Gå til innhold

Hvordan kjennes det ut når man treffer en fotgjenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og blir det riper på bilen? Jeg er en flink sjåfør som holder farten, men her om dagen kjente jeg at noe dunket lett i siden av bilen venstre side mens jeg kjørte. Hadde lav fart, ca 20-30. Jeg har blindsonedetektor, men den pep ikke. Dette var et folksomt og trafikkert byområde så det burde ha vært vitner.

Min første tanke var at nå har noen stått i veien og kanskje jeg kjørt så nær at han slo bilen min med en paraply eller hånd i sinne. Jeg fikk panikk for jeg hadde jo ikke gjort noe galt! Det var mørkt og vått. Jeg kjørte videre i 5-6 min før jeg tok til vettet og kjørte tilbake. Da var det ikke noen der, verken  skadde fotgjengere, ambulanse eller trafikk.

De siste ukene har jeg gått med fryktelige tvangstanker. Tenk om jeg kjørte på noen? Det kjentes ikke ut som dunket fra et menneske. Det r ingen riper eller skader i lakken. Og jeg jar fulgt politiets logger konstant. Står ingenting der. Hva skal jeg gjøre? Livredd!!! Håper på litt fornuftige svar som kan få meg til å føle meg bedre.

Anonymkode: e0141...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjørte på eksen min i lav fart VED ET UHELL, og tro meg, det dunker ikke lett, det blir hyl og skrik, dunking i bilen og du hadde merket det! Du har nok sikkert kjørt på noe som dunket inn i bilen eller noe. 

Anonymkode: 67f37...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå deg til ro med at det ikke har skjedd noen noe. Om du har fulgt med på politilogg og lokalpresse og ikke sett noe om det, kan du være ganske rolig. Om du fortsatt ikke er trygg kan du ringe politiet selv og fortelle om uroen du har og om de vet noe..

det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde kjørt på noen, så hadde det jo vært folk der da du kom tilbake.

Du har garantert ikke kjørt på noen!

 

Anonymkode: 37579...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...