Gå til innhold

Idol 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Håper Mari vinner i kveld.

Jeg også 🙂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes at nivået dette året ikke er det aller beste.  Noen av de som røk ut tidligere var bedre en de som står igjen.  Er litt kjedelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Mari vinner. Synes hun har levert hver gang og virker så tydelig at det er noe hun har lyst til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Bendik ikke er med, håper jeg på Mari.

Anonymkode: 50860...71f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere ser i Mari, hun har mange år foran seg og synger så basic. Jeg heier på Tore og han har gjort det helt fantastisk i dag, litt surt tidligere kanskje men han har vokst så mye! 

Anonymkode: 28972...ceb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva dere ser i Mari, hun har mange år foran seg og synger så basic. Jeg heier på Tore og han har gjort det helt fantastisk i dag, litt surt tidligere kanskje men han har vokst så mye! 

Anonymkode: 28972...ceb

Enig i at Tore har gjort det veldig bra i dag. Jeg har likt Mari helt fra starten av, hun er så flink til så mye forskjellig, og jeg synes hun har en veldig god formidlingsevne. Samtidig så liker jeg at hun ikke har den "standardstemmen". Hvis man hører Mari synge uten å se henne så vet man at det er Mari liksom. 
Ja, hun har mange år foran seg. Men det gjør hun ikke noe mindre flink. Synes ikke hun synger så veldig basic jeg da. 

Anonymkode: fa2d2...c8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er 2 verdige finalister som står igjen. Må si at Tix også har begynt å vokse på meg 😅 setter mer pris på utbrudda hans og stolkastinga og alt det der, har liksom blitt en del av opplegget nå. 

Anonymkode: e7fcc...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Mari! 👏 

Anonymkode: e7fcc...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron

Mye både dårlig og surt på Idol i år.

Men Mari er uten tvil en veldig solid vokalist, og den beste blant årets deltagere. Fortjent! 

Gratulerer Mari 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Mari har vært suveren gjennom hele Idol, seieren er fult fortjent. Og 15 år gammel, helt vannvittig for en stemme hun har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk utvalg i år. De beste røk ut tidligere. Den beste finalisten vant ikke.

Endret av Tantadi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malika
På 1.5.2020 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Bendik og Mari i finalen ❤ Alle 4 er flinke, men de to har det lille ekstra som gjør dem unike 😀

Anonymkode: b4385...bc5

Helt enig! Hva gjorde Oda i finalen? Dyktig sanger, men pregløs og kjedelig. Men Tore er bra. Han er jo ung og tiden foran seg. Og kanskje det er det han behøver. Mulig Tore kan gjøre karriere utenfor Norge...

På 3.5.2020 den 0.19, Ginny skrev:

Skjønner ikke helt hva alle ser/hører i Bendik 🤔 

Sjarm, særpreg, litt sånn dandy med en selvtillit som oser. Formidler. Ikke den beste stemmen men, den beste stemmen er ofte gørrkjedelig å høre på. 

På 9.5.2020 den 0.19, Catalina Culès skrev:

Det skulle vært Bendik, han er unik. Heldigvis er Mari i finalen hun er helt utrolig flink, håper virkelig hun vinner.

Enig! Det handler nok om et privat stemmeapparat som har nettverket og pengene. For jeg skjønner ikke at Oda ble finalist... Superflink, og kan kanskje gjør en karriere som kirkeartist og sånt. Men Mari er GULL! 

Bendik ville jeg signa. Han har stjernepotensiale. Minner meg mye om Marius Samuelsen. Og de to har samme musikalske referanser. Vi behøver flere Bendik og Marius. 

Men Mari fortjente dette. Skulle ikke forundre meg at hun med den stemmen og talentet blir å se i Stjernekamp om et par år 

Endret av Malika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidens mest middelmådige sesong. At dommerne valgte å redde Tore var et dårlig dèjavu fra i fjor.... Rett og slett tragisk.

Håper VIRKELIG Tshawe blir dumpet til fordel for en annen neste år.

Anonymkode: 886e4...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes Silje kommer med stikk til TIX hele tiden? Han oppfører seg som et barn, men utrolig pinlig at det skinner gjennom at de andre dommeren ikke tåler han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...