Gå til innhold

Spiser du frokost?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når spiser du første måltid for dagen? Spise du frokost? (ja noen kaller jo det frokost uansett når på dagen det er😁)

Anonymkode: 6f3f7...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis ikke. Dagens første måltid er normalt sett lunsj som er ca. 11. 
Da har jeg vært våken siden klokka 6 og på jobb fra 8.

Dersom jeg har trent før jobb, tar jeg meg noe lett å spise etter det. 
 

Anonymkode: ae07d...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er stort sett dårlig til å spise frokost. Har vært det hele livet. Er ofte ekstra trøtt om morgenen, og da har jeg lite matlyst. Tanken av å dytte i meg mat tidlig om morgenen er ganske uappetittlig. Jeg fungerer til tross for det ganske bra om morgenen. Jeg tror de er fordi kroppen har blitt vandt til det. Kroppen vender seg jo til spisemønsteret man har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Spiser ikke før middag. Kan tidvis ta meg lett kveldsmat om middagen er tidlig. 

Anonymkode: d7930...19a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom får jeg lyst på noe på morgen/formiddag og mangler selvkontroll, så spiser litt da. Men vanligvis spiser jeg ikke før tidligst 13, helst 15. Spiser jeg før på dagen spiser jeg bare mer i løpet av døgnet, og går rundt og er simultant kronisk fysen og kronisk full i magen. 

Anonymkode: 38410...020

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser frokost ja. Men det varierer når jeg spiser frokost. Kan være alt fra kl 9 til 15. Kommer helt an på når jeg står opp. 

Anonymkode: 1e86c...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varier, noen ganger spiser jeg frokost, andre ganger venter jeg til lunsj. I helgene spiser jeg rundt 14? Står opp i 11 tiden. Liker å drikke masse kaffe først.

Anonymkode: 08bcb...896

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke matlyst før rundt 3 timer etter jeg har stått opp. Tar gjerne et knekkebrød på jobb ved 10-tiden.

På lørdager spiser jeg dog gjerne en sen og god frokost sammen med samboer, med eggerøre, ost, skinke, varme rundstykker og den slags. 

Tror det handler litt om manglende matlyst på morgenen, samt at jeg er en "social eater".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser som regel bare et eple eller en annen frukt på vei til jobb som "frokost" i ukene. Da står jeg opp klokken 06.30 og har lunsj kl 11. Det er ikke fordi jeg har spesielt dårlig matlyst, men fordi jeg liker å tøye tiden så lenge som mulig før jeg må stå opp. 

I helgene har mannen og jeg sen frokost sammen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser som regel første måltid 7-10 timer etter jeg har stått opp. Om det ikke er noen jævlig gode rester tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg spiser en gang om dagen (OMAD), og det pleier å være rundt kl 17. 

Anonymkode: 3c6b0...259

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det har jeg aldri gjort i voksen alder.

Anonymkode: 18ac8...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun i helgene. I ukedagene sparer jeg kaloriene og spiser stort sett ikke før lunsj kl 11. Når jeg spiser frokost blir jeg mer sulten og spiser samlet sett mer i løpet av dagen hvis jeg ikke passer på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett, ja med mindre jeg forsover meg eller virkelig ikke har matlyst. 

Liker å stå opp tidlig og ha god tid til 1-2 cappuccino i sengen før jeg spiser. Typisk frokost er havregryn med biola, tunfisksalat, knekkebrød, omelett eller rundstykker!

Helg er mer kos med typ baguetter/rundstykker, egg, røkelaks, fruktsalat med vaniljekesam, wraps, middagsrester og liknende :)

ELSKER frokost, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...