AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Del Skrevet 13. januar 2020 Hei, jeg skal melde meg på Oslo halvmaraton for første gang, og har noen spørsmål som noen av dere kanskje kan svare på. - Hva er lisens, og hvorfor betaler man for det? Har prøv å trykke på den tilhørende linken, men den er ødelagt, så jeg får ingen forklaring på det. - Når man ikke har løpt halvmaraton før, hva bør man legge estimert tid på? Det lengste jeg har løpt er en mil, da brukte jeg ca 1 time, men vil jo anta at jeg vil bruke lenger tid enn det dobbelte. Er det tryggest å bare sette meg opp på mest tid? - Disse t-skjortene man kan betale for, bør man det? Er de gode i stoffet? De er jo ikke så veldig dyre akkurat. Anonymkode: 1b76b...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Del Skrevet 13. januar 2020 Legg inn google på pcn din, så spør du der:-) Anonymkode: aa42b...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Del Skrevet 14. januar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg skal melde meg på Oslo halvmaraton for første gang, og har noen spørsmål som noen av dere kanskje kan svare på. - Hva er lisens, og hvorfor betaler man for det? Har prøv å trykke på den tilhørende linken, men den er ødelagt, så jeg får ingen forklaring på det. - Når man ikke har løpt halvmaraton før, hva bør man legge estimert tid på? Det lengste jeg har løpt er en mil, da brukte jeg ca 1 time, men vil jo anta at jeg vil bruke lenger tid enn det dobbelte. Er det tryggest å bare sette meg opp på mest tid? - Disse t-skjortene man kan betale for, bør man det? Er de gode i stoffet? De er jo ikke så veldig dyre akkurat. Anonymkode: 1b76b...98b Engangslisens er obligatorisk for deltagelse i mosjonsløp arrangert av feks Friidrettsforbundet, og gir vanligvis en ansvarsforsikring. Vil du delta, må du betale for det. Koster typisk 50 kr per løp. Jeg har 51 min som pers på en mil, og har løpt halvmaraton på 2.08. Det lengste jeg hadde løpt på trening før halvmaraton var 15 km. Du kan beregne omtrentlig halvmaratontid her (men tiden forutsetter at du trener på å løpe litt lengre enn en mil altså): https://aktivtrening.com/trening/loping/halvmaraton/beregn-halvmaratontiden T-skjorten er kanskje mest som en souvenir. Jeg pleier ikke kjøpe t-skjortene i forbindelse med løp. Anonymkode: d3854...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå