Gå til innhold

Hvordan få ut svart farge på håret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har svart hår nå,ønsker meg noe lysere et par nyanser da dette blir for hardt. Det jeg lurer på er om noen har tips? Vil avfarging skade veldig? Det gjør ikke noe om det blir oransje osv da jeg skal farge over med en annen farge. Noen som har erfaring?

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia😁

Jeg er frisør og tester nå ut produktene du kjøper til hjemmebruk😛 Har testet avfarging, de jeg har testet følte jeg fungerte bedre enn en bleking. Har en film som blir lagt ut i løpet av dagen der jeg tester en lett avfarging på min youtube kanal. Jeg har også testet den sterkeste varianten i samme serie på et svart hår, den klarte faktisk å fjerne endel av fargen😀 Men her går det selvfølgelig på utgangspunktet, noen hår slipper fortere farge enn andre dessverre, så vet aldri helt hvordan håret reagerer. Men jeg hadde gjort et forsøk😉

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, by Bente skrev:

Heia😁

Jeg er frisør og tester nå ut produktene du kjøper til hjemmebruk😛 Har testet avfarging, de jeg har testet følte jeg fungerte bedre enn en bleking. Har en film som blir lagt ut i løpet av dagen der jeg tester en lett avfarging på min youtube kanal. Jeg har også testet den sterkeste varianten i samme serie på et svart hår, den klarte faktisk å fjerne endel av fargen😀 Men her går det selvfølgelig på utgangspunktet, noen hår slipper fortere farge enn andre dessverre, så vet aldri helt hvordan håret reagerer. Men jeg hadde gjort et forsøk😉

Masse lykke til!

Hvilken produkter er det snakk om? Jeg har ingen planer om å bli blond,men et par nyanser lysere..Det er ganske mørkt nå,ikke direkte svart med mørke mørkeeee brunt. Takk for svar.

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde blandingen Head and shoulders og C-vitamin da fargen jeg brukte ble for mørk. Det tok ut mye farge. Bruk en god hårkur etterpå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ulven said:

Jeg prøvde blandingen Head and shoulders og C-vitamin da fargen jeg brukte ble for mørk. Det tok ut mye farge. Bruk en god hårkur etterpå. 

Dette prøvde jeg også. Men følte fargen bare gikk ut i nederste del av håret, leste et sted at det var vanlig da dette visstnok funker best på litt "sprøtt" hår. Håret mitt er oppklippet og den korteste delen slapp ikke noe farge overhodet 😕

Tenker jeg heller tar meg en tur til frisøren og lysner det der. Var ikke akkurat billige de c-vitamin boksene

Anonymkode: 43c97...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ulven skrev:

Jeg prøvde blandingen Head and shoulders og C-vitamin da fargen jeg brukte ble for mørk. Det tok ut mye farge. Bruk en god hårkur etterpå. 

Bruker head and shoulders den har vasket ut en god del. Skal forsøke med c vitamin. Takk😀

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Colourless b4, kjøpes på blant annet vita eller normal. Suveren på å dra ut mørk hårfarge uten at håret blir pissegult! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker head and shoulders den har vasket ut en god del. Skal forsøke med c vitamin. Takk😀

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Prøv det. 🙂  For mitt hår fungerte det iallefall veldig bra.

8 hours ago, AnonymBruker said:

Dette prøvde jeg også. Men følte fargen bare gikk ut i nederste del av håret, leste et sted at det var vanlig da dette visstnok funker best på litt "sprøtt" hår. Håret mitt er oppklippet og den korteste delen slapp ikke noe farge overhodet 😕

Tenker jeg heller tar meg en tur til frisøren og lysner det der. Var ikke akkurat billige de c-vitamin boksene

Anonymkode: 43c97...c91

Mitt hår slapp fargen mest inn mot hodebunnen. Så jeg satte i en kur kun i lengdene for å få bort mer av fargen der. Har jevnt og grei farge nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Suma skrev:

Colourless b4, kjøpes på blant annet vita eller normal. Suveren på å dra ut mørk hårfarge uten at håret blir pissegult! 😄

Sliter det på håret?

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter det på håret?

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Det sliter nok noe, men ikke nevneverdig på mitt hår hvertfall. Virker bare litt tørt rett etter behandlingen. Og det lukter høgg mens det er i, men det skal lukte sånn😮

Endret av Suma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Suma skrev:

Det sliter nok noe, men ikke nevneverdig på mitt hår hvertfall. Virker bare litt tørt rett etter behandlingen. Og det lukter høgg mens det er i, men det skal lukte sånn😮

Ok. Da får jeg prøve det. Jeg jar ganske langt hår. Bør jeg gå for 2 pakker da?

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Da får jeg prøve det. Jeg jar ganske langt hår. Bør jeg gå for 2 pakker da?

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Hvor langt er det? Mitt er mellomtykt og til skuldrene og jeg brukte 2 pakker. Hadde nok holdt til litt lenger hår, men 1 pakke hadde vært for lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Suma skrev:

Hvor langt er det? Mitt er mellomtykt og til skuldrene og jeg brukte 2 pakker. Hadde nok holdt til litt lenger hår, men 1 pakke hadde vært for lite. 

Ca midt på ryggen.

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville muligens kjøpt 3 pakker så er du hvertfall sikker på å ha nok. Lag til 2 pakker så der du om du får behov for den 3.pakken. Hvis du tar vare på kvitteringen kan du bytte den i noe annet på normal om du ikke får bruk for den🙂 lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Suma skrev:

Ville muligens kjøpt 3 pakker så er du hvertfall sikker på å ha nok. Lag til 2 pakker så der du om du får behov for den 3.pakken. Hvis du tar vare på kvitteringen kan du bytte den i noe annet på normal om du ikke får bruk for den🙂 lykke til😊

Så den finnes på normal? Jeg er gravid nå,men skal føde snart så tenker å prøve etterpå.

Anonymkode: 1b6d0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er rimeligst på normal, tror en pakke koster rundt 100lappen😊 mener å huske at den er dyrere på vita og andre steder. 

Lykke til med fødsel og barselstid🏵️🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Suma skrev:

Ja, den er rimeligst på normal, tror en pakke koster rundt 100lappen😊 mener å huske at den er dyrere på vita og andre steder. 

Lykke til med fødsel og barselstid🏵️🙂

Takk for hjelpen. Veldig snillt av deg. Oppdaterer når jeg har fått somla meg til å gjøre det😂😂😂
 

Tusen takk🙏🏻❤️

Anonymkode: 1b6d0...7b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...