Ciara Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg savner tiden når kattene var kattunger også, det var helt herlig!! Men, når det er sagt, så er Pi veldig kattunge-aktig fremdeles faktisk. Hun er ganske liten og tullete, og har veldig myk og god pels, også lukter hun jo kattunge fremdeles, som du vet Alfa, derimot - er voksen og stor katt, men veeeeldig søt allikevel!! ← De høres utrolig søte ut Jeg ser dem sånn for meg Nemi er en ganske liten katt, hun er ikke helt utvokst, men hun kommer nok til å forbli ganske liten og yndig. Hun er en helt ekstrem personlighet altså, det dyret skal kose! Hun blir helt desperat hvis man ikke kan kose akkurat når hun vil Jeg våknet i går morges. Vet dere hva jeg tenkte da? Jeg vil ha katt... Eh... Hvordan har dere fått det til? Jeg er kjempe redd katter. Og synes ikke de lukter sååå godt (som dere skal ha det til) engang... ← Wow, Bustetroll! Så utrolig bra! Katter ER veldig søte. Særlig når man har en liten, veldig tillitsfull og kosete en, som legger seg inntil deg Da vekkes alle mine morsinstinkter, i hvert fall! Fine kalendere du fant, Anette Nydelige puser Du må forresten se på denne boka her. Den er ekstremt morsom! Masse sprø kattebilder med morsom bildetekst. Ser at den finnes som kalender også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #302 Del Skrevet 4. desember 2005 De høres utrolig søte ut Jeg ser dem sånn for meg Nemi er en ganske liten katt, hun er ikke helt utvokst, men hun kommer nok til å forbli ganske liten og yndig. Hun er en helt ekstrem personlighet altså, det dyret skal kose! Hun blir helt desperat hvis man ikke kan kose akkurat når hun vil Wow, Bustetroll! Så utrolig bra! Katter ER veldig søte. Særlig når man har en liten, veldig tillitsfull og kosete en, som legger seg inntil deg Da vekkes alle mine morsinstinkter, i hvert fall! Fine kalendere du fant, Anette Nydelige puser Du må forresten se på denne boka her. Den er ekstremt morsom! Masse sprø kattebilder med morsom bildetekst. Ser at den finnes som kalender også ← Haha - de så ganske kule ut, ja!! Har du den boken selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #303 Del Skrevet 4. desember 2005 Nei, jeg har ikke boken selv, men har tittet på den mange ganger på jobben. Tror nok jeg kjøper den snart, vet at sambo ville le seg i hjel av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #304 Del Skrevet 4. desember 2005 Høres ut som en super ide til en julegave til ham?? Hvordan går det ellers med julegave-kjøpingen forresten?? Jeg har kommet veldig godt i gang... og har ikke så mange igjen - men jeg har et rekord-høyt antall presanger å kjøpe i år... til 18 stykker!! + 1 bursdagspresang... og til flere av dem skal jeg kjøpe mer enn 2 presanger (små-presanger) så det blir godt over 30 presanger alt i alt! Men, jeg er ferdig med 24 allerede, så det er ganske bra (til meg å være iallefall ) Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 4. desember 2005 Jøss, så flink du er! Jeg har ikke begynt å kjøpe noen ennå, men så skal jeg ikke kjøpe så mange heller. Telle... Jeg skal kjøpe ti gaver. Så det er jo ikke verst. Skal begynne å tenke på hva jeg skal gi når jeg har levert eksamen Fikk oss en latter her nå... Diskuterte hva vi skulle ha til middag, og sambo ville ha fisk. Og jeg kom da med det glupe forslaget at det sikkert er godt å lage fisk tandoori-style, dvs marinere i yoghurt og tandoori-krydder. Og jeg mener faktisk at jeg syntes det hørtes godt ut! Men sambo synes det høres helt latterlig ut, og har ledd sammenhengende av ideen min i en halv time Vi har seifilet i fryseren, så nå går han rundt og tuller med at vi skal ha tandoori-sei til middag eller sei tikka. Og det ble jo ganske komisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #306 Del Skrevet 4. desember 2005 så nå går han rundt og tuller med at vi skal ha tandoori-sei til middag eller sei tikka. Og det ble jo ganske komisk Sei tikka?!?! haha... Jo, lykke til dere!! Tror jeg er enig med samboeren din ang. dette - men nå har jo ikke jeg lov å uttale meg når det gjelder fisk, siden jeg bare liker tørrfisk selv (desverre) A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #307 Del Skrevet 4. desember 2005 Sei tikka?!?! haha... Jo, lykke til dere!! Tror jeg er enig med samboeren din ang. dette - men nå har jo ikke jeg lov å uttale meg når det gjelder fisk, siden jeg bare liker tørrfisk selv (desverre) A. ← Ja, vi får se hva vi gjør Sambo kommer til å erte meg i evigheter for dette forslaget, altså Merkelig at du bare liker tørrfisk, det pleier jo å være motsatt - at man ofte ikke liker tørrfisk selv om man liker fisk Jeg liker både tørrfisk og fisk, jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #308 Del Skrevet 4. desember 2005 Ja, det er veldig rart. Skulle ønske at jeg likte vanlig fisk også, men jeg klarer det bare ikke! Så her går det i Omega3-kapsler du Nei, nå får jeg "rive meg bort" fra PC'en... Har sittet og prøvd og oversette et ganske langt dokument fra engelsk til norsk, men, det er jammen mye vanskeligere og oversette enn å bare lese engelsk... ugh!! Er helt utslitt jeg nå Vi snakkes!! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 #309 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Neimen... her har jo ingen vært siden jeg var her i går, jo!! hmmmmm...... *savne KG-vennene mine myyyye* (Kanskje jeg skal vaske og pynte litt til jul i Bokhjørnet mens jeg venter?) JA!! :nisse: *Vasker og tørker støv av ALLE bøkene... Henger opp masse små julelys over alle bokhyllene og setter opp et lite søtt juletre i den ene kroken, som alle Bokhjørne-avhengige kan henge julepynten sin på... Henger en stor fin krans på døren* Setter på litt fin julemusikk før jeg flyr ut for å leke Ordleker... hehe... Vi snakkes!! fra Anette Endret 5. desember 2005 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #310 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei alle sammen! Har ikke vært her på leeenge, men har smuglest litt. har vært for sliten til å skrive særlig mye. Driver så smått og planlegger litteratur for julen. Har en hel uke fri og skal slappe av fullstendig. Skal iallefall lese John Irving's siste og Paul Auster - Brooklyn Follies. Må prøve å finne et par til. Jeg er ingen julepynt-jente. Holder lenge med tulipaner, masse stearinlys og kongerøkelse. Men hjemme hos mor og far (skal feire jul der) er det nisser og pynt overalt, så jeg får nok min juledose i år også. Ciara: Synes Sei Tikka høres godt ut jeg! Lager mye indisk med fisk (jeg spiser ikke kjøtt). Bruker mest steinbit og scampi, men sei skal jeg jaggu prøve Ellers sender jeg en stor takk til Nostalgia for all sympati og oppriktig medfølelse i klementin-saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 #311 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Har en hel uke fri og skal slappe av fullstendig. Skal iallefall lese John Irving's siste Ellers sender jeg en stor takk til Nostalgia for all sympati og oppriktig medfølelse i klementin-saken ← Hei! Jeg har også kjøpt John Irving's siste, men om jeg får lest den i julen vet jeg ikke ennå, kanskje? - Jeg har så altfor mange bøker jeg ikke har lest ennå... har gått litt vel berserk i høst når det gjelder bok-shopping... @ klementin-saken... ANYTIME Lilypie! Du har min FULLE forståelse & dypeste medfølelse!!... *Setter på ny Jule-CD* A. Endret 5. desember 2005 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #312 Del Skrevet 5. desember 2005 Takk for at du har ordnet så fint her, Anette! Nå har jeg ordnet litt opp her i leiligheten, og nå skal jeg skrive litt til. Men har ikke angst lenger, vet jeg blir ferdig og at det ikke blir så verst Så når jeg har levert oppgaven skal jeg leve livet! Hei Lilypie Det skal bli deilig med julefri. Da skal jeg ligge på sofaen og lese bøker John Irvings siste er DEN mursteinen, altså. Mye bok for pengene Jeg er heller ikke kjempeglad i masse julepynt. Her hjemme har jeg ingenting, orker ikke før jeg får barn. Synes stearinlys, pepperkaker og mandariner gir masse stemning, jeg ...og jeg ler fortsatt av sei tikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 #313 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe... no problem!! Så dere liker ikke så godt julepynt altså?? Jeg ELSKER det!! (ble ikke dekoratør for ingenting nemlig!!... ) Skal du ikke ha juletre engang, Ciara? Det MÅ du vel ha?? *blir bekymret på dine vegne... * Er den siste boken til John Irving så tykk? Hmmmmmmmmm... kanskje jeg har kjøpt feil da? For den jeg har er IKKE tykk... *må sjekke* sei tikka... A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 5. desember 2005 Vel, julepynt kan være fint, men jeg synes stort sett folk overdriver. Nisser og julestjerner og glitter og julelys og engler i hver eneste krok. Jeg liker litt "renere" interiør. Kunne feks tenke meg å julepynte i hvitt og blått i framtiden. Liker frostede hvite grener, feks. Men helt enkelt. Også hadde jo Fakse en genial ide - å bruke røde håndklær. Det er en mer subtil måte å pynte på Liker at alt hjemme har en funksjon, og for meg blir alle disse pyntetingene for mye. Men moren min elsker det Og vi skal feire jul i et ordentlig julete hjem, så da går det fint å ikke ha juletre Ho-ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 #315 Del Skrevet 5. desember 2005 Ho-ho ← Haha... du lurer ikke meg - jeg ser nok at julestemningen begynner å ta tak i deg!! Før du vet det står du på nærmeste interiørbutikk og hamstrer glorete julekuler, halmbukker og snøspray til vinduene dine!! Nei... for å være litt seriøs så foretrekker jeg også en ren interiør og at tingene jeg har er funksjonelle, MEN, jeg gjør et unntak for julen!! Da graver jeg frem både det ene og det andre som ville fått enhver minimalist til å dette av stolen... For meg handler julen om kos og tradisjoner, og da liker jeg å ha gamle nisser og et overfyllt juletre og engler både her og der... MEN, røde julelys? nei, det får du IKKE se hos meg, der er jeg ganske striks altså... her kommer det BARE hvite/ krem-fargede lys inn... Ellers så pynter jeg mye med store skåler med appelsiner og klementiner, samt store skåler med de mørkerøde, saftige juleeplene... og så har jeg et sånt etasjefat (3 etasjer) som jeg har malt litt sånn slitt, gammel-hvitt, og det fyller jeg alltid med all slags delikate frukter og fine innpakkede sjokolader... det blir alltid julestemning av å ha den stående på kjøkkendisken Anette (som nynner julesanger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #316 Del Skrevet 5. desember 2005 Får bla opp en nisse jeg også da... Har planer om å stikke noen nellikspiker i en appelsin, men jeg har så sensitive fingertupper. Var sår på fingrene i flere timer da jeg gjorde dette i fjor . Men hyggelig at du koser deg, Nostalgia! Jeg har iallefall spilt Pouges med Fairytale of New York idag. Kjente det kriblet litt i julefoten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. desember 2005 #317 Del Skrevet 5. desember 2005 En kjapp hilsen fra meg. Jeg er i live altså, det bare går litt fort i svingene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 #318 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg liker en litt gammeldags og gjennomført stil... ikke bare blande alt slags juleting altså... Slik og slik synes jeg er nyyyydelig juletrepynt... har fått tak i noen slike lenker selv også... (yess!!) Sånn vil jeg sove i julen... fra SIA, (hold musen over de små bildene, så ser du dem store på venstre side) *drømme, drømme om å vinne i Lotto * A. Xmas Nut Endret 5. desember 2005 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 #319 Del Skrevet 5. desember 2005 Får bla opp en nisse jeg også da... Har planer om å stikke noen nellikspiker i en appelsin, men jeg har så sensitive fingertupper. Var sår på fingrene i flere timer da jeg gjorde dette i fjor . Men hyggelig at du koser deg, Nostalgia! Jeg har iallefall spilt Pouges med Fairytale of New York idag. Kjente det kriblet litt i julefoten ← @ klementin-allergi & sensitive fingertupper... Staaaakars deiiii!! Jeg får jo helt vondt av deg jeg!! *stikker nellikspirer inn i mange appelsiner for Lilypie * Hei Fakse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 5. desember 2005 #320 Del Skrevet 5. desember 2005 Du er så søt når du er i julestemning Nostalgia (Ellers også da ) Jeg har ingen julepynt. Og ikke tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå