Gå til innhold

Blir tynnere og tynnere i håret🥺


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har det som meg? At dere mister hår? 

Jeg har mistet mer hår enn normalt siden august i fjor. Har tatt blodprøver for stoffskifte, jern, vitaminer osv. Alt er normalt. Men håret mitt blir tynnere og tynnere:(

Jeg har prøvd b kompleks, men den tåler jeg ikke. Tåler heller ikke ølgjær. 
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det til å slutte.  Jeg er så trist!

Har dere noen gode råd?

Legen sa til meg at jeg kan prøve å ta b12, at det kanskje vil hjelpe. 

 

Anonymkode: 72750...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei😊 Nå er jeg da ingen lege men frisør. Men jeg har hørt at B12 er bra for å få tilbake hårveksten, syntes også å huske at man kan få dette i sprøyte av legen hvis det er ekstremt. (men dette vet jeg ikke med sikkerhet) Men vet at det er en serie på apoteket man man kjøpe som heter Fast, den skal hjelpe med å få igang hårveksten igjen. Men for å få skikkelig effekt vet jeg at man bør vaske håret hver dag med denne serien. det tar også ca en måned fra håret har falt av til det begynner å vokse ut igjen, så dessverre ingenting som skjer over natten🙁 Vet at Kerastase også har en intensiv kur for håravfall, men lurer på om denne kun er for periodisk håravfall hvis jeg husker riktig. Et annet tips jeg også har hørt er å smøre hodebunnen inn i "Pukka Castor Olje" hver natt over en litt lengre periode, det skal vist også gi litt fart på sakene. 

Masse lykke til og håper virkelig det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...