Lady Lovelylocks Skrevet 7. februar 2020 #161 Skrevet 7. februar 2020 Jeg håper Melina og Jon er med lenge jeg. Men er redd Melina trekker seg snart om hun ikke ryker ut først. 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #162 Skrevet 7. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å være merket betyr at man må ut i en konkurranse senere, hvor taperen må dra hjem. Så langt er Maren, Melina og Hedvig merket. Det er vel én til som skal merkes før det blir utslagskonkurranse på søndag. Nå får Maren og Melina også enda en ulempe i utslagskonkurransen, fordi de stod over raftingen. Vi vet ikke hva denne ulempen er enda. Anonymkode: 4be8e...ced Ok tusen takk for infoen/oppklaring! Da skjønner jeg litt mer Anonymkode: b2418...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #163 Skrevet 8. februar 2020 7 timer siden, Lady Lovelylocks skrev: Jeg håper Melina og Jon er med lenge jeg. Men er redd Melina trekker seg snart om hun ikke ryker ut først. Samme her! Veldig underholdende 😂 Anonymkode: 2b524...f93 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #165 Skrevet 9. februar 2020 Åh så trist å ikke få ha med Melina mer. Arg! Anonymkode: bdad7...49b 19
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #166 Skrevet 9. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh så trist å ikke få ha med Melina mer. Arg! Anonymkode: bdad7...49b Faktisk enig. Hun hadde potensial og var morsom. Anonymkode: 11916...ee1 15
Angelheart2 Skrevet 10. februar 2020 #167 Skrevet 10. februar 2020 Fy søren for en mann Øystein Pettersen er! Om det er en superkraft jeg skulle ha ønsket meg så måtte det ha vært hans utrolige evne til å motivere og gi andre positiv tilbakemelding. Bare måten han sier alt på. Han ser hele tiden "jeg blir skikkelig glad hvis du klarer det", i stedet for "jeg blir skikkelig stolt av deg hvis...osv". Han virker oppriktig og genuint opptatt av at de andre skal klare det og ha det fint. Supermann!! 44
Pusle Skrevet 10. februar 2020 #168 Skrevet 10. februar 2020 Det er ofte (tidligere) toppidrettsutøvere som kommer veldig godt ut av 71 grader nord. Håvard Tvedten for noen sesonger siden, Thomas Alsgaard i fjor og Øystein Pettersen i årets sesong. (Har hørt rykter om at Olaf Tufte også gjorde en god figur, men så fulgte jeg ikke med). Dette er jo personer som garantert har et stort konkurranseinstinkt, men som er hjelpsomme og mest opptatt av at laget skal ha det bra. Fint å se:) 14
Turkis Sau Skrevet 10. februar 2020 #169 Skrevet 10. februar 2020 5 minutter siden, Angelheart2 skrev: Fy søren for en mann Øystein Pettersen er! Om det er en superkraft jeg skulle ha ønsket meg så måtte det ha vært hans utrolige evne til å motivere og gi andre positiv tilbakemelding. Bare måten han sier alt på. Han ser hele tiden "jeg blir skikkelig glad hvis du klarer det", i stedet for "jeg blir skikkelig stolt av deg hvis...osv". Han virker oppriktig og genuint opptatt av at de andre skal klare det og ha det fint. Supermann!! Enig! Men de er søren meg mange flotte mennesker denne sesongen - en sann glede å se på! Og du, jeg har aldri sett på 71° før nå, alltid tenkt at det ikke er noe som vil fenge meg. Vel, nå er jeg på sesong 7 på dplay! Og jeg elsker det!😁 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #170 Skrevet 10. februar 2020 4 timer siden, Pusle skrev: Det er ofte (tidligere) toppidrettsutøvere som kommer veldig godt ut av 71 grader nord. Håvard Tvedten for noen sesonger siden, Thomas Alsgaard i fjor og Øystein Pettersen i årets sesong. (Har hørt rykter om at Olaf Tufte også gjorde en god figur, men så fulgte jeg ikke med). Dette er jo personer som garantert har et stort konkurranseinstinkt, men som er hjelpsomme og mest opptatt av at laget skal ha det bra. Fint å se:) Når var Håvard Tvedten med? Lite crush her🙈 Anonymkode: 320cc...9ca
Pusle Skrevet 10. februar 2020 #171 Skrevet 10. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Når var Håvard Tvedten med? Lite crush her🙈 Anonymkode: 320cc...9ca Jeg tror det er to år siden;-)
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #172 Skrevet 10. februar 2020 Fy søren, for en fin fyr Erik er! Hadde et godt inntrykk av han fra før, og det inntrykket har bare blitt forsterket. Også må jeg bare bite i meg alle fordommene jeg har hatt mot Onkl P. Er helt overrasket over hvor godt jeg liker han i 71 grader nord. Krysser fingrene for at enten han eller Erik vinner hele greia. Anonymkode: 938d1...179 20
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #174 Skrevet 10. februar 2020 Imponert over OnkelP! Respekt. Anonymkode: 02557...45a 19
Chord Skrevet 10. februar 2020 #175 Skrevet 10. februar 2020 (endret) Altså, en som gruer seg så mye og er så redd høyder, og ikke bare fullfører han - men tar den vanskeligste løypa opp. Håper den mannen er dødsstolt av seg selv, jeg er ihvertfall storimponert! Edit: dette var altså snakk om OnkelP Endret 10. februar 2020 av Chord 24
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #176 Skrevet 10. februar 2020 22 minutter siden, Chord skrev: Altså, en som gruer seg så mye og er så redd høyder, og ikke bare fullfører han - men tar den vanskeligste løypa opp. Håper den mannen er dødsstolt av seg selv, jeg er ihvertfall storimponert! Edit: dette var altså snakk om OnkelP Jeg også, jeg bøyer meg i støvet! Han har all grunn til å være stolt! Anonymkode: 2b524...f93 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #177 Skrevet 13. februar 2020 Spoiler Fy faen så leit 😢 Krysset fingrene i det lengste for at Maren, Jon eller Atle skulle ryke... OnklP, ass ❤️❤️❤️ Anonymkode: 88d6b...4aa 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #178 Skrevet 13. februar 2020 FAEN at ikke Maren røk ut😤 Anonymkode: bdad7...49b 38
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #180 Skrevet 13. februar 2020 Det at Pål røk istedenfor Maren irriterer meg litt. Pål pusha seg selv og var alltid positiv, og hadde en positiv innstilling til det å gå på tur, mens Maren bare klager (selv om hun også har pusha seg selv), og til og med klagde og var irritert etter at hun vant over Pål i utslagskonkurransen.. jaja Anonymkode: c875c...f67 41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå