Gå til innhold

Hva er finest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stroppeløs eller ermer på brudekjole? 🙈

hva er din drømmekjole?

 

Anonymkode: a11ea...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ermer!

Stroppeløse brudekjoler er et av de styggeste plaggene jeg ser. Du skal være relativt flatbrystet for at det er kledelig. Kjolene er så tunge, så enten ser det ut som om bruden har puppene rundt navlen, eller så er korsettet så hardt snørt at hun har puppene rundt halsen. 

Anonymkode: 6d70f...74f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg hadde vært 24 år og kjempeforelsket (nå er jeg "gammel" kjerring og godt gift): Tynne stropper eller korte ermer. Stort skjørt med masse tyll og kanskje litt blonder i overdelen, som ellers må være enkel. Romantisk og Askepott-aktig.

Anonymkode: d238c...e8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stroppeløs er som oftest drit stygt. De fleste damer får flesk som henger over kjolen på ryggen eller foran. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at bruden har hatt stroppeløs kjole i alle bryllup jeg har vært i og det ligger mye stroppeløse kjoler på finn.no, så det er utvilsomt veldig populært og vanlig med stroppeløs, selv om flertallet her liker ermer. Det er dog en del utfordringer med det og mange kler det ikke så veldig godt. Jeg vil gå for en med ermer, er ikke komfortabel med stroppeløs og vil jo være komfortabel på bryllupsdagen. 

Anonymkode: 73418...f5d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best en eller annen form for stropper eller ermer. Veldig mange kler ikke stroppeløse kjoler. 

Anonymkode: 92aad...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske sikker på at bruden har hatt stroppeløs kjole i alle bryllup jeg har vært i og det ligger mye stroppeløse kjoler på finn.no, så det er utvilsomt veldig populært og vanlig med stroppeløs, selv om flertallet her liker ermer. Det er dog en del utfordringer med det og mange kler det ikke så veldig godt. Jeg vil gå for en med ermer, er ikke komfortabel med stroppeløs og vil jo være komfortabel på bryllupsdagen. 

Anonymkode: 73418...f5d

Godt poeng, jeg ser det jeg også, alle på kg hater stroppeløs, og alle på Finn hater ermer😂

Anonymkode: a11ea...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.1.2020 den 12.16, AnonymBruker skrev:

Ermer!

Stroppeløse brudekjoler er et av de styggeste plaggene jeg ser. Du skal være relativt flatbrystet for at det er kledelig. Kjolene er så tunge, så enten ser det ut som om bruden har puppene rundt navlen, eller så er korsettet så hardt snørt at hun har puppene rundt halsen. 

Anonymkode: 6d70f...74f

Er ikke flatbrystet (b-cup) og hadde ingen problemer med at kjolen ikke satt pent.  Den hadde innbygget korsett slik at timeplassfiguren min kom til sin rett og skumcuper sydd inn i kjolen slik at jeg slapp bh.  Kjolen hadde dessuten snøring slik at den satt slik den skulle hele kvelden.    Jeg har også slank overkropp, litt atletiske armer  og relativt brede skuldre så for meg var stroppeløs sweetheartutringning perfekt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer heeelt an på form og fasong, synes begge deler er pent! Men er ikke så fan av tynne stropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ermer er finest uansett lengde på ermene. Synes det er svært få som kler stroppeløse kjoler. 

Anonymkode: 8ddd8...8b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, SupaWoman skrev:

Er ikke flatbrystet (b-cup) og hadde ingen problemer med at kjolen ikke satt pent.  Den hadde innbygget korsett slik at timeplassfiguren min kom til sin rett og skumcuper sydd inn i kjolen slik at jeg slapp bh.  Kjolen hadde dessuten snøring slik at den satt slik den skulle hele kvelden.    Jeg har også slank overkropp, litt atletiske armer  og relativt brede skuldre så for meg var stroppeløs sweetheartutringning perfekt. 

Beklager, men B-cup er ikke store greiene. Det er en grunn til at man kaller B-cup for Barely Boobs.

Anonymkode: 6d70f...74f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...