Gå til innhold

Hva er finest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men som en diskusjon, jeg skal gifte meg snart, og nå vil jeg ikke ha stroppeløs for de syns visst alle er stygt

Anonymkode: a11ea...9fd

Jeg fulgte ikke moten overhodet da jeg giftet meg, fikk kjole spesialsydd.  Hvis du like stroppeløs så gå for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er behov for å påpeke at B - cup er «smått». Det er helt irrelevant og måten det påpekes på er ondskapsfull. Hva som er stort og hva som er lite er uansett også relativt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler både stroppeløs og ermer, men personlig liker jeg stroppeløs best. Ermer blir litt for gammeldags og romantisk for meg

Anonymkode: 8ff13...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 0.28, Krok1 skrev:

Du skal ha den kjolen du vil ha, som du synes er pen og som du føler deg pen og komfortabel i

Jeg personlig er ikke komfortabel i stroppeløs, og synes det er trist å se bruder i stroppeløs kjole som ikke sitter ordentlig, og går og drar den opp hvert 5.minutt. 

Jeg har imidlertid også sett mange bruder som var aldeles nydelige i stroppeløs kjoler med helt perfekt passform til deres kropp, som strålte. 

Bruder som velger kjole basert på hva andre mener blir ikke like pene som bruder som velger den kjolen de liker best selv, for det å føle seg pen og komfortable er essensielt på en dag som det. 

 

 

Har litt troen, har en timeglassfigur som er til å dø for(kan skryte litt når eg er anonym😂)

Anonymkode: a11ea...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Har litt troen, har en timeglassfigur som er til å dø for(kan skryte litt når eg er anonym😂)

Anonymkode: a11ea...9fd

Omg, ELSK figuren din og bruk den for hva den er verdt!!! Skryt åpent! 

Hadde flott timeglass, men hata kroppen min fordi den var for stor, og gjemte meg i store klær fordi andre sa jeg ikke burde bruke tettsittende klær. Jeeez, skulle bare ha visst hva svangerskap og dårlig helse ville gjøre med midjen min!  Når jeg ser tilbake angrer jeg bittert på at jeg ikke FLAUNTA den midken! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...