Gå til innhold

Hva er finest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men B-cup er ikke store greiene. Det er en grunn til at man kaller B-cup for Barely Boobs.

Anonymkode: 6d70f...74f

Hva er poenget med å kommentere det? B - cup er uansett ikke flatbrystet. Det er en helt normal og fin størrelse! Har forresten aldri hørt om det slengnavnet heller. 

Angående spørsmålet, er enig med flere at stroppløs kler slankere kvinner med mindre bryster. Personlig foretrekker jeg ermer eller stropper. 😊

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men B-cup er ikke store greiene. Det er en grunn til at man kaller B-cup for Barely Boobs.

Anonymkode: 6d70f...74f

B-cup er stort nok i massevis og kler meg som er slank. Hadde kanskje sett rart ut med en dobbel D på ei på 1,76 som veier 66 kg.  Ikke for å snakke ned slanke mennesker med store pupper, men det er sjelden man ser slike kropper irl.   Mangler 3 cm ift hoftemål så kroppen min er ganske symmetrisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en b-cup? Det kommer jo helt an på hva omkretsen er hvor stor en b-cup er. 

Jeg anser meg selv som temmelig flatbrystet ,og bruker 70C, og har også en del bher i 70D.  

Anonymkode: 73418...f5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har A-cup. Tenker ikke på meg selv som flatbrystet, men har små pupoer som passer fint til min slanke kropp. 
Vær glad i de puppene du har ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart spørsmål i og med at bruder kler forskjellige kjoler utifra størrelse og kroppsform. En kjole som er pen på en brud kan være fæl på en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ermer

Syns det ser for nakent ut med stroppeløs. 

Anonymkode: 126d9...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men B-cup er ikke store greiene. Det er en grunn til at man kaller B-cup for Barely Boobs.

Anonymkode: 6d70f...74f

B cup er fint, jeg har c og skulle ønske jeg hadde b, mye mer classy

Anonymkode: a11ea...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chroma skrev:

Rart spørsmål i og med at bruder kler forskjellige kjoler utifra størrelse og kroppsform. En kjole som er pen på en brud kan være fæl på en annen. 

Men som en diskusjon, jeg skal gifte meg snart, og nå vil jeg ikke ha stroppeløs for de syns visst alle er stygt

Anonymkode: a11ea...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men B-cup er ikke store greiene. Det er en grunn til at man kaller B-cup for Barely Boobs.

Anonymkode: 6d70f...74f

Hvorfor skriver du sånt? Behov for å tråkke på noen?

Anonymkode: 3ece9...a26

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SupaWoman skrev:

B-cup er stort nok i massevis og kler meg som er slank. Hadde kanskje sett rart ut med en dobbel D på ei på 1,76 som veier 66 kg.  Ikke for å snakke ned slanke mennesker med store pupper, men det er sjelden man ser slike kropper irl.   Mangler 3 cm ift hoftemål så kroppen min er ganske symmetrisk. 

Neida det ser ikke rart ut! Jeg synes det er ganske fint.

Hilsen 175/66/DD 😄

Anonymkode: 3ece9...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men som en diskusjon, jeg skal gifte meg snart, og nå vil jeg ikke ha stroppeløs for de syns visst alle er stygt

Anonymkode: a11ea...9fd

Velg den kjolen du liker og føler deg fin i, det er mitt råd! Det spiller ingen rolle om folk på et forum ikke liker den type kjole, så lenge du føler det vakker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Men som en diskusjon, jeg skal gifte meg snart, og nå vil jeg ikke ha stroppeløs for de syns visst alle er stygt

Anonymkode: a11ea...9fd

Du skal ha den kjolen du vil ha, som du synes er pen og som du føler deg pen og komfortabel i

Jeg personlig er ikke komfortabel i stroppeløs, og synes det er trist å se bruder i stroppeløs kjole som ikke sitter ordentlig, og går og drar den opp hvert 5.minutt. 

Jeg har imidlertid også sett mange bruder som var aldeles nydelige i stroppeløs kjoler med helt perfekt passform til deres kropp, som strålte. 

Bruder som velger kjole basert på hva andre mener blir ikke like pene som bruder som velger den kjolen de liker best selv, for det å føle seg pen og komfortable er essensielt på en dag som det. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, SupaWoman skrev:

B-cup er stort nok i massevis og kler meg som er slank. Hadde kanskje sett rart ut med en dobbel D på ei på 1,76 som veier 66 kg.  Ikke for å snakke ned slanke mennesker med store pupper, men det er sjelden man ser slike kropper irl.   Mangler 3 cm ift hoftemål så kroppen min er ganske symmetrisk. 

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du sånt? Behov for å tråkke på noen?

Anonymkode: 3ece9...a26

Jeg har B-cup selv, jeg, og som man sier "cup er cup". Den koppen har ingenting med hvor stor du er ellers. 1 dl vann er like mye, uansett om du har det i et glass eller en vase. Og selv om du veier 66 og jeg veier 54, så er ikke B-cup store pupper, de er små. De ser sikkert fine og proporsjonale ut for deg, men er like små for det om.

Men stroppeløse brudekjoler synes jeg ikke er pent uansett. For de med store pupper tyter det enten over eller under, og for de med små pupper ser det ut som bandasje.

Anonymkode: 6d70f...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

Jeg har B-cup selv, jeg, og som man sier "cup er cup". Den koppen har ingenting med hvor stor du er ellers. 1 dl vann er like mye, uansett om du har det i et glass eller en vase. Og selv om du veier 66 og jeg veier 54, så er ikke B-cup store pupper, de er små. De ser sikkert fine og proporsjonale ut for deg, men er like små for det om.

Men stroppeløse brudekjoler synes jeg ikke er pent uansett. For de med store pupper tyter det enten over eller under, og for de med små pupper ser det ut som bandasje.

Anonymkode: 6d70f...74f

Men cup er jo ikke cup.. cupen endrer seg utifra omkretsen. Cupen er like stor i 75B som 70C

Anonymkode: 73418...f5d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best stroppeløs, aldri likt ermer :) 

Anonymkode: 440b2...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har B-cup selv, jeg, og som man sier "cup er cup". Den koppen har ingenting med hvor stor du er ellers. 1 dl vann er like mye, uansett om du har det i et glass eller en vase. Og selv om du veier 66 og jeg veier 54, så er ikke B-cup store pupper, de er små. De ser sikkert fine og proporsjonale ut for deg, men er like små for det om.

Anonymkode: 6d70f...74f

Hvorfor har du et så stort behov for å påpeke at de er små? Det var jo ikke poenget i det hele tatt, og det ble heller aldri sagt at de er store. De er helt passelige. Ærlig talt snakk om å prakke på folk komplekser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns stroppeløs er litt harry. Spesielt hvis det er typen med korsettsnøring bak.

Anonymkode: 3515a...051

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man antydning til brede skuldre, ser man skrekkelig maskulin ut uten stropper/ermer. Har man store bryst, så ser alt ut til å sige nedover..... Ergo, svært få kler det. 

Anonymkode: 45e66...17b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...