Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå hentet meg inn på alle episodiene. Jeg aner ikke hva dere andre irriterer dere over her, hobbypsykologi og dertil tilhørende personlighetsanalyser over en lav sko. Det eneste jeg blir oppgitt over er et menneske med stemmerett som opptrer som «barn, 7 år” på langtur med storebror og pappa, som er de eneste hun virkelig hører etter på. Så får hun innimellom i fred også ha sinneutbrudd med «det er stygt her!», «stygg natur!” og «jeg vil hjem nå!”. 

Anonymkode: 575af...de1

Helt enig. Sier vel litt om de som stadig må diagnostisere andre hele tiden og tilegner dem egenskaper de ikke har. 

Anonymkode: 4ea3e...a2b

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, LaptopPute skrev:

Det ene sekundet noen andre får oppmerksomhet, så takler han det ikke og må ta den tilbake. Skikkelig slitsomt. Håper han går ut før alle andre. 

Eh?  Det stemmer overhodet ikke.. 

Anonymkode: 4ea3e...a2b

• Liker 11
Skrevet

Synes Marens nye tittel burde bli "sutrete influencer" eller noe lignende :laugh: For noe fitness influencer er hun ikke 😅 Hun er ikke bare i dårlig form, men verst på klaging av alle. Og det sier litt når Melina er en av dem som er med😂

• Liker 25
Skrevet (endret)

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brudd på opphavsretten, og svar til dette. 

Matas, mod. 

Endret av Matas
Skrevet

Maren, altså, for en sutreunge. Hvorfor melder hun seg på/takker ja til å være med, når hun er redd for alt og i tillegg har elendig kondis? 

Anonymkode: b16c8...72a

• Liker 15
Skrevet

Er ikke Maren og melina med lengre?

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Sicci skrev:

Er ikke Maren og melina med lengre?

Jo men de valgte å ikke være med på rafting.. Så sa måtte de vel stå over turen og da muligens? Men at begge får en "straff" senere.

Anonymkode: f420b...f90

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo men de valgte å ikke være med på rafting.. Så sa måtte de vel stå over turen og da muligens? Men at begge får en "straff" senere.

Jaokei:) takk for oppklaring! Ikke så lett å følge med hele tiden når man har en liten baby i fanget hver kveld😁

Skrevet
På 25.1.2020 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Jeg syns og Atle er annoying. Veldig opptatt av å melde hvor flinkis han er og når han på død og liv skal stå på hendene naken... syns sånn er så teit på TV. Også syns jeg de andre guttene fremstår mye mer som lagkamerater enn han. 

Anonymkode: 291ae...653

Irriterende heter det på norsk. Hvorfor slenge inn engelske ord? Skriv alt på engelsk da vel, om ikke norsk er bra nok for deg. :rolleyes: 

Anonymkode: f5a7a...3dc

• Liker 14
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er egentlig reglene i serien? Det er første året jeg ser på. Skal ingen bli utstemt eller sendt hjem? Er det hele laget som vinner? Hvordan vil en straff på enkeltperson fungere da? 

Syns det er litt for lettvint jeg da  om man bare kan stå over noen av etappene som man vil? Har man ett fripass til dette én gang eller hvordan er reglene?

Anonymkode: b2418...2ce

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er egentlig reglene i serien? Det er første året jeg ser på. Skal ingen bli utstemt eller sendt hjem? Er det hele laget som vinner? Hvordan vil en straff på enkeltperson fungere da? 

Syns det er litt for lettvint jeg da  om man bare kan stå over noen av etappene som man vil? Har man ett fripass til dette én gang eller hvordan er reglene?

Blir man ikke automatisk merket hvis man står over? De er jo merket fra før uansett så.. 

Anonymkode: 4f93a...393

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir man ikke automatisk merket hvis man står over? De er jo merket fra før uansett så.. 

Anonymkode: 4f93a...393

Er litt usikker, angående merkingen men forstod det sånn at de også mister fordeler i utslagskonkurransen.

Anonymkode: ea6e1...00b

Skrevet

Siden de allerede er merket får de bare en ekstra ulempe inn i utslagskonkurransen som konsekvens av at de droppa etappen.  Litt dumt at TVN klarte å spoile hvilke fire som må ut i konkurransen da, slår liksom aldri feil det der🤨

• Liker 2
Skrevet

Nå begynner jeg å bli piss lei Jon Almaas, fytte rakkern så irriterende og ekkel han er.

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, Kjetil E skrev:

Nå begynner jeg å bli piss lei Jon Almaas, fytte rakkern så irriterende og ekkel han er.

Jeg digger han jeg.

• Liker 32
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er litt usikker, angående merkingen men forstod det sånn at de også mister fordeler i utslagskonkurransen.

Anonymkode: ea6e1...00b

Hva vil det si å være merket? Blir de det fordi de stod over eller av andre grunner?

Er det utslagskonkurranse mellom de på samme lag, så det står igjen bare en fra hvert lag og til slutt en vinner? Sikkert dumme spørsmål men det er første gang jeg ser på :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil det si å være merket? Blir de det fordi de stod over eller av andre grunner?

Er det utslagskonkurranse mellom de på samme lag, så det står igjen bare en fra hvert lag og til slutt en vinner? Sikkert dumme spørsmål men det er første gang jeg ser på :)

Å være merket betyr at man må ut i en konkurranse senere, hvor taperen må dra hjem. Så langt er Maren, Melina og Hedvig merket. Det er vel én til som skal merkes før det blir utslagskonkurranse på søndag. Nå får Maren og Melina også enda en ulempe i utslagskonkurransen, fordi de stod over raftingen. Vi vet ikke hva denne ulempen er enda.

Anonymkode: 4be8e...ced

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger han jeg.

Smaken er som baken synes han er ekstremt nedlatende og ufyselig ovenfor de andre 

• Liker 2
Skrevet

Kroppen til Erik er et syn for guder 🤪

Anonymkode: a965b...ed8

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jon er jo en eldre versjon av Melina på denne etappen. Makan til frekk snobb. Han tåler ikke at andre har rett eller tar kontroll. 

Kanskje blir det bedre om Melina blir med videre, så han får herske litt ekstra over henne.....🙂 🙈

Endret av Tradegy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...