Gå til innhold

Idol 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser på reprisen fra mandag nå, glemte det på mandag. Hun Christina som var den første som gikk videre liknet noe sykt på Michelle fra jakten på kjærligheten i 2006 eller noe. Men enig i at auditions er kjedelig. 

Anonymkode: 61354...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har det begynt ????

Anonymkode: de185...bff

Begynte kl 19. Dagens episode begynner 20. 

Anonymkode: 61354...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol var kult i 2003. Jeg var yngre og lineær TV var populært. Nå er jeg en gammel gubbe som ikke henger med i tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så kjedelig! Jeg elsket Idol de første sesongene, men nivået er veldig lavt nå. Så en episode var nok for meg. Gjesp

Anonymkode: fc856...705

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så kleint å se hvor sulten «TIX» ser ut når det kommer pene unge kvinner 😬 og han sier selvsagt ja til alle...

Anonymkode: 63db1...68f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest rævva sesongen noen sinne. Middels gode/dårlige sangere, og forferdelige dommere. Trodde ikke det var mulig å toppe Tshawe, men tok jaggu feil.

 

Anonymkode: 886e4...535

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den mest rævva sesongen noen sinne. Middels gode/dårlige sangere, og forferdelige dommere. Trodde ikke det var mulig å toppe Tshawe, men tok jaggu feil.

 

Anonymkode: 886e4...535

Nå holder det! Tshawe er en hedersmann av de sjeldne! 

Anonymkode: 61354...389

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så mye skrøpelig de har sendt videre. Ser på gårsdagens episode... Men syns det er litt urettferdig med sånn singback da de skal synge samme sang. Noen stemmer er jo ikke lagd for slike sanger 🤷🏻‍♀️ den Senorita er jo driiit vanskelig... Samme med den no exuses av Meghan Trainor. 

Anonymkode: 1cdd7...883

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

DETTE, syns jeg var gøy. Han som synger "Having a ball". Hvis du trenger en god latter i dag:))

Anonymkode: e2b9c...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

DETTE, syns jeg var gøy. Han som synger "Having a ball". Hvis du trenger en god latter i dag:))

Anonymkode: e2b9c...aaa

Haha ååååååå 🥰🥰🥰

Depper så mye for tiden men dette fikk igang et ordentlig smil, latter og søte tårer så takk for at du delte den!

Haha de koste seg gløgg! Så herlig han med briller og mørk genser var, som sier til han som glemte teksten at "det går bra, vi bærer hverandre". For et samhold i gjengen, alle klemmer med en gang noen blir utstemt skulle tro de hadde vært bestisser hele livet 😄 Og når de samles ved kameraet etter utstemming og de sier "da er vi samla her for å minnes den gode tida og alle de gode talentene som gikk bort!" mens de klemmer og omringer hverandre. For en herlig gjeng 😄 Dette hadde jeg ikke fått med meg på tv!

Anonymkode: fa368...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2020 den 11.33, AnonymBruker skrev:

 

DETTE, syns jeg var gøy. Han som synger "Having a ball". Hvis du trenger en god latter i dag:))

Anonymkode: e2b9c...aaa

De til venstre var helt rå!! 

Anonymkode: bb328...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/4/2020 at 11:33 AM, AnonymBruker said:

 

DETTE, syns jeg var gøy. Han som synger "Having a ball". Hvis du trenger en god latter i dag:))

Anonymkode: e2b9c...aaa

Er det noen som vet hva som skjedde med han helt til venstre her?? Vi fikk ikke se opptredenen hans hverken forrige helg eller denne, men vi ser jo tydelig at han er med imellom de andre.. Han var utrolig dyktig, heiet på han fra første stund, jeg! Var sykt spent på hvordan han gjorde seg med band i kveld..

Anonymkode: feb93...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seerene bestemmer nå hvem den 10. og siste finalisten blir. Håper ingen stemmer på hun som ble så forbanna da hun ikke gikk videre at hun satt seg ned på kne og banna så det sang.

Du kan stemme på TV2 no.

Anonymkode: a5b39...000

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er flere flinke med i år. Men spørs om ikke hele greia blir avlyst etterhvert..

Anonymkode: 911b6...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren jeg visste ikke at man kunne stemme allerede. Hun ene med brunt langt hår, en med blondt skulderhår og han som stammer litt når han snakker var utrolig dyktige!

Anonymkode: fa368...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol starter med live sendinger på fredag, regner med det blir uten publikum? Noen som vet ?

Anonymkode: de185...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idol starter med live sendinger på fredag, regner med det blir uten publikum? Noen som vet ?

Anonymkode: de185...bff

Ingen publikum nei....og ny program leder da Katarina er i karantere.
Noen som vet hvor lenge siden det ble klart hvem som ble topp 10?
Frem til nå har det jo alle sendinger vært spilt inn på forhånd....men allså hvor lenge siden?

Anonymkode: f648d...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...