Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 27.1.2020 den 14.41, snoren skrev:

Håper Melina, Jon og Erik blir lenge!! Det er jo de som gjør underholdningen i år, også Pål / Onkel P

Fatter ikke hva Melina gjør i det programmet. Hun sutrer jo hele tiden.

Anonymkode: 91f32...fb6

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med forbehold, siden jeg henger litt etter, og er på episode 4 på Dplay nå: hvorfor har Maren takket ja til dette, egentlig? Hun er jo redd for alt de driver med, jo. 71 grader nord har gått på TV siden før hun ble født. Det kan da umulig ha gått henne hus forbi at de er i vann og klatrer i fjell osv. Jeg blir like oppgitt hvert år over deltakere som tydeligvis blir sjokkert over akkurat det. Øystein og Pål er herlige, da! 

• Liker 32
Skrevet

Det skulle vært aldersgrense for å melde seg på dette programmet. Ikke for folk under 25 eller 30. Synd de ødelegger programmet med så mye folk som sutrer og lager drama hele tiden. Hadde vært gøy med litt mere "mesternes mester" stil uten alt det dramaet til enhver tid. 

En ting er en tøff oppvekst, men ærlig talt, voksne mennesker oppfører seg ikke slik Melina gjør. Må være flaut for familien. Måten hun snakker til andre mennesker på 🤬

Synes ironien til Almaas slår godt an, hva skal man eller gjøre med en person som oppfører seg som en vrang skrikerunge? Jo, behandle de deretter.

Ellers syns jeg de fleste gjør en super jobb. Hedvig, Mia, Almaas, Atle, Pølsa og Erik imponerer. Håper en av de vinner 😊

Anonymkode: 4ea3e...a2b

• Liker 15
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke hva Melina gjør i det programmet. Hun sutrer jo hele tiden.

Anonymkode: 91f32...fb6

Allikevel er hun så sjarmerende😍 Alle jenter burde være som henne.

Anonymkode: e87d4...dd1

• Liker 3
Skrevet
På 19.1.2020 den 22.25, ferdig skrev:

Enig med deg, men om du tenker på det med Aylar så var jo Geir Skau med, han klarte ikke en gang å bære sekken sin selv men ingen reagerte på det, tvert i mot, var ikke måte på hvor hjelpsomme de var da i mens Aylar versågod fikk bære egen sekk og ta litt av fellesvekta med. Ser hvert år tar de med litt avdanka folk som ikke er i form og de fleste får hjelp, Aylar er den eneste jeg har sett som fint fikk klare seg selv..

Jeg reagerte også skikkelig på den sesongen, og var faktisk veldig imponert over Aylar. Selv om hun ikke briljerte med styrke, så var hun virkelig ikke noen jålete pyse :)  Hun er en liten og spinkel "bydame" og veier vel omtrent ingen ting, så at hun fikk problemer med å holde tempoet oppe med full vekt burde ikke forbause noen. Syntes laget hennes oppførte seg tåpelig, for så lenge de er inndelt i lag så handler det om å få laget fortest mulig til mål. Da tar man de grepene som trengs for å få maksimalt ut av gruppen, og her ville et grep være å ta en del av hennes vekt.  Jo flere etapper laget ditt vinner, jo større sjanse har den enkelte på laget til å komme til finalen, og til slutt er det individuelle ferdigheter som avgjør.

Anonymkode: eeac9...837

• Liker 7
Skrevet
12 timer siden, LaptopPute skrev:

Hater Hedvig. Les kartet selv da.

Ja litt enig - har ikke fått med meg om det vært et tema - har hun blitt spurt og sagt nei eller har hun spurt og fått nei ??

Men hun virker som en bra person da - tålmodig med Melina selv om hun synes det går sakte.  For sprek/sterk er hun jo definitivt.

• Liker 2
Skrevet

Som Maren sutrer! Fitness meg opp i....

Anonymkode: 2b19e...e82

• Liker 25
Skrevet

Noen som har fått med seg hvilket merke soveposene er? Finner ikke soveposer fra HH🤔

Skrevet

De to yngste virker fryktelig umodne. Maren virker fem år yngre enn hun er, og Melina ti år yngre. Har man passert 20 skal ikke de andre måtte føle det som om de har med seg skoleunger.

Anonymkode: faeba...e1c

• Liker 15
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som Maren sutrer! Fitness meg opp i....

Anonymkode: 2b19e...e82

Når Øystein må ta seg i det, og tenke at hun er jo bare 20🙄akkurat som hun er 5 år. 20 åra er den beste alderen for energi og kondisjon. Hun skulle egentlig travet først fordi hun er ung. 

Anonymkode: e6e90...8c3

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det virker temmelig merkelig at noen avdisse sutrekoppene i det hele tatt gidder å si JA til noe slikt opplegg i det hele tatt...  

Anonymkode: 43bb1...6a9

Hørte noe om att eksempel Rise fikk 500,000.- når han var med, kan være en grei måte å bli overtalt på det. ( foresten utrolig synn han trakk seg, kunne kanskje vunnet hele greia, er jo stærk som fy)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Lita_go skrev:

Noen som har fått med seg hvilket merke soveposene er? Finner ikke soveposer fra HH🤔

Er ikke 100% sikker, men tror det er Sea to Summit. 

• Liker 2
Skrevet

Maren er skuffende. Verre en melina

Anonymkode: 11916...ee1

• Liker 22
Skrevet

Jeg var forberedt på at en skulle bli sendt hjem idag. Er første gang jeg ser denne serien og var ikke klar over det tok så lang tid (føles ihvertfall slik). Er det på torsdag da den merkekonkurransen er?

Skrevet
3 minutter siden, Hjertestein skrev:

...var ikke klar over det tok så lang tid (føles ihvertfall slik).

Joda, det tar lang tid å gå Norge på langs

Anonymkode: 4a9b8...88b

Gjest Blondie65
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte også skikkelig på den sesongen, og var faktisk veldig imponert over Aylar. Selv om hun ikke briljerte med styrke, så var hun virkelig ikke noen jålete pyse :)  Hun er en liten og spinkel "bydame" og veier vel omtrent ingen ting, så at hun fikk problemer med å holde tempoet oppe med full vekt burde ikke forbause noen. Syntes laget hennes oppførte seg tåpelig, for så lenge de er inndelt i lag så handler det om å få laget fortest mulig til mål. Da tar man de grepene som trengs for å få maksimalt ut av gruppen, og her ville et grep være å ta en del av hennes vekt.  Jo flere etapper laget ditt vinner, jo større sjanse har den enkelte på laget til å komme til finalen, og til slutt er det individuelle ferdigheter som avgjør.

Anonymkode: eeac9...837

Husker dere virkelig så dårlig? Hun NEKTET - hun skulle klare selv hun helt til det ikke gikk lenger. Hun dullet og dallet seg opp etter fjellsidene og gnålte over hvor tungt det var. Når noen prøvde å hjelpe og foreslo å overta vekt var det blankt nei - dette skulle hun klare selv. Det er - i tillegg til hun storrøykende radiodamen jeg ikke husker hvem er lenger - tidenes verste 71 grader nord kjendis deltaker.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det tar lang tid å gå Norge på langs

Anonymkode: 4a9b8...88b

Så er helt på slutten av serien da noen blir sendt hjem, når vinneren blir kåret da eller? :fnise: Men altså: jeg så for meg det ble sendt hjem en hver søndag også til slutt er det ikke noe lag og at det er alle mot alle, ikke at de må gå Norge på langs først.

• Liker 1
Skrevet

Var egentlig deilig med en episode uten sutrekopp 1 og 2! 

Anonymkode: fb4b2...f81

• Liker 18
Gjest Blondie65
Skrevet
8 minutter siden, Hjertestein skrev:

Så er helt på slutten av serien da noen blir sendt hjem, når vinneren blir kåret da eller? :fnise: Men altså: jeg så for meg det ble sendt hjem en hver søndag også til slutt er det ikke noe lag og at det er alle mot alle, ikke at de må gå Norge på langs først.

Har du aldri sett 71 grader nord før? Er det liksom ikke et lite hint i at de begynner sør i Norge og tittelen på programmet? Disse kjendisene går jo ikke en gang - i motsetning til vanlige deltakere. Kjendisene blir fraktet lange strekninger.

Utslagskonkurransene kommer, det er bare noen uker først der det er merkekonkurranse slik at de senere må gjøre opp. Deretter forsvinner en hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...