Gå til innhold

28 år og kom for første gang i kveld!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.1.2020 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Noen flere som har kommet for første gang på denne alderen? Jeg har aldri klart det på egenhånd eller med partnere, har vært i lange forhold og prøvd mye forskjellig. Bestilte et nytt leketøy hjem som jeg hadde hørt mye godt om. Holdte på å gi det opp, det var veldig digg, men jeg kom bare dit jeg pleier... Det er digg og etter mye stimuli er det så digg at det gjør vondt og jeg «tørr ikke» mer.. 

Var usikker på om jeg kom til å skjønne det om jeg kom, men det var ikke vanskelig å skjønne! Trodde jeg tisset på meg og det ble en liten flekk på lakenet!! Etterpå fikk jeg latterkrampe og begynte å gråte gledestårer! 
Var helt alene, men tenkte å dele gleden med dere😊

 

Anonymkode: 435ed...51b

🙂 kos deg. pass på at du ikke glemmer å spise og drikke:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok noen år før jeg kunne få orgasme med andre. Det er nok fordi jeg var ekstremt anspent under akten og ikke greide å slappe av når noen var så nær meg. (Fucka barndom). 
 

men samboeren hadde aldri kommet med noen før han møtte meg heller, han var da 24. Han fikk det liksom aldri til, og første onset vi hadde kom han tre ganger. Stakkars gutten var jo helt frelst og nå har jeg fanget han og laget barn og greier😂

Anonymkode: 48b38...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner🙈🙏 Leketøyet er blitt brukt nesten daglig siden! Den første gangen tok det ca 30 min, nå kom jeg på 5 minutter. Så jeg tror det er noe jeg har fortsatt nå. 
Jeg ligger på håndkle hver gang fordi det kommer litt veske hver gang jeg kommer. Er det alltid sånn for damer når de kommer? 

Anonymkode: 435ed...51b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...