lage thaimat. Jeg spiser knapt noe annet enn asiatisk mat. Scampi i kokosmelk med hvitløk, chili, ingefær og karriblader er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #676 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja, kanskje på sin plass å presentere meg for dere. Jeg er 29 år, havna på KG i forbindelse med bryllupsforberedelser, giftet meg i fjor sommer og har vært her på KG siden. Ingen barn men en katt som heter Sofus og han er ca 7-8 mnd gammel. Bor på Nøtterøy i eget hus og er veldig glad i å lese bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #677 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei Lois! Så fint at du også er med! :) Ja, thaimat er virkelig godt. Har lagd en del av det tidligere, men er av naturlige årsaker ekstra inspirert for tiden. Alt med kokosmelk og karri er godt - det er forsåvidt alt annet (omtrent) også. Har til gode å smake vond thaimat - bare for sterk! En av de nærmeste dagene skal jeg gå i en av matbutikkene rundt her og se etter brun ris (hva heter det? Ubehandlet?), for det er veldig godt. Føles litt sunnere enn all den hvite risen også. Og mens vi snakker om mat, jeg ble inspirert av Anette, så nå har jeg kjøpt inn ridderost og spekeskinke som jeg skal ha på brødet til kvelds. Jeg liker ridderost og spekeskinke så godt hver for seg, men hadde av en eller annen grunn aldri tenkt på at det ville være godt å kombinere dem Og jeg vurderer sterkt å raide fryseren og spise en pose smultringer jeg vet vi har der Hvorfor er jeg alltid så sulten på mandager?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #678 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja, kanskje på sin plass å presentere meg for dere. Jeg er 29 år, havna på KG i forbindelse med bryllupsforberedelser, giftet meg i fjor sommer og har vært her på KG siden. Ingen barn men en katt som heter Sofus og han er ca 7-8 mnd gammel. Bor på Nøtterøy i eget hus og er veldig glad i å lese bøker. ← Jess, nok en katteelsker! Kattene er barna mine Så hyggelig å lese om deg. Hørtes ut som en utrolig koselig tilværelse du har, med ektemann, katt, hus og bøker Veldig fint med katt på fanget når man leser, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #679 Del Skrevet 23. januar 2006 Takk Ciara og dere andre for koselig velkomst. Artig at det er flere katteelskere her da. Her er bilde av Sofusen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #680 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg VIL ha en katt! Hyggelig at du vil være med i Ciaras Bokring, Heidi76. Håper det blir litt heftig debatt, kjedelig om vi alle skulle være helt enige. Siden jeg har et "problem" med kvinnelige forfattere er jeg allerede litt skeptisk til denne første boken. Tenker å starte på den nå til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå