Jump to content
Sign in to follow this  
Ozlo34

Erfaring med sex av samme kjønn? Fortell:)

Recommended Posts

Ozlo34

Fortell gjerne en historie om du har på lager hvis du har hatt sex med samme kjønn og hva du synes ?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde på en måte sex med ei på høyskolen engang. Begge var edrue. Hadde trekant med en mann og henne samme året. Vi var enige begge to om at det var deilig, men best med trekanten.. Kommer nok an på hva man liker hva det gir 

Anonymkode: 9da51...ca9

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde på en måte sex med ei på høyskolen engang. Begge var edrue. Hadde trekant med en mann og henne samme året. Vi var enige begge to om at det var deilig, men best med trekanten.. Kommer nok an på hva man liker hva det gir 

Og jeg er dame heterofil 

AnonymBruker

Lesbisk. Gift med en dame. Har kun hatt sex med damer. Historien ferdig. 

Anonymkode: b41a2...241

AnonymBruker

Har hatt sex med både kvinner og menn. Er homofil, men de mennene jeg har vært med har ikke vært særlig greie. Har bare følt meg som et objekt. Selve sexen kan være fantastisk, men de klarer som regel å fucke det opp ved å bare tenke på egen tilfredsstillelse. 

Gleder meg til å ha sex med en ordentlig mann som er glad i meg. 

Anonymkode: 5800f...471

AnonymBruker

Jeg er kvinne og tenner på kvinner og menn. Men sex med kvinner synes jeg blir kjedelig. Har prøvd flere ganger men jeg ender alltid opp med savnet etter å bli penetrert av en mann. Så selvom jeg tenner på begge kjønn velger jeg menn som sexpartnere. 

Anonymkode: 10a8a...de8

Annonse

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og tenner på kvinner og menn. Men sex med kvinner synes jeg blir kjedelig. Har prøvd flere ganger men jeg ender alltid opp med savnet etter å bli penetrert av en mann. Så selvom jeg tenner på begge kjønn velger jeg menn som sexpartnere. 

Anonymkode: 10a8a...de8

Strap-on er tingen når du har sex med en kvinne 👍

Anonymkode: 7a0a2...786

Mona Sax

Eksperimenterte litt med ei venninne da jeg gikk på ungdomsskolen. Siden ingen av oss var voksne skal jeg ikke underholde noen med detaljer, men det var spennende og trivelig. Dog foretrekker jeg menn og holder meg til dem. :)

AnonymBruker
3 minutter siden, Mona Sax skrev:

Eksperimenterte litt med ei venninne da jeg gikk på ungdomsskolen. Siden ingen av oss var voksne skal jeg ikke underholde noen med detaljer, men det var spennende og trivelig. Dog foretrekker jeg menn og holder meg til dem. :)

Jo, underholde oss! Fortell!! 👃😛

Anonymkode: 7a57c...3d3

Mona Sax
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, underholde oss! Fortell!! 👃😛

Anonymkode: 7a57c...3d3

Tror ikke det, gitt. Da er det bare et tidsspørsmål før noen vifter med pedo-flagget. :P 

Alterego666

Har lekt litt med menn under trekant med par. Jeg tenner ikke på menn generelt, men settingen gjør at det blir sex med mannen også. Det har vært spennende der og da, men når det er over så er det over.