Gå til innhold

Damer, hvordan liker dere å bli knullet i munnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Thyra skrev:

Ikke alle. Men de fleste. 

Det er vel tildels et spekulativt utsagn, egentlig.. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Det er vel tildels et spekulativt utsagn, egentlig.. 

 

Ja, det er omtrent like spekulativt som å påstå at jorda er rund. 

Anonymkode: c3c87...508

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 13.51, Thyra skrev:

Så du mener alle menn liker at dama deres skal lide for deres nytelse? 

Jo, om man regelmessig skal måtte gjøre noe ekstremt ubehagelig for å holde på en mann, så er det virkelig ikke verdt det. 

Nei det mener ikke jeg. Fiffig forsøk på hersketeknikk. Men feilslått. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 22.59, Thyra skrev:

Hvorfor bør de fleste kunne prøve det, om de overhodet ikke har lyst til det??? 

For å finne ut om de liker det. 
 

Skjønner at det å tilfredsstille en mann er langt nede på din prioriteringsliste. Men for mange er det høyt oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo homofil, men tror ikke det gjør noen forskjell.

Tror ikke problemet ligger i BDSM og de som liker det. Jeg kan godt forstå at noen damer liker å ha røff sex og bli kastet rundt osv. Det kan jeg like selv. Problemet er jo når mennene nærmest krever det, og passerer en grense hos partneren. Når de ser og vet at dette er noe de egentlig ikke vil, men ønsker det likevel og gjør kvinnen (eller mannen for den saks skyld) til den "syndende" part som ikke "vil tilfredsstille". 

Det at to stykker samtykker til "voldelig" sex er jo helt opp til dem. Tenker ikke at folk er psyke fordi de liker sånt - innenfor rimelighetens grenser så klart. Det som blir sykt er jo når noen ikke respekterer andres grenser. 

Anonymkode: b5d37...39e

Homofil pomofil. Du er fremdeles en mann. Og at menn ikke er så fryktelig opptatt av å suge en kuk er jo ikke noe nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, frk.jus skrev:

Nei det mener ikke jeg. Fiffig forsøk på hersketeknikk. Men feilslått. 

Du skrev jo at alle menn liker deepthroat. I så fall liker alle menn at dama skal ha ubehag for deres skyld. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, frk.jus skrev:

For å finne ut om de liker det. 
 

Skjønner at det å tilfredsstille en mann er langt nede på din prioriteringsliste. Men for mange er det høyt oppe. 

Var det hersketeknikk du snakket om...? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spør 1000 kvinner om de liker deepthroat så tror jeg du hadde stått igjen med en håndfull omtrent som sa ja. Kanskje enda færre. 

Anonymkode: 2f049...844

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Dette er noe vi begge liker, og innerst inne er min erfaring at de fleste damer liker i miste kontrollen under sex. 

Siste leddsetning er årsaken til at debatten sklir ut, og at mange ikke svarer på spørsmålet ditt, TS. Men det var kanskje akkurat det du ville.

Ja, noen - ganske sikkert et mindretall - liker å miste kontrollen gjennom å bli pult hardt i kjeften. De fleste damer liker det svært dårlig, selv om du og flere med deg prøver å manipulere sannheten.

Anonymkode: 57a64...df3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

selv om du og flere med deg prøver å manipulere sannheten.

Anonymkode: 57a64...df3

Bare til ettertanke:

Siden min egen erfaring på feltet tilsier noe helt annet enn dine påstander, så kunne jo jeg anklaget deg for det samme.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg starte en tråd her nå?

MENN, hvordan liker dere å bli sprutet i munnen?!?👍😜😂

Anonymkode: afd25...7d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du spør 1000 kvinner om de liker deepthroat så tror jeg du hadde stått igjen med en håndfull omtrent som sa ja. Kanskje enda færre. 

Anonymkode: 2f049...844

Da anser jeg meg selv som ganske heldig som stort sett har vært med kvinner som gjør, eller prøver å gjøre dette. 

Eventuelt at det er et generasjonsgap, hvor yngre damer i større grad utfører deepthroat. :)

Anonymkode: 22060...ead

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da anser jeg meg selv som ganske heldig som stort sett har vært med kvinner som gjør, eller prøver å gjøre dette. 

Eventuelt at det er et generasjonsgap, hvor yngre damer i større grad utfører deepthroat. :)

Anonymkode: 22060...ead

Yngre damer gjør det nok i større grad fordi den yngre generasjon i større grad forventer det. Og yngre er heller ikke alltid like flinke til å sette grenser for seg selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Thyra skrev:

Du skrev jo at alle menn liker deepthroat. I så fall liker alle menn at dama skal ha ubehag for deres skyld. 

Ditt resonnement gir ingen mening. Her er set en logisk brist. Kan jeg gjette at du ikke har tatt ex.phil.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Thyra skrev:

Yngre damer gjør det nok i større grad fordi den yngre generasjon i større grad forventer det. Og yngre er heller ikke alltid like flinke til å sette grenser for seg selv. 

Så da er det viktig at folk som ikke liker det setter grenser for dem, og forteller dem hva de bør føle for det...

 

Anonymkode: 22060...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, frk.jus skrev:

For å finne ut om de liker det. 
 

Skjønner at det å tilfredsstille en mann er langt nede på din prioriteringsliste. Men for mange er det høyt oppe. 

 

9 timer siden, frk.jus skrev:

Ditt resonnement gir ingen mening. Her er set en logisk brist. Kan jeg gjette at du ikke har tatt ex.phil.?

Og du skal beskylde andre for hersketeknikker...? 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det viktig at folk som ikke liker det setter grenser for dem, og forteller dem hva de bør føle for det...

 

Anonymkode: 22060...ead

Nei. Det er viktig å si at dette er noe de ikke trenger å gjøre om de ikke ønsker det. At det er helt greit å ikke ønske å gjøre dette. At de fleste ikke ønsker å gjøre dette. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thyra skrev:

At de fleste ikke ønsker å gjøre dette. 

 

Enig i resten av det du skrev, men den siste setningen der er ren spekulasjon.. 

Du snakker så mye om at menn ønsker å normalisere ting, osv..  Men du ser ikke at slike uttalelser som du serverer her, bidrar til å opprettholde skam/stigma for de kvinnene som måtte tenne på slikt..?

Det er jaggu ikke rart at en del kvinner ikke ønsker å innrømme slike tenningsmønstre, når de blir behandlet så snevert av sine medsøstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Enig i resten av det du skrev, men den siste setningen der er ren spekulasjon.. 

Du snakker så mye om at menn ønsker å normalisere ting, osv..  Men du ser ikke at slike uttalelser som du serverer her, bidrar til å opprettholde skam/stigma for de kvinnene som måtte tenne på slikt..?

Det er jaggu ikke rart at en del kvinner ikke ønsker å innrømme slike tenningsmønstre, når de blir behandlet så snevert av sine medsøstre.

Jeg er ikke et sekund i tvil om at de fleste damer ikke nyter å få en penis langt ned i halsen så de mister pusten, brekker seg, hoster og harker og får tårer i øynene. 

Det betyr ikke på noen måte at jeg synes kvinner som tenner på å deepthroate bør skamme seg. Det er ikke noe galt i å tilhøre mindretallet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...