AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #81 Skrevet 25. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 11916...ee1 Vet ikke, bare har ikke sansen for han. Anonymkode: a6ebc...efe 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #82 Skrevet 25. januar 2020 Jeg syns og Atle er annoying. Veldig opptatt av å melde hvor flinkis han er og når han på død og liv skal stå på hendene naken... syns sånn er så teit på TV. Også syns jeg de andre guttene fremstår mye mer som lagkamerater enn han. Anonymkode: 291ae...653 21
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #83 Skrevet 26. januar 2020 På 24.1.2020 den 1.44, AnonymBruker skrev: Aldri vært noe fan av 71 grader nord, men Jon, Melina og Erik er så underholdende at jeg sitter klistra til skjermen. Elsker hvordan de oppdrar henne og tar seg av henne samtidig. Og hun er jo så takknemlig! Irriterende og masete, men også litt søt, og med en utrolig tøff livshistorie. Synes Maren er verre, og er enig i at hun driver med veldig dårlig reklame for seg selv. Anonymkode: ab322...af2 Hvor får man høre om livshistorien hennes? Anonymkode: 92c52...fac 1
snoren Skrevet 27. januar 2020 #85 Skrevet 27. januar 2020 Håper Melina, Jon og Erik blir lenge!! Det er jo de som gjør underholdningen i år, også Pål / Onkel P 21
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #86 Skrevet 27. januar 2020 Fem episoder, men stadig ingen som har røket ut. Du snakker om å melke kua! Anonymkode: d1a6e...6f7 11
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #87 Skrevet 27. januar 2020 Onkl p 💛 så søt. og Erik og pølsa fremstår som veldig allrighte og sympatiske folk😊 Anonymkode: 1140a...e94 17
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #88 Skrevet 28. januar 2020 På 23.1.2020 den 21.28, AnonymBruker skrev: Når den såkalte «fitness-influenseren» blir slått i en styrkebasert konkurranse av en sliten hiphop-junkie...ja da står ikke verden til påske. 😂😂😂 Anonymkode: 45b89...76f Sånn er det når man kun trener styrke for å få digg kropp. Trener styrke for å få strammere og større rumpe, fine lår, fine armer. Squats, utfall, biceps curl, osv. Trening som ikke gir en praktisk styrke som for blir vist her for eksempel 😛 Anonymkode: 2b524...f93 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #89 Skrevet 30. januar 2020 Angående det med Maren. Jeg og hun har helt lik kropp, og min rumpe er IKKE operert. Jeg bruker også mer tid på treningssenter enn hjemme. Så jo, hun trener nok sinnsykt mye og kroppen kan godt være helt naturlig. Anonymkode: 320cc...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #90 Skrevet 31. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Angående det med Maren. Jeg og hun har helt lik kropp, og min rumpe er IKKE operert. Jeg bruker også mer tid på treningssenter enn hjemme. Så jo, hun trener nok sinnsykt mye og kroppen kan godt være helt naturlig. Anonymkode: 320cc...9ca Bilder, ellers blir du ikke trodd 😉 Anonymkode: dbe0a...100 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 Populært innlegg #91 Skrevet 31. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Angående det med Maren. Jeg og hun har helt lik kropp, og min rumpe er IKKE operert. Jeg bruker også mer tid på treningssenter enn hjemme. Så jo, hun trener nok sinnsykt mye og kroppen kan godt være helt naturlig. Anonymkode: 320cc...9ca Det er vel ingen som mener at rumpa er operert? Det folk reagerer på er at hun påstår å bruke så mye tid på trening at hun kan kalle seg fitness influencer, men så viser hun i programmet at hun er i ekstremt dårlig form. Hun sutrer og klager mer enn Melina liksom, og Melina har aldri påstått å drive med fitness. Og når noen er i så dårlig form til tross for mye trening blir det tydelig at treningen ikke handler om fitness i det hele tatt, men et overfladisk ønske om å bygge en rumpe som ser bra ut på bilder. Anonymkode: 3746d...885 58
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #92 Skrevet 31. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen som mener at rumpa er operert? Det folk reagerer på er at hun påstår å bruke så mye tid på trening at hun kan kalle seg fitness influencer, men så viser hun i programmet at hun er i ekstremt dårlig form. Hun sutrer og klager mer enn Melina liksom, og Melina har aldri påstått å drive med fitness. Og når noen er i så dårlig form til tross for mye trening blir det tydelig at treningen ikke handler om fitness i det hele tatt, men et overfladisk ønske om å bygge en rumpe som ser bra ut på bilder. Anonymkode: 3746d...885 Mente det var noen som skrev det. Folk som trener mye styrke har også ofte dårlig kondisjon for det er ikke det som blir fokusert på. Kjenner mange i miljøet jeg trener i som er alt på styrke og knapt løper en meter. Da får man dårlig kondisjon. Anonymkode: 320cc...9ca 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #93 Skrevet 1. februar 2020 Spoilet Melina på Senkveld i dag? Anonymkode: b2418...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #94 Skrevet 1. februar 2020 På 28.1.2020 den 17.24, AnonymBruker skrev: Sånn er det når man kun trener styrke for å få digg kropp. Trener styrke for å få strammere og større rumpe, fine lår, fine armer. Squats, utfall, biceps curl, osv. Trening som ikke gir en praktisk styrke som for blir vist her for eksempel 😛 Anonymkode: 2b524...f93 Trener styrke for å få digg kropp? Hun tar 120gr knebøy med 10 kg. Du får hverken kropp, eller styrke av det. Anonymkode: e6e90...8c3 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #95 Skrevet 1. februar 2020 På 26.1.2020 den 2.53, AnonymBruker skrev: Hvor får man høre om livshistorien hennes? Anonymkode: 92c52...fac Hun fortalte om den i en av de første episodene. Hadde vært i fosterhjem osv. Anonymkode: ab322...af2 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #96 Skrevet 1. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente det var noen som skrev det. Folk som trener mye styrke har også ofte dårlig kondisjon for det er ikke det som blir fokusert på. Kjenner mange i miljøet jeg trener i som er alt på styrke og knapt løper en meter. Da får man dårlig kondisjon. Anonymkode: 320cc...9ca Det var kanskje noe av det som ble moderert bort? Greit nok å trene med et bestemt mål sånn som Maren og flere andre gjør, men det blir så dumt å late som det har noe som helst med trening og fitness å gjøre. Kall en spade for en spade: jenta er rumpemodell, ikke fitness influencer. Anonymkode: 3746d...885 21
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #97 Skrevet 1. februar 2020 Den kroppen Maren viser på Instagram er jo en helt annen enn den man ser på 71 grader nord. På Instagram ser det ut som om hun har diger rumpe og ellers liten kropp, men på TV ser man jo tydelig at hun generelt har kraftig underkropp, betydelig større lår enn alle de andre damene. Ikke at det er noe galt med det, men det viser jo at posering (eventuelt redigering) utgjør en stor forskjell. Det er helt naturlig å ha stor rumpe når man har store lår, så rumpa er nok helt naturlig. Anonymkode: 4be8e...ced 23
Poppzy Skrevet 1. februar 2020 #98 Skrevet 1. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Spoilet Melina på Senkveld i dag? Anonymkode: b2418...2ce Fikk det inntrykket jeg også. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #99 Skrevet 1. februar 2020 Torsdagens episode, forferdelig klipping av episoden. For oss som er kjent på strekningen de gikk til Hjølmo, så er det til å rive seg i håret av produksjonen. Først er de nesten framme, så klippes de en drøy time lenger bak på stien, osv. Men fine bilder av mitt ferieparadis da. Og navigering til lagene må da med vilje ha blitt lagt delvis utenfor stiene, da det skal godt gjøres å bomme på veien fra Lonavatnet til Hjølmo. Anonymkode: a98d0...577 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #100 Skrevet 1. februar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Torsdagens episode, forferdelig klipping av episoden. For oss som er kjent på strekningen de gikk til Hjølmo, så er det til å rive seg i håret av produksjonen. Først er de nesten framme, så klippes de en drøy time lenger bak på stien, osv. Men fine bilder av mitt ferieparadis da. Og navigering til lagene må da med vilje ha blitt lagt delvis utenfor stiene, da det skal godt gjøres å bomme på veien fra Lonavatnet til Hjølmo. Anonymkode: a98d0...577 Som om noen som helst som ikke er lommekjent i området bryr seg. Betydning lik 0. Anonymkode: 83167...d4e 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå