Gå til innhold

Kødder om tidligere sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil ha det bra med deg selv, bør du dumpe han. Har lignende erfaring selv, og var i forholdet i flere år, det var ikke bra for meg. Han har tydeligvis problemer med sin egen selvtillit, og derfor prøver han å gjøre deg sjalu. Dette kommer bare til å bli verre, kom deg unna før han sårer deg mer!

Anonymkode: 2440d...e6e

Ja han har sinnsykt dårlig selvtillit å er ekstreemt sjalu type! Huff er jo så utrolig glad i han! Dette er helt sykt vanskelig 😕 

hvordan klarte du å gå!? Var han bæd på noen måter!? 
 

hadde han her vært drittsekk eller dårlig på flere områder, så hadde jeg klart å gått! Men klarer ikke når han er så snill og omsorgsfull ellers

Anonymkode: e63a1...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*ts*
Ja er enig med deg! 
det gikk i sånn

han: du er så kinky! Men "navn" er jo enda værre, hun ville jo jeg skulle ha bånd på henne, å da kvelte jeg henne til øya poppa ut, for jeg hadde aldri gjort det før ha-ha-ha !! Oii sorry, glemte det! Beklager.. glemte meg ut.. 

den historien hans har han trossalt fortalt meg sikkert 10 ganger, ikke 1 gang! Der er mitt problem, hva vil han!? Glemmer han at han har sagt det tusen ganger eller hva er greia 

Anonymkode: e63a1...d50

 

Han sier det for å gjøre det usikker på deg selv. Dette er en subtil nedrakkingsmåte manipulatorer bruker.  

 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkuratt det jeg tenker! At hvis det en dag blir slutt, så er jeg den neste dama han snakker sånt om! Det har jeg og sagt til han, noe han selvfølgelig benekter ! Men det Sier seg selv at han kommer til å gjøre

Anonymkode: e63a1...d50

Ja det kommer han til, og det kommer han til i alle krangler også. Til og med når det er han som er den dumme så vil han fremstille deg som den psyko og urimelige til andre. 

Først og fremst viser det manglende respekt for jenter og partnere, det er ikke sånn man snakker om noen man liksom har elsket, kun om noen verdiløse man har brukt og hvem vil egentlig ha en fyr som er sånn? Og i tillegg så er det også en måte å manipulere på fordi da blir til slutt han den eneste som "liker" deg , da holder du deg hos han selvom han er dust, fordi du føler alle andre misliker deg. 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så svart/hvitt! Hvis han var en drittsekk på andre plan, så hadde det vært lett å kaste han vekk! 

men han er jo en utrolig snill å god fyr utenom dette her!? Han hjelper til hjemme, bruker nesten all sin tid på meg, er veldig kjærlig osv! Det eneste er at han ikke tenker over hva han sier eller snakker om! 

Anonymkode: e63a1...d50

Hør her, vi er mange som har vært gjennom dette og jeg gjetter at du ikke er mottakelig nå, men jeg skulle ønske jeg hadde noen som var strenge og fikk meg mottakelig når jeg stod i det. For jeg fikk livet ødelagt av Mr Perfect, aldri hadde jeg sett for meg en så snill mann, han var med meg hele tiden, kuttet ut dårlige venner, sa så fine ting som kunne vært skrevet av Shakespeare, lagde mat og fikk meg til å føle meg så elsket. 

Men hans andre side var hensynløs, som din type er, utrotendenser, som din type har, kontrollerende, som din type er, manipulerende, gaslightende osv. 

Det er nedbrytende å snakke om andre sexpartnere og det vet han. Han har kjempe dårlig holdning mot jenter, dem og deg, når han kan snakke sånn om de og til deg. Han skryter av manipulering og føler seg bedre og smartere enn andre, men er mester med ord så du tror at å manipulere deg det har han ikke hjerte til. Disse manipulatorene har ikke et like empatisk hjerte som normale folk, de kan bli glad  i andre og er mestere på å imitere følelser og reaksjoner som er forventet, men når alt kommer til alt så driter han i andre og sier og gjør det som passer seg uten å ta hensyn. Til og med mordere har gode sider.

Han har også drevet med rus, og omfanget er garantert større enn hva du er klar over. Rus endrer også hjernen, og langvarig bruk gjør en mindre empatisk (enda mer manipulativ) og mer aggressiv og urasjonell. Vær obs på dette og ikke avfei sinneutbrudd og sånn med at han bare  er stressa eller hadde en dårlig dag. 

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk så sliter jeg med å være litt for godtroende om andre osv! Desverre! Har alltid satt alt og alle før meg selv! Klarer ikke være annerledes, forsøker å har forsøkt! 

Ja faktisk, min mor har opplevd mye dritt av min far! Utroskap blant annet, osv.. Men utroskap hadde ikke jeg selv godtatt tho! Det finnes grenser. 

Men her er det snakk om At han har nevnt sexpartnere i glipp, og beklaga seg etterpå, ser han prøver, men irriterende når det skjer her og der, og samme historier som alle de andre gangene! 

Jeg velger å se dette an! Får kanskje ta praten med han om dette, igjen! Se hvor det fører hen! Men tenker at jeg grubler litt for meg selv først og tenker litt over det, før en eventuell reaksjon! 

Anonymkode: e63a1...d50

 

Det du forteller om deg selv er AKURATT sånne jenter manipulatorer går etter. De har en nesten innstinktiv evne til å se det. Du er godtroende og naiv, og dette gir manipulatoren fritt spillerom og lang spilletid. Du setter alltid andre foran deg selv, som tyder på lavt selvverd, og dette er også til fordel for manipulatoren fordi da blir hans oppmerksomhet det som definerer din selvverd, og dermed blir du mye mer avhengig av han og tilgivende til han. 

Faren din var ikke særlig god mot moren din, han var utro, som også innebærer store mengder manipulering før og etter. Dette er det hjernen din helt ubevisst oppfatter at det er sånn forhold er. Masse ting og manipulerende triks du ikke engang har registrert, men som hjernen din har oppfattet og tror er normalt. 

Angående utroskap så sier alle det på forhånd at man ikke hadde godtatt det, men når man er i det og blir mestermanipulert så plutselig har man tilgitt det, og det skjer igjen og man blir manipulert igjen, og plutselig lider man i et forhold med en notorisk utro mann som man ikke kommer seg ut fra. 

Desverre kommer det ikke til å nytte å snakke med han om dette, han vil bare manipulere deg mere. 

Nå syns jeg alle tingene du skriver, hver for seg er kjempe tegn på at han ikke er så bra som du tror.

Kommentere andre = respektløst og nedbrytende ovenfor deg.

Kvele så hardt at øynene poppa ut = voldelige tendenser og seriøst hvem omtaler jenter på den måten?!

Fortsetter å snakke sånn etter du forteller at det er vondt for deg og svekker følelsene for han = respektløs og tar ikke hensyn what so ever til følelsene dine,  bryr seg heller ikke særlig om du mister følelser for han for han vet han bare kan manipulere deg tilbake eller manipulere en ny. 

Søke opp og se på bilder av de når han er med deg = utrotendenser som mest sannsynlig kommer til å utvikle seg jo lengre dere har vært sammen

Vende deg til den skyldige og plutselig er det du som må slette facebookvenner = gaslightende, manipulerende, kontrollerende og ansvarsfraskrivende. 

....... 

Alt dette er sterke røde flagg! Som sier man bør holde seg unna han! 

Også i tillegg til det så kommer det at han til og med skryter av hvordan han har manipulert alle damer før deg! Da er det faktisk samme hvor snill han er, han er en manipulatør og til og med snillheten, uansett hvor ektefølt den oppfattes, er også manipulering. Jeg mener ikke han er ond tvers igjennom, som sagt også mordere har gode og omsorgsfulle sider, men det er kun mennesker med narsissistisk eller sosiopatiske trekk som presterer å skryte av hvordan de manipulerer andre og det er personlighetstyper man skal holde seg langt unna. Såklart manipulerer han deg også, du er som du selv sier, godtroende og naiv, men ta mitt råd og ikke fall for at han "manipulerer selvsagt ikke deg da baby,  du er den eneste jeg kan være ekte ovenfor,  elsker deg så mye"... Ikke fall for det. Les listen jeg har satt opp for deg igjen og igjen, spar den til senere hvis det provoserer deg nå. Det er vondt, jeg vet det. Man vil ikke tro det. Men han viser deg det faktisk rett foran øynene dine alt sammen. 

Det er ikke sånn en partner skal være, og dette er personligheten hans, ikke noe som vil endre seg selvom han prøver å overbevise deg om det ved å ta korte eller lange pauser fra andre sider av livet sitt. 

 

Anonymkode: 71d8f...27e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vifsla skrev:

Jeg tenker at han ikke eier respekt for disse damene han tidligere har holdt på med og heller ikke for deg.

Den dagen det er slutt mellom dere så kommer han til å snakke sånn om deg også.

Enig. Gigantisk rødt flagg. Å gå i detaljer til deg om hvordan de andre damene har oppført seg i senga, det gjør man bare ikke. En ordentlig mann oppfører seg ikke sånn. Ikke en kvinne heller, for den slags skyld. 
Hadde ikke følt meg trygg på han der.

Anonymkode: 36d70...a8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja han har asperger, angst, paranoia, og ADD

Så aspergeren er jo kanskje en del av hvorfor her!

Anonymkode: e63a1...d50

En med asperger som var en player? Og lystløgner? Kjære deg, det stemmer ikke. 

Anonymkode: 3c039...4d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En med asperger som var en player? Og lystløgner? Kjære deg, det stemmer ikke. 

Anonymkode: 3c039...4d2

Han har mange trekk med aspergere, som at han tar aaalt bokstavlig (f'eks jeg sa "man skyter seg selv i foten om man gjør noe sånt" da svarer han med "Hva slags idiot skyter seg selv i foten? Ingen gjør det!" Haha) og det med at han ikke takler mye folk på en gang, blir veldig sliten av sosialisering! Må ha noen dager fri, osv! Men han har ikke fått asperger på papiret, men hans psykiater har sagt at han har dette(?) han er også svæært interessert i historie og kan veldig veldig mye om det, og vet navnet på alle våpen osv! Så jeg tviler ikke på at han har asperger! Men kanskje han ikke har det, hvem vet. Men hadde ikke fått sjokk om det stemte

Anonymkode: e63a1...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Han sier det for å gjøre det usikker på deg selv. Dette er en subtil nedrakkingsmåte manipulatorer bruker.  

 

Ja det kommer han til, og det kommer han til i alle krangler også. Til og med når det er han som er den dumme så vil han fremstille deg som den psyko og urimelige til andre. 

Først og fremst viser det manglende respekt for jenter og partnere, det er ikke sånn man snakker om noen man liksom har elsket, kun om noen verdiløse man har brukt og hvem vil egentlig ha en fyr som er sånn? Og i tillegg så er det også en måte å manipulere på fordi da blir til slutt han den eneste som "liker" deg , da holder du deg hos han selvom han er dust, fordi du føler alle andre misliker deg. 

Hør her, vi er mange som har vært gjennom dette og jeg gjetter at du ikke er mottakelig nå, men jeg skulle ønske jeg hadde noen som var strenge og fikk meg mottakelig når jeg stod i det. For jeg fikk livet ødelagt av Mr Perfect, aldri hadde jeg sett for meg en så snill mann, han var med meg hele tiden, kuttet ut dårlige venner, sa så fine ting som kunne vært skrevet av Shakespeare, lagde mat og fikk meg til å føle meg så elsket. 

Men hans andre side var hensynløs, som din type er, utrotendenser, som din type har, kontrollerende, som din type er, manipulerende, gaslightende osv. 

Det er nedbrytende å snakke om andre sexpartnere og det vet han. Han har kjempe dårlig holdning mot jenter, dem og deg, når han kan snakke sånn om de og til deg. Han skryter av manipulering og føler seg bedre og smartere enn andre, men er mester med ord så du tror at å manipulere deg det har han ikke hjerte til. Disse manipulatorene har ikke et like empatisk hjerte som normale folk, de kan bli glad  i andre og er mestere på å imitere følelser og reaksjoner som er forventet, men når alt kommer til alt så driter han i andre og sier og gjør det som passer seg uten å ta hensyn. Til og med mordere har gode sider.

Han har også drevet med rus, og omfanget er garantert større enn hva du er klar over. Rus endrer også hjernen, og langvarig bruk gjør en mindre empatisk (enda mer manipulativ) og mer aggressiv og urasjonell. Vær obs på dette og ikke avfei sinneutbrudd og sånn med at han bare  er stressa eller hadde en dårlig dag. 

 

 

Det du forteller om deg selv er AKURATT sånne jenter manipulatorer går etter. De har en nesten innstinktiv evne til å se det. Du er godtroende og naiv, og dette gir manipulatoren fritt spillerom og lang spilletid. Du setter alltid andre foran deg selv, som tyder på lavt selvverd, og dette er også til fordel for manipulatoren fordi da blir hans oppmerksomhet det som definerer din selvverd, og dermed blir du mye mer avhengig av han og tilgivende til han. 

Faren din var ikke særlig god mot moren din, han var utro, som også innebærer store mengder manipulering før og etter. Dette er det hjernen din helt ubevisst oppfatter at det er sånn forhold er. Masse ting og manipulerende triks du ikke engang har registrert, men som hjernen din har oppfattet og tror er normalt. 

Angående utroskap så sier alle det på forhånd at man ikke hadde godtatt det, men når man er i det og blir mestermanipulert så plutselig har man tilgitt det, og det skjer igjen og man blir manipulert igjen, og plutselig lider man i et forhold med en notorisk utro mann som man ikke kommer seg ut fra. 

Desverre kommer det ikke til å nytte å snakke med han om dette, han vil bare manipulere deg mere. 

Nå syns jeg alle tingene du skriver, hver for seg er kjempe tegn på at han ikke er så bra som du tror.

Kommentere andre = respektløst og nedbrytende ovenfor deg.

Kvele så hardt at øynene poppa ut = voldelige tendenser og seriøst hvem omtaler jenter på den måten?!

Fortsetter å snakke sånn etter du forteller at det er vondt for deg og svekker følelsene for han = respektløs og tar ikke hensyn what so ever til følelsene dine,  bryr seg heller ikke særlig om du mister følelser for han for han vet han bare kan manipulere deg tilbake eller manipulere en ny. 

Søke opp og se på bilder av de når han er med deg = utrotendenser som mest sannsynlig kommer til å utvikle seg jo lengre dere har vært sammen

Vende deg til den skyldige og plutselig er det du som må slette facebookvenner = gaslightende, manipulerende, kontrollerende og ansvarsfraskrivende. 

....... 

Alt dette er sterke røde flagg! Som sier man bør holde seg unna han! 

Også i tillegg til det så kommer det at han til og med skryter av hvordan han har manipulert alle damer før deg! Da er det faktisk samme hvor snill han er, han er en manipulatør og til og med snillheten, uansett hvor ektefølt den oppfattes, er også manipulering. Jeg mener ikke han er ond tvers igjennom, som sagt også mordere har gode og omsorgsfulle sider, men det er kun mennesker med narsissistisk eller sosiopatiske trekk som presterer å skryte av hvordan de manipulerer andre og det er personlighetstyper man skal holde seg langt unna. Såklart manipulerer han deg også, du er som du selv sier, godtroende og naiv, men ta mitt råd og ikke fall for at han "manipulerer selvsagt ikke deg da baby,  du er den eneste jeg kan være ekte ovenfor,  elsker deg så mye"... Ikke fall for det. Les listen jeg har satt opp for deg igjen og igjen, spar den til senere hvis det provoserer deg nå. Det er vondt, jeg vet det. Man vil ikke tro det. Men han viser deg det faktisk rett foran øynene dine alt sammen. 

Det er ikke sånn en partner skal være, og dette er personligheten hans, ikke noe som vil endre seg selvom han prøver å overbevise deg om det ved å ta korte eller lange pauser fra andre sider av livet sitt. 

 

Anonymkode: 71d8f...27e

Uansett hvor lite jeg ønsker å innrømme for meg selv at det ser ut som du har rett! Så må jeg nesten si at du tolker dette skummelt riktig! 

Det var engang jeg skulle gå ifra han, hvor han tok tak i meg å kasta meg ned på senga, og sa jeg ikke fikk gå! Jeg kunne ikke gå ifra han! Osv! 
da vi skal være sammen for alltid osv! 

Men ellers har han ikke hatt noe som likner på vold! Uten om 1 gang til, da tok han tak i meg og holdt meg fast hvor han skrek noe til meg! Beklager seg alltid etterpå! 

Han kan skrike av og til / heve stemmen, voldsomt! Men beklager seg rakst etterpå å sier at han er feil og tar feil, og ikke skal gjøre det igjen! 

Så utifra det du skriver her! Så kommer jeg til å lagre alt dette, og skrive ned hver eneste ting for meg selv, som jeg kan alltid gå tilbake å lese, er fort gjort og bli blind, noe jeg er nå! Tydeligvis.. 

Jeg må ha noen dager å tenke på tror jeg.. Bare så sykt vanskelig! Skulle ønske jeg ikke hadde så mye følelser for han! Klarer bare ikke å kutte de rett av! Jeg må liksom ha en goood grunn for å klare å bryte med han! Vil jo egentlig ikke miste han! Men hvis han ender opp med å bli som flere her beskriver og blir helt gal! Så er jo ikke det noe en vil leve med heller

Anonymkode: e63a1...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å takke alle dere utrolig mye for alle svar! Setter stor pris på det! Jeg vet at jeg er dumsnill, naiv og ikke den smarteste kniven i skuffen! Men det er faktisk ikke så lett. Har alltid vært sånn! Jeg har opplevd så mye fra jeg var barn til voksenalder, som helt sikkert har påvirket meg i stor stor grad! Derfor godtar jeg nok mye mer en jeg burde, og ser ting litt forsent.. 

Anonymkode: e63a1...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har mange trekk med aspergere, som at han tar aaalt bokstavlig (f'eks jeg sa "man skyter seg selv i foten om man gjør noe sånt" da svarer han med "Hva slags idiot skyter seg selv i foten? Ingen gjør det!" Haha) og det med at han ikke takler mye folk på en gang, blir veldig sliten av sosialisering! Må ha noen dager fri, osv! Men han har ikke fått asperger på papiret, men hans psykiater har sagt at han har dette(?) han er også svæært interessert i historie og kan veldig veldig mye om det, og vet navnet på alle våpen osv! Så jeg tviler ikke på at han har asperger! Men kanskje han ikke har det, hvem vet. Men hadde ikke fått sjokk om det stemte

Anonymkode: e63a1...d50

Kanskje han lyver til deg om diagnosene sine også. Et typisk trekk ved aspergere er manglende både evne til og interesse av å lyve.  

Ikke at det spiller noen rolle for deg hva det skyldes. Han virker uansett som han har mange problemer med oppførsel og ikke behandler hverken andre eller deg bra. 

Anonymkode: 3c039...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtte de over her som mener han er en dårlig personlighet. Veldig sannsynlig at han er narsissist eller psykopat, eller har trekk fra disse personlighetsforstyrrelsene. Men en ting er veldig viktig å huske når man har en relasjon med en sånn mann: Den måten han har behandlet tidligere kjæreste på er slik han etterhvert kommer til å behandle deg også! Sånn er det med alle med denne typen personlighetsforstyrrelser at de behandler alle på en måte helt likt. Alle blir manipulert, alle blir misbrukt, alle blir dårlig behandlet, alle blir mishandlet (psykisk og/eller fysisk), alle (eller de fleste) blir dumpet til slutt. Noen blir plukket opp igjen av han senere for å få nye runder i "mishandlingshjulet" deres. Så når han beskriver at han har behandlet damer før deg dårlig, så VIL han også behandle deg DÅRLIG. Det er dessverre bare et tidsspørsmål. Håper du klarer å bryte ut selv om det alltid er vanskelig å gjøre det. Tenk på at du er mer verdt enn det.

Anonymkode: 2570e...6ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Han har mange trekk med aspergere, som at han tar aaalt bokstavlig (f'eks jeg sa "man skyter seg selv i foten om man gjør noe sånt" da svarer han med "Hva slags idiot skyter seg selv i foten? Ingen gjør det!" Haha)

Det er en myte at alle aspergere tar alt bokstavlig. Tyder heller på lav IQ.

Anonymkode: fac1c...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" N E I "  - For meg.

Faen heller, -Ett sted grense gå...

-Unger eller..?

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Kanskje han lyver til deg om diagnosene sine også. Et typisk trekk ved aspergere er manglende både evne til og interesse av å lyve.  

Ikke at det spiller noen rolle for deg hva det skyldes. Han virker uansett som han har mange problemer med oppførsel og ikke behandler hverken andre eller deg bra. 

Anonymkode: 3c039...4d2

Huff det er vanskelig å vite, men det kan jo godt hende, da han har levd et liv full av løyner før! Så hvorfor skulle ikke det være tilfelle nå?

Men så er det så mye som "viser" at han er ærlig igjen, Han har alt av kontoer åpne, ringer til psykologen med høytaler på, er med meg hele tiden, med unntak av 2-3 dager av og til fri! Vi bor nesten sammen. 

Det som og gjør at jeg vil tro han, er at han har blitt kristen, leser mye om gud/jesus osv, gråter når han sier han har vært fæl og lyvd mye og gjort urett osv! Og ber mye om tilgivelse ! Om dette er et spill, eller om det er sant, kan man jo aldri vite? Men det virker ihvertfall veldig troverdig. (Jeg selv er ikke kristen, og har ingen religion) 

Han er en veldig snill kjæreste og person ellers, hjelper meg, er med på ting, samarbeid, osv! Vi har det egentlig veldig bra sammen! Har jeg et problem, så ordner han det og endrer på det. Så føler liksom ikke jeg kan gi han opp heller for noen småfeil som kan fikses. Men jeg må jo selvfølgelig se det an! Det er jo en skummel Tanke, hvis han skulle være en av de man hører om "narsissist, psykopat" eller noe! Så må vel ha øynene åpne! 

Anonymkode: e63a1...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 4.54, Sliten&kjørt52 skrev:

" N E I "  - For meg.

Faen heller, -Ett sted grense gå...

-Unger eller..?

a.

Nei, ingen av oss ønsker oss barn, så det er heldigvis utelukket

Anonymkode: e63a1...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...