Gå til innhold

Jeg er egentlig veldig ensom, ingen vil bli min venn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er vanskelig og rart.. Vil beskrive meg selv litt først.

Jeg er veldig normal, både utseende og måte å være på. På jobb er jeg populær, mange vil prate med meg, men jeg jobber men folk på 55+ og 22og nedover. Er den eneste i 30 årene, derfor litt for stor forskjell på interesser utenom jobb, jeg blir ikke invitert ut på noe, men ville i så fall vært drikking ute på byen, og aldri vært fest menneske. 

Utenom jobb kan jeg være introvert, men for å få venner tar jeg meg sammen og prøver å være mer åpen i møte med nye folk. Men det er akkurat som at folk automatisk får følelsen av at jeg ikke er en de vil være venn med. Synes jeg har mange gode egenskaper, at jeg feks merker når jeg skal holde kjeft, når jeg har tatt mye plass og gi plass til andre, hvem som tåler hvilken type humor. 

Så klart mine negative sider og, men alikevel ligger både evne og lyst til å være en god venn tilstede. 

Har en venninne, men hun har sin gjeng som jeg ikke får være med i. Hun virker som om hun er glad i meg, men jeg kommer ofte til slutt for henne. Mens hun er min nr.1. 

Føler at det hviler en forbannelse over meg. Å være venneløs. Hvor treffer jeg folk på min alder?? Rundt 30, på Østlandet.

 

Anonymkode: 31d95...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Er singel og i midten av 30-årene og alle jeg kjenner er i forhold og de fleste har barn. Til slutt måtte jeg ta kontakt hver gang jeg ville finne på noe ... ble lei og nå har jeg ikke sett noen av de på over et år.

Har en god kompis jeg henger med 2-3 ganger i mnd og en kollega jeg møter utenfor jobb en sjelden gang.

Er nesten så jeg gleder meg til mandag når helgen starter...

Anonymkode: 79b84...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innmari kjipt å  være ensom, og ikke minst at den ene vennen man har ikke bidrar veldig ift å øke kontaktflaten 😐❤️ men jeg vet det blir bedre ❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leit at du opplever det slik, spesielt ettersom du legger inn en innsats og gir av deg selv, uten at du tar opp "all" plass. 

Du høres ut som ei jeg ville gå godt overens med og jeg liker introverte mennesker. Jeg er heller ingen festglad person, men jeg liker å være sosial, spesielt én til én - da lærer jeg mest om den andre og finner det svært interessant! 🙂

Jeg synes heller ikke det er enkelt å møte mennesker på én enkelt arena og synes det er litt sjelden man finner venner som virkelig trives i hverandres selskap (selv om jeg så klart er heldig å kjenne noen som verdsetter nettopp det). 

Jeg er såvidt yngre enn deg og de som kjenner meg har fortalt meg at jeg er imøtekommende, reflektert, ærlig, selvstendig, sterk og godhjertet. 

Om du kunne tenke deg skrive, evt bli bedre kjent, så holder jeg selv til i Østfold 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...