Gå til innhold

Han sa han ville fortelle hjemme. Sannsynlig at det aldri vil skje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det slutt med elskeren for et par måneder siden. Klarte ikke ha det slik mer.

Jeg har valgt å fortelle til min samboer om forholdet vårt, og er nå på vei til å flytte fra han. Min elsker sa at selv om det nå er slutt med oss (han var knust over at jeg brøt med ham), så ville han fortelle dette hjemme. Han måtte bare få litt tid på seg til å finne rett timing. 

Jeg gikk rett på kona hans for en uke siden. Elsker sa at når han velger å fortelle, vil hun komme til å kreve å se bilder og alt han har på tlf. Jeg spurte om han kom til å vise, og han sa at han nå kom til å slette alle meldinger, men bildene klarer han ikke slette, så de vil bli vist. Kona så på meg i butikken vi møttes, men ikke et slikt granskende blikk, som en sviktet kone ville ha hatt. Hun bare kastet et blikk på meg, som hun gjorde med de andre der inne. Jeg visste da at hun ikke vet noen ting enda. 

Er vel sannsynlig at denne mannen aldri kommer til å fortelle henne noe? Han vil nok tenke, hva er hensikten? Og særlig nå som det er over. Han snakket alltid om dårlig samvittighet og at hun før eller siden måtte få vite, slik jeg valgte, å fortelle min samboer. Men nå...nei jeg tror ikke han sier noe. Hva er hensikten.... Hva tror dere? vil en mann som har vært utro, før eller siden, fortelle?

Anonymkode: cc8ab...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei en mann sier sjelden noe så lenge han ikke har noe nytt han kan hoppe rett inn i. Da blir han heller hos kona inntil videre. 

Anonymkode: 58caf...a4e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer aldri til å si noe.  Hvorfor skal han ødelegge når alt virker perfekt fra kona si side?  Du har gått i den klassiske fella.

Anonymkode: 4f54d...773

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mannen din hvem du var med? Hadde jeg vært i hans situasjon hadde jeg fortalt det til alle venner etc hvorfor det ble slutt og med hvem. Så det er jo en fare for at hun får vite det til slutt.

Anonymkode: dbf7f...55e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer nok ikke til å fortelle det. Hadde jeg vært deg hadde jeg fortalt hun  det. Du er vel enig i at hun fortjener bedre 

Anonymkode: b0741...c1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du at han skal fortelle det? Det er mest rettferdig ovenfor konen. Ihvertfall om han har tenkt å finne seg andre elskerinner. Og slik at hun kan bryte ut av forholdet, få sjekket seg for sykdommer, etc. Men for deg er det vel best at hun ikke vet om du jevnlig treffer henne på butikken og lignende? Eller håper du at dere skal bli sammen etter at han har fortalt henne?

Nei, jeg aner ikke om han kommer til å si det. Og om han venter på det rette øyeblikket, og aldri sier det, så kan jo det forsvares med at øyeblikket aldri kom.

 

Anonymkode: 0f674...904

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du at han skal fortelle det? Det er mest rettferdig ovenfor konen. Ihvertfall om han har tenkt å finne seg andre elskerinner. Og slik at hun kan bryte ut av forholdet, få sjekket seg for sykdommer, etc. Men for deg er det vel best at hun ikke vet om du jevnlig treffer henne på butikken og lignende? Eller håper du at dere skal bli sammen etter at han har fortalt henne?

Nei, jeg aner ikke om han kommer til å si det. Og om han venter på det rette øyeblikket, og aldri sier det, så kan jo det forsvares med at øyeblikket aldri kom.

 

Anonymkode: 0f674...904

Jeg vil bare komme med en liten kommentar til dette. Elskerinnen til min ex fortalte meg. Vi begge gråt og hun viste empati for min smerte. Hun ville ikke ha mere med han å gjøre av respekt for meg og for seg selv. Dette er mange år siden nå og vi bodde i samme område og var iblandt på samme konserter.  Det stakk og jeg snudde meg å gikk motsatt vei noen ganger men det skjønte hun jo hvorfor.  Andre ganger, et par ganger tok vi en kort ydmyk hvordan går det prat , som man gjør med en gammel nabo man ikke har noe til felles med. Så gikk vi over til å bare nikke-hilse med tiden.  Det var ingen direkte sure miner mellom oss, men det var jo såklart vondt å se henne i starten. Ville helst aldri sett henne igjen men hun var jo allright som sa fra,  og såklart skjønner begge sider det er sårt så man er ikke mere til bry enn nødvendig. 

Jeg syns ikke det at du ser henne iblandt skal hindre deg i å fortelle. Alle som blir bedratt fortjener å vite det

Anonymkode: b0741...c1c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de skal fortelle, føler de må fortelle, ikke klarer slette bilder, er knust...supplert med ordene "tid" og "timing".... Det er de klassiske, siste avsnittene, i elskerinnetalen. 

Anonymkode: 8bde1...449

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VillAnna skrev:

Skal han fortelle i den hensikt at dere skal bli sammen igjen? 

Jeg vet ikke helt hva han tenker om det. Jeg har sagt jeg ikke vil mer. Han ville gjerne ha meg men jeg sa "du må fortelle hjemme" og gjorde det slutt. Han lovte. Ikke hørt fra han på to og en halv måned og bare vet at han ikke tar kontakt før han evt har våget å fortelle. Jeg tror ikke det skjer når alt kommer til alt. Feig som fy... Og livredd kona si. 

Anonymkode: cc8ab...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva han tenker om det. Jeg har sagt jeg ikke vil mer. Han ville gjerne ha meg men jeg sa "du må fortelle hjemme" og gjorde det slutt. Han lovte. Ikke hørt fra han på to og en halv måned og bare vet at han ikke tar kontakt før han evt har våget å fortelle. Jeg tror ikke det skjer når alt kommer til alt. Feig som fy... Og livredd kona si. 

Anonymkode: cc8ab...81d

Han er ikke livredd kona si. 

Han er livredd for å miste henne. 

Anonymkode: 3c53e...466

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt kona og si, "det ser ut som både du og jeg er blitt lurt". 

Anonymkode: feb8d...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke livredd kona si. 

Han er livredd for å miste henne. 

Anonymkode: 3c53e...466

Kanskje begge deler, jeg bryr meg ikke. Jeg vet bare at han også faktisk er redd henne (ustabil).

Jeg er ferdig med han. Syns bare han er feig og en stor idiot. 

Anonymkode: cc8ab...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje begge deler, jeg bryr meg ikke. Jeg vet bare at han også faktisk er redd henne (ustabil).

Jeg er ferdig med han. Syns bare han er feig og en stor idiot. 

Anonymkode: cc8ab...81d

Jasså, så hun er ustabil... Elskeren din som har fortalt deg det, alle vet jo at slike ærlige sjeler alltid snakker sant...

Tipper du er ganske redd for at hun får vite. Lett for at man blir litt skvetten når man deltar i svik mot andre.

Anonymkode: 56004...d5c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje begge deler, jeg bryr meg ikke. Jeg vet bare at han også faktisk er redd henne (ustabil).

Anonymkode: cc8ab...81d

Kanskje hun blir ustabil av at han er så mye utro. 

Anonymkode: feb8d...363

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså, så hun er ustabil... Elskeren din som har fortalt deg det, alle vet jo at slike ærlige sjeler alltid snakker sant...

Tipper du er ganske redd for at hun får vite. Lett for at man blir litt skvetten når man deltar i svik mot andre.

Anonymkode: 56004...d5c

Ja hun er det. Han og flere andre har fortalt det. Og nei jeg finnes ikke redd for at hun finner det ut. Fikk du med deg hva jeg har skrevet? Jeg syns jo han bør fortelle henne. 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun blir ustabil av at han er så mye utro. 

Anonymkode: feb8d...363

Det kan tenkes. Hvem vet   

 

 

Anonymkode: cc8ab...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun er det. Han og flere andre har fortalt det. Og nei jeg finnes ikke redd for at hun finner det ut. Fikk du med deg hva jeg har skrevet? Jeg syns jo han bør fortelle henne.  

Anonymkode: cc8ab...81d

Jeg fikk med meg det du skrev. Og jeg tror hjertet hopper ganske greit i brystet på deg når du plutselig står ansikt til ansikt med henne.

Bare dumme eller svært enkle mennesker tror blindt på det en utro mann forteller. Men når mennesker utsettes for en sånn alvorlig påkjenning som det du og han utsetter henne for, så kan litt av hvert skje. Og det er forståelig for alle oppegående folk. Å leke med ilden kan være farlig.

Anonymkode: 56004...d5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kona så på meg i butikken vi møttes, men ikke et slikt granskende blikk, som en sviktet kone ville ha hatt. Hun bare kastet et blikk på meg, som hun gjorde med de andre der inne. Jeg visste da at hun ikke vet noen ting enda. 

Ikke sikkert hun gadd. Ikke alle liker drama.

Anonymkode: 95df5...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...