Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bendik og Mari i finalen ❤ Alle 4 er flinke, men de to har det lille ekstra som gjør dem unike 😀

Anonymkode: b4385...bc5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Caroline91
Skrevet

Sikker på at Tore kommer til finalen. Jeg synes han burde røket i dag, altså at de ikke skulle reddet han. Synes de hauser han opp så innmari. Bendik er min favoritt❤️

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Mari og Bendik til finalen, får helt frysninger når de synger. De er helt fantastisk bra.

Synd Tore ble redda, han er ikke så flink som dommerne skal ha det til. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Catalina Culès skrev:

Mari og Bendik til finalen, får helt frysninger når de synger. De er helt fantastisk bra.

Synd Tore ble redda, han er ikke så flink som dommerne skal ha det til. 

Uenig, Tore er min soleklare favoritt!

Anonymkode: dae56...4e5

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke helt hva alle ser/hører i Bendik 🤔 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Tore men liker ikke Bendik eller Mari:( håper Tore eller oda vinner 

Anonymkode: c4184...93d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy f, bendik er ute av idol?? Hva feiler det folk?

Anonymkode: 50860...71f

• Liker 5
Skrevet

Oda eller Tore burde røket.

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det skulle vært Bendik, han er unik. Heldigvis er Mari i finalen hun er helt utrolig flink, håper virkelig hun vinner.

AnonymBruker
Skrevet

Heia Tore! 👏

Rart å høre yngre generasjoner tolke jeg vokste opp med. Survivor handler ikke om å komme seg videre fra et forhold, nei! Den handler om at Beyonce og Kelly kom seg videre med Desitiny´s Child etter at de hadde kasta ut LaTavia og Letoya. 😂 "thought I couldn't sell without you, sold 9 million".. 

Anonymkode: e7fcc...fc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bendik var min favoritt, han er jo bare rå. Det er noe magisk med hvordan han bruker seg selv når han synger. 

Idol er over for min del, gidder ikke å se hvem av de gjenværende som vinner. 

Anonymkode: 80cd2...ca3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Håper Tore eller Oda vinner, de er helt klart best!! Vanskelig å velge mellom de 2

Anonymkode: d0ebc...c9f

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett et eneste program tidligere i år, men så på sendingen nå på lørdag fordi vi hadde besøk som ønsket å se. 
Hvis lørdagens sending var representativ for denne sesongens deltagere så har jeg absolutt ikke gått glipp av noe. 
Jeg syns jentene var flinke, men Oda var vel litt kjedelig, selv om stemmen er kjempefin til den type sjanger. Syns ikke Alone var veldig bra med Mari, men hun var kjempegod på den første låta. Gutta som er igjen kan jo ikke synge! Det er surt, kraftløst og skikkelig dårlig, faktisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om jeg gidder å se finalen når Bendik røk ut. Han var den eneste entertaineren av de som er igjen, med klar X-faktor. Tore er nitrist, kjedelig, og det er surt stort sett over hele linja. Nedtur at han fikk bli.

Anonymkode: 2993c...549

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håper virkelig Mari vinner, Oda er også flink men så kjedelig..

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Bendik var min favoritt, han er jo bare rå. Det er noe magisk med hvordan han bruker seg selv når han synger. 

Idol er over for min del, gidder ikke å se hvem av de gjenværende som vinner. 

Anonymkode: 80cd2...ca3

Jeg har ikke fulgt så mye med på Idol i år, men har sett tre runder tror jeg. Flere som er flinke til å synge, men Bendik er den eneste som har noe spesielt ved seg :) 

Anonymkode: ddf91...ab8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heiet også på Bendik, men føler at konkurransen er litt rigget, for de lot han synge først ganske mange ganger, og det er ofte de som synger sist som går videre sånn statistisk sett. Og jeg tror noen gjerne vil at Tore skal vinne. Han er flink, men kjedelig. 

Anonymkode: 2ba11...07c

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 0.31, AnonymBruker skrev:

Heia Tore! 👏

Rart å høre yngre generasjoner tolke jeg vokste opp med. Survivor handler ikke om å komme seg videre fra et forhold, nei! Den handler om at Beyonce og Kelly kom seg videre med Desitiny´s Child etter at de hadde kasta ut LaTavia og Letoya. 😂 "thought I couldn't sell without you, sold 9 million".. 

😂😂 Og da kan den kun handle om det. Tekstet skal kun tolkes bokstavelig og ikke i overført betydning, basta bom. Skikkelig rart altså.

Anonymkode: 1403e...3ad

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2020 den 19.26, AnonymBruker skrev:

😂😂 Og da kan den kun handle om det. Tekstet skal kun tolkes bokstavelig og ikke i overført betydning, basta bom. Skikkelig rart altså.

Anonymkode: 1403e...3ad

Det hadde bare vert gøyere om hun hadde presentert den for hva den egentlig handler om. Trist at folk ikke har fått det med seg. Det var et legendarisk brudd..  

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håper Mari vinner i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...